2015-10-03, 07:03
Bannlyst
Låter som ett magplask med typ 2 deltagare.
Citera
2015-10-03, 07:16
Medlem
SkepticalHippos avatar
Det vore ju roligt om det här kunde bli verklighet. Kul att tidningarna ger evenemanget reklam, det är nog många som inte hade hittat det annars.

Bra att organisatörerna understryker att det inte är menat som en demonstration mot själva flyktingarna utan mot en galen invandringspolitik. Jag hade också kämpat för att bli asylsökande i Sverige, jag kan inte döma de som kommer hit. Det är Sveriges ansvar att avvisa fler.

Men det är med kort varsel, det inser jag också. Tyvärr bor jag på Östkusten, det är inga flyktingar som kommer direkt till min stad via någon farled (än så länge har jag inte sett några snyftreportage om flyktingar som dör på Bottenhavet).
Citera
2015-10-03, 07:19
Medlem
Hund-Cirkuss avatar
Man ska borde plocka fram nya ansikten som talare, typ Bieler. Istället för Ekeroth som är för kontroversiell.
Senast redigerad av Hund-Cirkus 2015-10-03 kl. 07:45.
Citera
2015-10-03, 07:44
Medlem
Trollmias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hund-Cirkus
Varför plockar man fram ett gammalt lik som Kent Ekeroth som talare? Fattar inte hur man tänker där.
Ska man vinna gehör utöver den egna kretsen är inte en av järnrörskillarna den optimala. Det är risk att fokus kommer ligga på honom som person.
När det finns duktiga tjejer att plocka fram typ Bieler.

Paula är bra...

Men tror du inte att den så kallade "järnrörs-skandalen" är så urvattnad nu att folk faktiskt vet vad som har hänt och skiter i det..?

Ekeroth är en vältalig talare... Han pratar så folk fattar... Precis som J. Åkesson...
Citera
2015-10-03, 07:49
Medlem
thewellovedones avatar
SD mejlade mig om saken och jag kommer att vara där på stortorget, var så säker
Citera
2015-10-03, 07:51
Medlem
Trollmias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
SD mejlade mig om saken och jag kommer att vara där på stortorget, var så säker

Så det har gått ut ett mail från SD till sina medlemmar?
Citera
2015-10-03, 08:09
Medlem
lirareflashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmia
Paula är bra...

Men tror du inte att den så kallade "järnrörs-skandalen" är så urvattnad nu att folk faktiskt vet vad som har hänt och skiter i det..?

Ekeroth är en vältalig talare... Han pratar så folk fattar... Precis som J. Åkesson...

Ekeroth är ok men paula hade vatt bättre.
Viktigast är att detta blir av. Måste börja nanstans ju. Det handlar om Sveriges framtid och jag hoppas många många inser det.
Citera
2015-10-03, 08:09
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Bara till den innersta Flashbackkretsen.

Bra att tidningen evighetsgör denna händelse. De som deltar kommer iaf med gott samvete kunna säga till sina barnbarn att de iaf gjorde någonting och peka på artikeln i tidningen från den 3 oktober 2015.
Citera
2015-10-03, 08:16
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:

Ja! Till SD-medlemmarna i södra Sverige i alla fall.
Citera
2015-10-03, 08:23
Medlem
Ostkupas avatar
Intressant! Ser fram emot att följa utvecklingen
Citera
2015-10-03, 08:30
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Tillåt mog skratta. En svenne som visar vad han tycker? LOL! Vågar ju för fan knappt fnissa på bion utan att vara orolig för att göra fel socialt. Svenskar är så jävla menlösa och fega.

Skrattar bäst som skrattar sist...
Citera
2015-10-03, 08:34
Medlem
Trollmias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lirareflashback
Ekeroth är ok men paula hade vatt bättre.
Viktigast är att detta blir av. Måste börja nanstans ju. Det handlar om Sveriges framtid och jag hoppas många många inser det.

Ja det håller jag med om - det måste börja nånstans...

Och detta är en början... och blir det bara fem denna gång så får man göra ett nytt upprop, med ny talare (denna gång Paula kanske)... o blir det tio personer som kommer, ja då får man försöka igen..

Jag tror att man må göra och göra och göra igen för att det ska löna sig.. och se till att det kommer ut på nätet så att det sprids...

Paula kanske kan ta ett plakat med texten: "NU SAMLAR VI TILL .... (sätt in ord här)....!! "

Men jag antar att jag är lite "bonnig" och tror att hon skulle kunna göra det utan att bli bombarderad av ruttna tomater eller liknande (eller värre)...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in