Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-07, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Gäller det alla barnen?

Håller förutom min fråga inte med om någonting.

Ingen aning. Hans första barn dog i sudden infant death syndrome, något som ofta är förknippat med genfel. Han är autist. hans äldsta son är en sån däringa autistisk trannie.

Men det är tvillingfödslar med i alla fall två av kvinnorna och surrogat med den tredje så han är väl helt pervers helt enkelt.

Du behöver inte hålla med mig om någonting, men Henry Ford är inte direkt hyllad som
Citat:
"ingen människa har liksom bidragit med mer till mänskligheten"
idag och det kommer inte Musk bli heller.

Utan Freiherr von Braun hade SpaceX inte ens funnits. Utan Nicola Tesla hade Tesla inte funnits heller.

Musk är en industrialist, inte en tänkare eller artist. Precis som Bill Gates och Jeff Bezos.
Citera
2024-11-07, 20:59
Medlem
Dalulvens avatar
Någon som vet vad Musk gjort med sitt fejs? Pannan är polerad som en biljardboll och kinderna ser uppstoppade/vadderade ut som hos Marlon Brando i "Gudfadern":

https://www.youtube.com/watch?v=x2v_WWdqTEs

Hade Goebbles också köpt "X" om det funnits på 30-talet?

Hur bra kommer Tesla gå i Europa med strafftullar? Lika bra att dra ur pluggen redan nu?
Citera
2024-11-07, 21:17
Medlem
Evendocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Någon som vet vad Musk gjort med sitt fejs? Pannan är polerad som en biljardboll och kinderna ser uppstoppade/vadderade ut som hos Marlon Brando i "Gudfadern":

https://www.youtube.com/watch?v=x2v_WWdqTEs

Hade Goebbles också köpt "X" om det funnits på 30-talet?

Hur bra kommer Tesla gå i Europa med strafftullar? Lika bra att dra ur pluggen redan nu?

Tesla går ju skitbra och kommer fortsätta så när alla fack fortsätter strejka, duh. Känner du någon som köpt en ny Tesla?

Han var en av de första att få en ny hårtransplantation. Funkade riktigt bra dessutom, hade det inte funnits bilder från han i 20-års åldern hade nog ingen märkt det.
Gubbfettman och önskan om skarpa linjer gjorde resten.
Han har lyckligtvis mindre makeup än dolly parton när han kliver på scen, det måste man ändå ge hen.
Citera
2024-11-08, 02:35
Medlem
https://www.forbes.com/sites/paultas...actually-true/

Citat:
In a surprise appearance on Joe Rogan’s show the day before the election, Elon Musk momentarily veered away from politics to reveal that he’s one of the top 20 Diablo 4 players in the world, a list which contains only two Americans.

Han är alltså top 20 i världen på Diablo 4.

Snubben tweetar typ 10 gånger om dagen med.

Lots of time on his hands.

Klassisk American made kapitalägare, men han är inte intelligent som Stephen Hawking var intelligent.

Jag vilar min väska.
Senast redigerad av TimelineTourist 2024-11-08 kl. 02:38.
Citera
2024-11-08, 09:49
Medlem
Elon Musk uppges ha bett Donald Trump om en tjänst: att några av toppnamnen på rymdbolaget Space X ska få höga poster på amerikanska myndigheter, berättar källor för New York Times. Bland annat rör det sig om positioner på försvarsdepartementet.
https://www.nytimes.com/2024/11/06/u...-benefits.html
Citera
2024-11-08, 22:40
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Jag funderar på hur länge det dröjer innan Elon och Musks Bromace bryter ihop fullständigt?

Alltså; man kan bara hålla två egocentriska narcissister som ser sig själva som universums mittpunkt i samma rum en så lång tid...*

Jag sticker ut hakan och säger att det brakar ihop innan midsommar 2025!

*Speciellt med tanke på att Elon är chef för världens största tillverkare av elbilar, och vill ha mer och större statliga understöd och bidrag till sina elbilar. Samtidigt som stora delar av Musks väljarbas HATAR elbilar av rent ideologiska skäl och inte vill ge en cent av statliga medel till att New York liberaler ska få köpa billigare elbilar...
Citera
2024-11-09, 04:34
Medlem
Undseendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia.C.Rose
Jag funderar på hur länge det dröjer innan Elon och Musks Bromace bryter ihop fullständigt?

Alltså; man kan bara hålla två egocentriska narcissister som ser sig själva som universums mittpunkt i samma rum en så lång tid...*

Jag sticker ut hakan och säger att det brakar ihop innan midsommar 2025!

*Speciellt med tanke på att Elon är chef för världens största tillverkare av elbilar, och vill ha mer och större statliga understöd och bidrag till sina elbilar. Samtidigt som stora delar av Musks väljarbas HATAR elbilar av rent ideologiska skäl och inte vill ge en cent av statliga medel till att New York liberaler ska få köpa billigare elbilar...
Kul inlägg.

När splittade Elon Musk sin personlighet och reinkarnerade Muskdelen till USAs näste president Donald Trump?
Citera
2024-11-09, 14:08
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
Kul inlägg.

När splittade Elon Musk sin personlighet och reinkarnerade Muskdelen till USAs näste president Donald Trump?

Hoppsan! Blev visst lite för mycket röka igårkväll.

(Musk och Trump skulle det ha varit såklart, men för sent att redigera...).
Citera
2024-11-09, 14:38
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Elon Musk uppges ha bett Donald Trump om en tjänst: att några av toppnamnen på rymdbolaget Space X ska få höga poster på amerikanska myndigheter, berättar källor för New York Times. Bland annat rör det sig om positioner på försvarsdepartementet.
https://www.nytimes.com/2024/11/06/u...-benefits.html
Men vadå, skulle Musks kampanjande för Trump alltså ha handlat om egenintressen och maktbegär? Var det också därför som han köpte Twitter? Man är ju i total chock.
Citera
2024-11-10, 13:38
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
El*n röker marijuana

Tydligen inte bara det, även en rad andra droger ska ha intagits och det låter oroväckande.

https://www.dagensps.se/bors-finans/...-musk-knarkar/

Trump vill att dödsstraff ska bli verklighet för narkotikahandlare, langare och smugglare. Vad är El*ns inställning till dessa förslag?

https://www.expressen.se/nyheter/tru...re-dodsstraff/
Citera
2024-11-11, 19:41
Avstängd
alexxanderhamiltons avatar
Elon musk top 20 i världen på diablo?

Orkar inte dela någon länk då jag är för lat för det men använd gärna google och sök själva och ni kan se att elon musk är topp 20 i världen på spelet diablo.

Detta tycker jag är märkligt. Dels undrar jag hur i helvette han kan hinna med men framförallt hur det går ihop med hela hans identitet av att jobba 100 timmar i veckan och aldrig ta semester. Men inte bara det, även hur det går ihop med hans vision om att rädda världen. Tyvärr, här tappar elon musk mig helt då hade hans enda motiv varit såhär nobelt hade han väl inte spelat så mycket diablo så att han är topp 20 i världen? Är det här början på Elon musks fall tillbaka till verkligheten? Är det rimligt för en vd som driver världsledande bolag inom rymdteknik, internet, elbilar, laddstationer, nyhetsmedia, robot brain interface och framtida transportsystem att spela så mycket diablo? Borde han bli ersatt med tomten eller gandalf?
Citera
2024-11-11, 19:46
Medlem
Room531s avatar
Top 20 hur? Vad mäts det i, har inte spelat d4 men massor av d2 förr.
Låter rätt "paytowin"
Senast redigerad av Room531 2024-11-11 kl. 19:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in