2015-10-03, 18:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av alkwarizmi
Alltså, Sverigedemokrater som offerkoftar om socialt "åsiktsförtryck" i Sverige är inget annat än patetiska. Det snackas som fan om hur det här landet "våldtas" och "islamiseras" och ditten och dattan. Allt som om det vore en stor jävla kris som hotar vår fucking existens!

Men sen kommer det till kritan. Då är man rädd för "åsiktsförtryck". Så mycket var "Sverige" värt!

"Sverigevännerna" har bara stora ord på internet. Det är därför som ni kommer att försvinna i historien som en fjärt i vinden.

Just du påvisar en genetisk degenerering som är ett hot mot hela västvärlden! Man kan inte ta in människor som är lågt stående intellektuellt under lång tid och tro att det inte ska innebära konsekvenser.

Angående demonstrationer så har de alltid Kalle Anka värde i den postmoderna världen! Om du så går ut 100 000 personer och protesterar så säger pressen att det var 1000 där och äntligen har den antifascistiska kampen vunnit! Den som tror det måste ha kollat för mycket på Idol, bor i ett helvitt område eller är fostrad av maoister eller liberaler.
Citera
2015-10-03, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kissedbyfire
Dagens fiasko är ett praktexempel på hur fega många sverigedemokrater är när det faktiskt gäller.

Snarare ett exempel på det repressiva politiska klimatet där människor hudflängs av ett tilltagande totalitärt o organiserat system för åsiktsförtryck.
Citera
2015-10-03, 19:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jesuischarlie
Snarare ett exempel på det repressiva politiska klimatet där människor hudflängs av ett tilltagande totalitärt o organiserat system för åsiktsförtryck.

Tidigare har jag aldrig behövt diskutera politik på min arbetsplats, det har varit en privatsak, men sen jag började i skolans värld så har man insett hur aggressiva kulturmarxisterna är. De är som politiska kommissarier som anmärker och hotar med repression om du inte har rätt värdegrund. Antar att det är en light-version av DDR där alla angav alla. Men motståndskampen fortsätter mot repressionen och man märker att kulturmarxisterna får färre och färre ja-sägare omkring sig. Precis som i DDR och Ceauscescus Rumänien.

En kvinna på jobbet fick ett utbrott på fikarasten när en kulturmarxist försökt få alla instämma i den kulturmarxistiska värdegrunden. Kulturmarxisten blev rätt paff, men det är bara ett av många tecken på vilken tryckkokare Sverige är idag...
Citera
2015-10-03, 19:21
Medlem
Naturligtvis blev det bara ett fåtal som ställde upp. Det var för kort varsel, för lite uppmärksamhet inför aktionen. Jag är inte med på Facebook, och läste om det första gången på Flashback 1 timme innan. Har 50 mil till Malmö, så det var ju omöjligt.

Men ni fåtal som ställde upp, ni är de verkliga hjältarna! Ge nu inte upp utan kom igen med bättre förberedda aktioner.

Jag föreslår en demonstration som hålls i Stockholm. Utgå från Gustav Adolfs torg vid Operan, gå förbi Rosenbad och sluta framför Riksdagshuset. Blockera både Rosenbad och Riksdagshusets entredörrar med många människor, med plakat typ: "IS go home" "Inga fler självmordsbombare till Sverige" "Lika rätt till bostad för alla, även svenskar!" "Ingen förtur till jobb för någon" "Inga snabbspår för utvalda grupper!" "Svenskar ska också ha samma rätt som nyanlända!"
Citera
2015-10-03, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissedbyfire
Mina herrar, Man kan behöva fly genom många länder för att fly ISIS då vissa länder faktiskt stänger sina gränser och hotar med att skicka tillbaka folk.
Rättssamhället har inte upphört bara för att ni läser om det på subjektiva medier som Fria Tider, Avpixlat osv.
Folk flyr inte från Danmark, dom passerar det för att komma hit då vi är mer öppna än våra grannländer.
Att ISIS-soldater gömmer sig i flyktingströmmen är bull shit och har avslöjats som en högerextrem myt och inget mer.

Ni verkar inte riktigt veta varför ni vill stänga gränserna, känns som ni hoppar på tåget och följer en trevlig mobbmentalitet utan individuellt tänkande bara för att dom flesta i era kretsar.

Ett oförskämt och undanglidande svar på mitt tidigare inlägg. Det är inte så att jag ingår i en mobb mer än du gör. Och visst vet jag varför jag vill stänga gränserna: Sverige tar en högst oproportionell del av de som flyr. Vi har inte ens bostäder att erbjuda och vi har inte infrastruktur att möta en sådan plötslig ökning av folkmängden. En rimlig fördelning av de med asylskäl mellan EU-länder och även andra länder är i högsta grad rimlig. Och flyktingarna i sin tur ska respektera Europas regler och registrera sig enligt de bestämmelser som finns. De har inte rätt att bestämma vilkrt land de vill komma till.
Och om Sverige inte följer de bestämmelser vi lagstiftat om är det synnerliga illa. Myyndigheterna måste handlägga detta enligt de bestämmelser som finns. Att registrera flyktingar är väl ändå inte inhumant?
Citera
2015-10-03, 19:26
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En-vanlig-svensk
Naturligtvis blev det bara ett fåtal som ställde upp. Det var för kort varsel, för lite uppmärksamhet inför aktionen. Jag är inte med på Facebook, och läste om det första gången på Flashback 1 timme innan. Har 50 mil till Malmö, så det var ju omöjligt.

