Någon som vet mer hur denna tragiska olycka kunnat hända? Har hört flera teorier, bl.a. Att det guppade till rejält och pojken slog i huvudet ordentligt men känns ju som det krävs rejäl otur isåfall..
Även att traktorn vällt på nått sätt. Kanske körde över / nära ett dike och tippa åt sidan och pojken for in i rutan eller liknande.
Hur som helst väldigt tragiskt och mina tankar går till familj och vänner i denna sorg.
Må pappan vara stark och orka fortsätta leva och driva gården. Tanken var säkert att sonen en dag skulle ta över efter sin far.
Vila i frid lilla pojk, tänder ett ljus för dig ikväll.
Kan tillägga en tragiskt historia som inträffade i slutet på 90 talet har jag för mig. Två unga tjejer ( tvillingar tror jag ) hade precis hoppat av bussen och skulle korsa vägen med freestyles i öronen och på raksträckan där bussen stannat kom en minilastbil med solen i ögonen så han hade noll sikt för några sekunder och lyckades köra på båda tjejerna som avled direkt. Ett år senare ca tog pappan i familjen sitt liv och vill minnas att mamman redan satt i rullstol pga ms eller liknande. Så himla tragiskt och hoppas pappan i det här fallet får tillräckligt med hjälp och stöd. Om det nu finns tillräcklig hjälp att få i sådana här tragiska fall. Må ni vila i fred!
Märklig artikel i Expressen. De intervjuar randomnpersoner i området. En av dem säger att han inte tyckte att det var så farligt eftersom han inte kände pojken, "skit händer". Men va faan, det är väl högst onödigt att intervjua folk om vad de tycker om att en litet barn dött i en olycka!
Vet vi att det verkligen var en olycka? Killen ser väldigt ledsen ut på sina facebookbilder där han bl a poserar med ett gevär.