2015-10-04, 19:29
Medlem
Tjenare!

Vi r 7-8 st killar i 19-20 rsldern som ska till thailand nu i december!
Vilka stllen tycker ni vi ska fara till och r det ngot speciellt som ni verkligen tycker man mste gra nr man r dr?
Vi sker frmst ett stlle som r mycket fest men fortfarande vldigt fint och kanske inte fr trashigt..!
Citera
2015-10-04, 19:55
Avstngd
Det mesta r hrt exploaterat i Thailand. Men ett tips r att brja med 2-3 dagar i Bangkok innan ni sker er vidare till strandliv. Fantastiskt stad, underbart njesliv och mat frn hela vrlden. Och superbra shopping. Mycket bra klubbar. Och "inte" s turistiskt, om man vill sitta ner och ta en l p nn gogo-bar.

Sen r Koh Samui och Koh Samet trevliga ar, med hyfsat bad, och fina strnder, dykskolor och nd njen. Det bsta med Thailand r nog, att skulle man tycka att det r trkigt p ngot stlle eller fr lugnt, s r det inga konstigheter att ta sig till ngon ny plats. Billigt att ta sig runt.

Men som sagt, mit bsta tips, 2-3 dagar i Bangkok vid ankomst fr att "landa" och f lite tips.
Citera
2015-10-04, 19:59
Bannlyst
Sjlv har jag tnkt fara till Paris med ett par polare i r om allt blir lyckat under nyr, men en resa till thailand innan hade inte vart dligt,

Finns det nt man absolut mste testa nr man vl r i Thailand s att sga?
Citera
2015-10-04, 20:00
Medlem
Tack fr tipsen!
Tyvrr har vi redan bokat flygstolar till Phuket s att "landa" i Bangkok ngra dagar r nog uteslutet...
Citera
2015-10-04, 21:15
Medlem
pattaya r det rtta stllet fr er. Har bott i pattaya i 6 r och dr finns allt. sol. bad . obegrnsat med barer . fest 24 timmar om dygnet om ni s vill . vill ni ka ivg och "se ngot speciellt" s r nstan allt max 1-2 timmar bort
Citera
2015-10-04, 21:48
Medlem
r det inte ganska mycket gamla gubbar och mycket shemales dr och inte speciellt mycket ungdomar?
Har iaf hrt lite om det..
Citera
2015-10-04, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashscout123
r det inte ganska mycket gamla gubbar och mycket shemales dr och inte speciellt mycket ungdomar?

ldern r bara siffror
Men du har rtt i att medelldern r aningen hgre i Pattaya gentemot tex Patong. Det r iallafall s jag upplever det.

Tror att Samui r en fr er och ta en bt ver till Pangnag.
Passa in det med Fullmoon, annars r pangnag ganska vrdelst fr folk i eran lder.

Vad ni absolut inte ska missa?
Svr frga.
Citera
2015-10-04, 23:01
Medlem
Citat:

jag rknas vll som gammal gubbe nu haha jag r 28 nu men det r alla ldrar dr och alla lnder . och ja det finns shemales i pattaya men sg vilken semester ort i Thailand som inte har det haha
Citera
2015-10-07, 02:01
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Om jag fattat det rtt s hnger alla 19 ringar p ett stlle och det r p PhiPhi, uteslutet r nr hela n tms varje mnad fr en skolbesk till Koh Phangan festen.
Fina strnder, massor med barer/strandklubbar, Thailands bsta buckets, massor med villiga kanadensiska 19 ringar och Pizza slize. 19 ringar kommer aldrig ngonsin att begra mer.

Minus med PhiPhi r att det r litet och fr mnga svenskar, knns ibland som om man r i Tylsand eller Visby.
Citera
2015-10-23, 19:39
Medlem
Vi ska ta oss frn Phuket till Koh Samui direkt nr vi landar helst.. Vrt flyg har en berknad ankomst klockan 18.15 och flyget till Koh Samui gr 19.50, tror ni att man hinner med det eller ska man inte boka det flyget?
Citera
2015-10-24, 18:49
Medlem
Citat:
Vi ska ta oss frn Phuket till Koh Samui direkt nr vi landar helst.. Vrt flyg har en berknad ankomst klockan 18.15 och flyget till Koh Samui gr 19.50, tror ni att man hinner med det eller ska man inte boka det flyget?

Lmna grna en lgesrapport om livet i Koh Samui.
Citera
2015-11-23, 03:08
Medlem
spelreglers avatar
Jag landar i Bangkok 13e Dec och flyger direkt till Koh Samui.
Koh Samui r 1 av de tre arna som ligger ttt intill varandra p stsidan.

Stannar dr tills full moon partyt stter igng p nsta ! Hehe.

Nr landar ni i Thai?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in