2015-10-08, 11:36
Bannlyst
http://www.breitbart.com/london/2015/10/06/europes-rape-epidemic-western-women-will-be-sacrificed-at-the-alter-of-mass-migration/

Det är ni feminister som tagit hit våldtäktsmännen. Det är ni som orsakat att tusental svenska småflickor våldtas varje år av muslimer.

I den här tråden vill jag veta om ni feminister har någon minsta ånger för att ni orsakat att Sverige har fått världens näst högsta våldtäktstal?

Alla länkar om vad som väntar svenska kvinnor och vad feministerna ställt till med finns i denna tråden
(FB) Kommer bli skönt för feministerna när islam tar över i Sverige
Senast redigerad av bimbobitch 2015-10-08 kl. 11:43.
Citera
2015-10-08, 12:00
Medlem
Breitbart är alltså en högerpopulistisk hemsida med ungefär samma typ av åsikter och samma trovärdighetsgrad som Fria Tider i Sverige. Med andra ord så tror jag inte att svenska feminister bryr sig ett piss om vad skrivs där.
Citera
2015-10-08, 12:13
Medlem
Arboristens avatar
Feministernas favoritapa bonobon som man håller väldigt högt blir ju våldtagen av hannarna i flocken så vi kan anta att feminister egentligen tänder på våldtäkt.
Citera
2015-10-08, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arboristen
Feministernas favoritapa bonobon som man håller väldigt högt blir ju våldtagen av hannarna i flocken så vi kan anta att feminister egentligen tänder på våldtäkt.

Källa på att bonobo honor blir våldtagna tack.
Citera
2015-10-08, 12:33
Medlem
staticages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arboristen

Jag kan genom egen forskning konstatera detta faktum,
dumpade tjejen rätt fort inget jag går igång på,en gång en feminist aldrig igen
Citera
2015-10-08, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disciplina
Breitbart är alltså en högerpopulistisk hemsida med ungefär samma typ av åsikter och samma trovärdighetsgrad som Fria Tider i Sverige. Med andra ord så tror jag inte att svenska feminister bryr sig ett piss om vad skrivs där.

Precis, för om någon åt högern eller extremhögern säger att vi har problem med våldtäkter så kan det givetvis inte vara sant.

Om hitler sa att regn är vått så är det givetvis torrt.

Även sjuka personer som Hitler var emot rökning och djurvän- men vissa ser det de vill se.

Jag menar, vi har enorma problem med våldtäkter och sexualbrott men sedan när man exempelvis tar reda på vilka som utförde gruppvåldtäkten på finlandsfärjan eller i södermalm- då är det inte intressant längre. För man fick "fel" svar.

Har fria tider och Breitbart ett agenda? Säkert. Är invandrare överrepresenterade i gruppvåldtäkter och specifikt vissa grupper där med? jupp. Det är sant.

Eller vänta, du kanske var bra dum nog att tro feminister och AB skulle gå ut med etnicitet eller vad all data och forskning avslöjat ? nej alla har ett agenda, fria tider utnyttjar sanningen här för sitt, och vänstern att hålla tyst.
Senast redigerad av quezen 2015-10-08 kl. 14:17.
Citera
2015-10-08, 14:27
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:

...för någon vänsterpopulism existerar ju inte, eller hur?

Fria Tider har skyhög trovärdighet eftersom etablerad media konsekvent har valt att dölja sanningen och t.o.m ljuga. Detta är ingen åsikt utan ren fakta. Med det sagt så är alternativ media på väg att gå om etablerad media. Tough shit för vänstern.
Citera
2015-10-08, 15:05
Medlem
Citat:

"Att enbart fokusera på min ton innebär att du ger upp den sakliga argumentationen".

Inte så långt ifrån;

"Att enbart fokusera på avsändaren innebär att du ger upp den sakliga argumentationen". But that's none of my business.

Disciplina, disciplina, disciplina... DU är ju den verklige populisten! Har aldrig sett dig yttra någonting annat politiskt korrekta trend-åsikter, som endast delas av en liten sekt som kräver denna typ av trosbekännelser.
Citera
2015-10-08, 15:08
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:

Det där har jag svårt att förstå hos er PK-ister. Att det i fina Sverige med sina genusvetare, jämställdhetsplaner, sexköpslagar och sist men inte minst en feministisk regering begås många våldtäkter blir väl inte mindre sant oavsett vem som konstaterar det?

