2015-10-03, 16:22
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Så jag har sett denna "dam" komma gående med sitt barn vid upprepade tillfällen, och alltid ensam.

Tänkte alltid de första gångerna att hon sett stabil ut och så att säga varit på "marknaden" för andra män eller eventuellt haft mannen ifråga hemma.
Men nu senaste gången jag såg henne komma gåendes ensam med sitt barn, så tänkte jag att hon måste blivit "Hit-N-Runnad" av en neger som bara velat ha sex utan några planer att skaffa barn med kvinnan i fråga och därefter blivit övergiven.

Denna gång jag såg henne såg hon dock väldigt sliten ut och betedde sig på ett sätt som om hon tappat kontakt med verkligheten.
Hon började skrika och göra djur-liknande rop på gatan idag just innan jag skulle gå förbi henne.

Till och med barnet såg förvirrat på sin mamma, och jag tänkte: "Stackars barn, oavsett om du är halv-afrikan eller ej så kommer ditt liv att bli svårt".

Jag kände mig reserverad när jag gick förbi, som om jag inte ville bli inblandad.

Ibland funderar jag på om vissa kvinnor bryr sig om sina barn eller inte när de skaffar barn på måfå med män som är ökända för ett eller annat beteende.

Frågor
1) Finns det någon ärlig dam på Flashback som kan svara om hon har ett Mulatt-barn ?
2) Har du fortfarande förhållande med mannen ifråga ?
3) Om inte, vad fick fadern att överge dig och ditt barn ?

4) Ni som känner någon som har mulatt-barn, hur beter sig modern och fadern ? och hur mår barnet ?

Vet att tråden kan te sig lite märkligt, men vill veta varför jag kände mig så reserverad och om fler känner samma sak som jag..
Citera
2015-10-03, 16:28
Medlem
Ricolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalas-Kuken
4) Ni som känner någon som har mulatt-barn, hur beter sig modern och fadern ? och hur mår barnet .
Enda jag känner som har ett mulatt barn skämmer bort honom hejdlöst mycket!
Citera
2015-10-03, 16:55
Medlem
Jag är bekant med 3 sådana konstallationer där pappan är afrikan, och på ytan ser det ut att fungera. En är akademiker, gör ok pengar och spendar sin tid på träning, sin fru o sina barn.

De andra 2 är arbetarklass, även de tar bra hand om sina familjer.

Sen känner jag till fall, där mannen gjort hit n run, men då var det äldre kärring med gambian
Citera
2015-10-11, 23:31
Medlem
Hon har givetvis blivit smittad av något vid samlaget
Citera
2015-10-14, 21:39
Medlem
WayneJohns avatar
"Ones you go black, your a single mom" är ju ett välkänt utryck världen över. I stort sett alla fall beror det på att svenska killar inte vill ha dem, troligtvis WT-dam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in