2015-10-07, 12:49
Medlem
deathbycannabiss avatar
William Ganslandt är en 23årig VD från skåne som är med Paradisehotell. Han verkar inte vara så värst briliant eller driven för att verkligen vara vd. Eller kommer han från överklassen och fått den positionen av pappa?
Citera
2015-10-07, 13:06
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deathbycannabis
William Ganslandt är en 23årig VD från skåne som är med Paradisehotell. Han verkar inte vara så värst briliant eller driven för att verkligen vara vd. Eller kommer han från överklassen och fått den positionen av pappa?

Söker man upp honom på Allabolag eller Ratsit så har han inga bolagsevenemang. De flesta som är VD brukar vara listade i sina bolag, men så är inte fallet här. Dessutom ser det ut som att han delar lägenhet i Malmö med sin 4 år äldre syster. Är man VD bör man ha pengar att klara bo själv?
Citera
2015-10-07, 13:20
Medlem
Han har aldrig påstått att han är VD så vitt jag vet. När han kom in i paradise hotel så var det "arbetsvecka" eller något liknande, och han kom in med rollen som VD och hade som uppgift att sparka en av deltagarna.
Citera
2015-10-07, 13:42
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajstaja
Han har aldrig påstått att han är VD så vitt jag vet. När han kom in i paradise hotel så var det "arbetsvecka" eller något liknande, och han kom in med rollen som VD och hade som uppgift att sparka en av deltagarna.

Jag kollar inte på den blaskan, men man läser ju ett och annat i media.

Citat:
Stekaren vaskar skumpa och är vd – nu checkar han in i PH
NÖJE Den 23-åriga stekaren från Malmö är ny deltagare i Paradise Hotel.
Länk till artikeln hittar du här

Jag vet inte hur du tolkar detta? Jag tolkar det som att han är VD ...och NU checkar han in i Paradise...
Citera
2015-10-07, 16:25
Medlem
TorrFlamingos avatar
Han är min sons pojkvän. Låtsassteker och vaknar upp med smslån-skulder på samvetet. Detta vet jag eftersom han lånat pengar av mig för att betala dem. Dock har han inte betalat tillbaka och därför känner jag mig föranledd att skvallra om det här.

Den killen har inget samvete, lita inte på honom. VD är han INTE.

Sitter inne på mer info men är inte tillräckligt sur för att dela med mig av det än.
Citera
2015-10-07, 16:42
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Han är min sons pojkvän. Låtsassteker och vaknar upp med smslån-skulder på samvetet. Detta vet jag eftersom han lånat pengar av mig för att betala dem. Dock har han inte betalat tillbaka och därför känner jag mig föranledd att skvallra om det här.

Sitter inne på mer info men är inte tillräckligt sur för att dela med mig av det än.

Finns det något vi kan göra för att göra dig surare så du kan skvallra lite mer?
Det är ett brott mot denna tråden och mänskligheten att inte dela med sig av all information.
Citera
2015-10-07, 17:08
Medlem
Känner till en kille född 1975 som heter Stefan Wilhelm Ganslandt och som bor i Malmö. "Musician in Gothenburg".
Kan det vara samma person?
Citera
2015-10-07, 17:24
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo

Vilken sjuk slump att din son är tillsammans med en PH-deltagare, samtidigt som du själv och dina polare "dunkat på" en annan PH-deltagare:

(FB) Paradise Hotel 2015

Hur stor är sannolikheten liksom! Eller jobbar din familj som cateringfirma för programmet, och har därför access till deltagarna? Vore intressant att veta mer om det här!
Citera
2015-10-07, 20:53
Medlem
deathbycannabiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Jag kollar inte på den blaskan, men man läser ju ett och annat i media.

Länk till artikeln hittar du här

Jag vet inte hur du tolkar detta? Jag tolkar det som att han är VD ...och NU checkar han in i Paradise...
Det är just den artiklen jag har läst och blev nyfiken av.
Citera
2015-10-07, 22:18
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Känner till en kille född 1975 som heter Stefan Wilhelm Ganslandt och som bor i Malmö. "Musician in Gothenburg".
Kan det vara samma person?

Nej, det är inte samma person. William är född på 90- talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in