2015-10-13, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wittstocksgatan
Är du en sådan där frilreligiös?
Eller har du låg sexdrift?

Det sitter i våra gener. Vi spanar jämt. OM vi inte gjorde det skulle mänskligheten dörr ut.
Du vet att alla män under 40 porr runkar numera?

Kära FB-medlemmar - fortsätt runka med rent samvete.

Varför skulle jag vara det? Jag uppmanar ju snarare till sex med sin partner snarare än att göra det själv.

För folk som är ensamma så ser jag inget konstigt med det (dock undviker ja själv det för krogragg istället) men är man i en relation så är det mannen det är fel på om man väljer att kolla på porr framför att lägga tid på sin partner. O jg har numera full respekt för att kvinnor tycker det är vidrigt/onödigt.

Meeen jag känner igen typen i dig. Överkonsumerar det som fan o försöker normalisera det genom att generalisera hur män under 40 funkar för att passa in i ditt beteende och sedan uppmana folk att göra det. Misstänker du har ett ganska sorgligt liv.
Citera
2015-10-13, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackPhillip
ni osäkra tjejer förstår inte att vi killar alltid kommer titta på snygga tjejer och lusta efter att knulla dom, det ligger i vårat dna. De flesta av oss agerar inte på instinkterna att försöka knulla så många snygga brudar som möjligt för att inte göra flickvännen ledsen.

Ni som förbjuder era killar/tofflar att inte kolla på porr förstår inte vad en kille är för något. Vi kommer alltid kolla en extra gång om en snygg brud går förbi.

Du, har du någon forsking på ämnet som bekräftar det du säger? Annars är det mest bara bullshit.
Citera
2015-10-15, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Varför kollar du på porr? Jag antar att du inte gör det för att du vill ligga med andra tjejer bakom din tjejs rygg. Jag kan absolut förstå hur din flickvän tänker. Men i grunden så bottnar det nog i att hon har låg självkänsla.
Du onanerar förstås inte själv heller då? Hade du gjort det som tjej så hade chansen varit ca 90% att du använt sexhjälpmedel som en dildo tex. Detta skulle vara precis samma otrohet om man resonerar som dej eller ts flickvän!

Nej du ts, lämna henne fort som fasen!
Citera
2015-10-15, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sebus
Varför skulle jag vara det? Jag uppmanar ju snarare till sex med sin partner snarare än att göra det själv.

För folk som är ensamma så ser jag inget konstigt med det (dock undviker ja själv det för krogragg istället) men är man i en relation så är det mannen det är fel på om man väljer att kolla på porr framför att lägga tid på sin partner. O jg har numera full respekt för att kvinnor tycker det är vidrigt/onödigt.

Meeen jag känner igen typen i dig. Överkonsumerar det som fan o försöker normalisera det genom att generalisera hur män under 40 funkar för att passa in i ditt beteende och sedan uppmana folk att göra det. Misstänker du har ett ganska sorgligt liv.
Nu är det ofta så att bara den ena är sugen eller att den andra är för trött tex. Varför får man då inte onanera i stället för att pressa eller kanske med våld få sex av han eller hon???
Citera
2015-10-15, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squie
Du, har du någon forsking på ämnet som bekräftar det du säger? Annars är det mest bara bullshit.
Ja! förutom common sense så kolla på naturen. Apor är inte monogama och studier har visat att råttor som ligger med samma partner tar längre och längre tid på sig att komma men när de knullar en nya så kommer de fortare.

Vi män har instinkter som säger till oss att ligga med så många som möjligt men de flesta av oss stoppas av etik och moral.
Om våra instinkter inte hade sagt till oss att ligga med fler än en partner så hade vi inte fått upp den när vi är otrogna eller när vi kollar på porr. Andra tjejer blir inte magiskt oattraktiva bara för man älskar sin partner.
Citera
2016-04-23, 12:52
Medlem
Otrohet är inget man ska behöva kompromissa med.
Att onanera till andra är otrohet, det är en typ av sexakt med andra.
Är man två som är överens om att det är ok är det inte otrohet, då har de en typ av öppet förhållande.
Man kan aldrig tvinga någon att vara i ett öppet förhållande eller att stanna i ett sådant lika lite som man kan tvinga någon att vara trogen.
Båda har ett val, acceptera eller gå.
Citera
2016-04-23, 17:09
Medlem
BorgeHs avatar
Jag förstår inte problemet. Varför berättar du allt för henne? Det ju en privat del i ditt liv. Vi måste alla ha privata delar i våra liv, vi drömmer när vi sover som vi inte kan styra över. Berättar du alla drömmar också?

Jag tycker inte onani är skadligt, det sårar ingen annan människa (om du inte berättar allt!). Jag tycker det är mycket värre att dra hem ett krogragg för ett ONS när det kliar.

Så länge ingen annan människa drabbas eller du själv mår dåligt så tycker jag du får göra vad vill med din kropp så ofta du vill.
Citera
2019-01-11, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Varför tittar du på porr när du är i ett förhållande? Hade aldrig velat vara ihop med någon som är så pass respektlös. Fullt naturligt att man inte vill att ens partner kollar på sönderknullade tjackhoror med kuk i varenda hål halva dagarna. Tycker synd om TS partner.

Mina pojkvänner brukar med kolla på porr, antar att dom vill se nått vackrare än en gammal kärring.
Citera
2019-01-11, 15:23
Medlem
Skattebrotts avatar
Otrohet betyder att man sviker ett lojalitetslöfte som ofta är outtalat, och som säger att man inte ska doppa penseln i nån annan utan att isåfall göra slut först. Om trohetslöftet skulle förstås som att man inte ens får fantisera om andra (vilket ju är vad porr är) så vore det orimligt eftersom man ändå inte kan rå för sina tankar. Ska man kräva något orimligt så är det att uppmuntra till falskhet - alla med någorlunda fantasi skulle då vara ”otrogna” flera gånger i veckan bara för att man på typ bussen klär av nån främling med blicken.

Och vad finns det att noja sig för, det är ju knappast troligt att mannen tänker rymma iväg med porrskådisen han såg i filmen?
Citera
2019-01-11, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cantik
Otrohet är inget man ska behöva kompromissa med.
Att onanera till andra är otrohet, det är en typ av sexakt med andra.
Är man två som är överens om att det är ok är det inte otrohet, då har de en typ av öppet förhållande.
Man kan aldrig tvinga någon att vara i ett öppet förhållande eller att stanna i ett sådant lika lite som man kan tvinga någon att vara trogen.
Båda har ett val, acceptera eller gå.

Du har fel, man sätter sina egna gränser i sitt förhållande med sin partner.
Vissa säger, kyssar andra säger kramar osv.
Men jag har aldrig hört att någon av mina polare blivit anklagade för otrohet när dom onanerat och inte tänkt på bruden, och dom lever inte öppet förhållande heller.

Jag tror att du har låg självkänsla som vill styra din partner till att alltid tänka på dig.
Citera
2019-01-12, 19:37
Bannlyst
Behöver du förklara för henne att porr inte är otrohet är hon inte riktigt klok. Fattar inte hur kvinnor kan vara så himla osäkra numera. Låt grabben glutta! Vi gluttar ju själva emellanåt. Visa henne Rocco så jävlar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in