• 1
  • 2
2015-10-06, 13:28
Medlem
Ratozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
antingen dö eller att få börja i gymnasieålder igen. båda är omöjliga.

Har nyheter för dig. Du kommer dö. Så även där sket sig din planeringsförmåga.
Citera
2015-10-06, 13:52
Medlem
bitch-sandwichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Va gör träning om man har manligare nyckelben, käkben, panna o händer än alla sina manliga klasskamrater? va kan ja göra åt mitt hår som är så tunt att stråna kan räknas, va kan ja göra åt mina ansiktshalvor som saknar symmetri till den nivån att de är som från 2 helt olika personer? va kan ja göra åt all skam ja känner för att ja är så udda o så utanför? ingen kan förstå hur stor hopplösheten är att ha skickat iväg tusentals cv o aldrig fått en chans i arbetslivet. hur ska ja då ha råd att förverkliga nånting alls?

hur ska ja resa för skojs skull när ja inte ens har råd att resa till min släkting för att ja va i så stort behov av att lätta på mitt hjärta lite. ingen i hela världen kan förstå tyngden och hopplösheten ja känner.

Med risk för att hamna off-topic, men är du säker på att din arbetslöshet enbart beror på ditt utseende? Även andra faktorer, som exempelvis brist på kontakter eller att ens utbildning inte är eftertraktad på arbetsmarknaden, kan spela en stor roll. Berätta gärna mer om detta om du har lust, vi lyssnar gärna.
Senast redigerad av bitch-sandwich 2015-10-06 kl. 13:58.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in