Men ni fåtal som ställde upp, ni är de verkliga hjältarna! Ge nu inte upp utan kom igen med bättre förberedda aktioner.

Jag föreslår en demonstration som hålls i Stockholm. Utgå från Gustav Adolfs torg vid Operan, gå förbi Rosenbad och sluta framför Riksdagshuset. Blockera både Rosenbad och Riksdagshusets entredörrar med många människor, med plakat typ: "IS go home" "Inga fler självmordsbombare till Sverige" "Lika rätt till bostad för alla, även svenskar!" "Ingen förtur till jobb för någon" "Inga snabbspår för utvalda grupper!" "Svenskar ska också ha samma rätt som nyanlända!"
"Svenskarna vill också ha välfärd"
Citera
2015-10-03, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RockySvensson
Tidigare har jag aldrig behövt diskutera politik på min arbetsplats, det har varit en privatsak, men sen jag började i skolans värld så har man insett hur aggressiva kulturmarxisterna är. De är som politiska kommissarier som anmärker och hotar med repression om du inte har rätt värdegrund. Antar att det är en light-version av DDR där alla angav alla.

Kulturmarxisterna verkar gilla att tycka att de skall ha rättigheter som bor i "demokratiska" Sverige, men att demokratin inte skall gälla också de som förespråkar att även svenskar skall ha rätt till ett eget land.

Mp och Fi-sympatisörer jag talat med, anser att yttrandefriheten skall begränsas endast till att omfatta de som är för den välkända globaliseringen ... som slumpartat råkar -händelsevis - sammanfalla, ... med krig ... flyktingar ... massinvandring ... för lite barnafödande ... solidaritet ... och andra floskler, svepskäl eller sammanträffanden.

Den rasistiska globaliseringsagendan och "mångkulturen", kommer gradvis att leda till alla kulturers successiva urvattnande, vilket kommer att leda till ett slutligt utplånande av det särpräglade ursprungliga, lokala och orginella och sedermera till nationers kulturella särarters uppgående i en oåterkallelig global monokultur.
Senast redigerad av Jesuischarlie 2015-10-03 kl. 20:33.
Citera
2015-10-03, 20:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jesuischarlie
Kulturmarxisterna verkar gilla att tycka att de skall ha rättigheter som bor i "demokratiska" Sverige, men att demokratin inte skall gälla även de som förespråkar att svenskar skall ha rätt till ett eget land.

Mp och Fi-sympatisörer jag talat med, anser att yttrandefriheten skall begränsas endast till att omfatta de som är för den välkända globaliseringen ... som slumpartat råkar -händelsevis - sammanfalla, ... med krig ... flyktingar ... massinvandring ... för lite barnafödande ... solidaritet ... och andra floskler, svepskäl eller sammanträffanden.

Den rasistiska globaliseringsagendan och "mångkulturen", kommer gradvis att leda till alla kulturers successiva urvattnande, vilket kommer att leda till ett slutligt utplånande av det särpräglade ursprungliga, lokala och orginella och sedermera till nationers kulturella särarters uppgående i en oåterkallelig global monokultur.

Ja, i slutändan blir vi alla bara könlösa konsumenter! Men det stämmer å andra sidan redan på en stor del av den svenska medelklassen. De flesta jag känner är mer intresserade av Idol, Paradise Hotel, Real Madrid, märkeskläder, kakel, inredning än att google i 5 sekunder och ta reda på vad som egentligen händer i Europa och Sverige...

Men va ska de göra när deras medelklassdotter blir våldtagen? Vem ska de protestera mot?
Citera
2015-10-03, 20:48
Bannlyst
Och precis som vanligt så dyker ingen upp. SDare är sinnesjukt fega.
Citera
2015-10-03, 21:03
Medlem
J0kerns avatar
Enbart pinsamt att finska landsmän mobilicerar 400 man uppe i Torneå -
Samtidigt som en liknande aktion i Malmö lockar fram 25 svenskar...
Citera
2015-10-03, 21:03
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Låter intressant, hur kommer man i kontakt med +35-gruppen?

Grupper med status "hemlig" är inte sökbara som bekant
så det är ett nätverk som växer enkom via bekanta och att man har god personkännedom om den som man lägger till, om du är med i en hemlig grupp så ser inte dina andra vänner det

Alla kan ju som bekant inte uttrycka vad de tycker någonstans om det är det minsta ifrågasättande av regeringens invandringspolitik, så även på facebook , men eftersom man ju har ett IRL liv och kan prata med vänner så kommer man fram till vem man kan lite på och vem man kan lägga till
Citera
2015-10-03, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sirdaniel
Tror det här kommer få motsatt effekt, dvs att folk lackar ur på demonstranterna ist för på invandringen.

Naturligtvis är det så!
I synnerhet när det är så klantigt och amatörmässigt skött!

SD ska inte ha en massa gorillor på gator och torg....det är vänsterns område.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in