Det verkar så jävla viktigt vem som säger något, istället för vad de säger. Såklart alla har en agenda( ja, utom jag då förstås som är fullständigt objektiv ) men det betyder ju inte att någon som har en agenda på tvärs emot min inte har rätt om han påstår att jorden är rund.

Hans Rosling är ju senaste exemplet, säger i princip samma sak som Jimmie Åkesson och blir då plötsligt höjd till skyarna av alla godhetsknarkare. Märkligt.
Citera
2015-10-08, 15:35
Medlem
1. Bevisa att det är just enbart feminismen som ideologi eller svenska kvinnor om ni hellre vill det, som har skapat/ är ansvariga för dagens invandringspolitik.

2. Bevisa att alla 100% invandrare våldtar eller står för våldtäkter. Barn, kvinnor och män.

3. Bevisa att alla invandrade muslimer våldtar eller står för våldtäkter. Barn, kvinnor och män.

4. Bevisa att alla 100% invandrande muslimska män våldtar eller står för våldtäkt. Barn och vuxna.

5. Förklara varför vi i frågan om att hjälpa andra människor ska fokusera på hur deras kultur ser ut.
Om en båt sjunker och vi har 1 timme på oss att rädda alla drunknande människor ska man då fråga dem om deras politiska /kulturella/ religiösa/ ev. kriminella identitet innan vi räddar dem?
Ska man skita i männen och bara rädda barn och kvinnor?
Citera
2015-10-08, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Det där har jag svårt att förstå hos er PK-ister. Att det i fina Sverige med sina genusvetare, jämställdhetsplaner, sexköpslagar och sist men inte minst en feministisk regering begås många våldtäkter blir väl inte mindre sant oavsett vem som konstaterar det?

Det verkar så jävla viktigt vem som säger något, istället för vad de säger. Såklart alla har en agenda( ja, utom jag då förstås som är fullständigt objektiv ) men det betyder ju inte att någon som har en agenda på tvärs emot min inte har rätt om han påstår att jorden är rund.
Nej, om vi nu föreställer oss att t.ex. en etablerad kriminolog hade börjat predika den här rasistsmörjan, men att han inte lagt fram några som helst bevis för saken. Det hade självklart fortfarande varit ovetenskaplig rasistsmörja, även om källan är någon som borde kunna betraktas som trovärdig.

Det innebär ju inte för sakens skull att källans tendenser och trovärdighetsgrad skulle vara oviktiga. När det bara är en smal korridor av ekokammare som delar den här typen av artiklar så börjar det bli värt att tänka efter; Finns det en anledning till att det bara är människor med en viss typ av åsikter som skriver sådant här? Varför är det ingen annan som tar deras parti om de nu bara säger "sanningen"? (Och nej, svaret är inte att världen kontrolleras av kulturmarxister eller judar som tystar oliktänkande.)

Citat:
Hans Rosling är ju senaste exemplet, säger i princip samma sak som Jimmie Åkesson och blir då plötsligt höjd till skyarna av alla godhetsknarkare. Märkligt.
Inte ens du, med din notoriska förmåga att misstolka absolut allt som sägs, kan inte på fullaste allvar mena att Hans Rosling säger "i princip samma sak" som Jimmie Åkesson. 86000 personer har attendat facebookeventet "Vi som vill se Hans Rosling debattera mot Jimmie Åkesson i SVT", tror du det beror på att de säger "i princip samma sak"?
Citera
2015-10-08, 16:16
Medlem
Såklart inte alla invandrare våldtar, men du får ju inte ens föra statistik på etnicitet i Sverige- så vi kan aldrig veta i vilken mån.

Men när namnen på exempelvis finlandsfärjan och södermalms gruppvåldtäkterna läcker ut, ifrån rättegången, och alla är arabiska- ska vi då tro att det är etniska eller kristna skandinaver?

Jag menar, lägg ned.

ja visst, Muhammed och Yawar är säkerligen två skandinaviska gossar ifrån Danderyd eller Nacka men enligt statistiken, ja, så kategoriseras dessa som två svenska herrar. Nej nej de är inte invandrare för deras föräldrar kom ifrån Irak eller Irak, så ja, dessa män "svenskar" .

Okej.

Jag får helt enkelt anta att mina släktingar, bak till 1600-talet, var extremt rasistiska då jag inte fann invandrare eller icke-skandinaviska namn.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in