Citat:
Ursprungligen postat av
RockySvensson
Tidigare har jag aldrig behövt diskutera politik på min arbetsplats, det har varit en privatsak, men sen jag började i skolans värld så har man insett hur aggressiva kulturmarxisterna är. De är som politiska kommissarier som anmärker och hotar med repression om du inte har rätt värdegrund. Antar att det är en light-version av DDR där alla angav alla.
Kulturmarxisterna verkar gilla att tycka att de skall ha rättigheter som bor i "demokratiska" Sverige, men att demokratin inte skall gälla också de som förespråkar att även svenskar skall ha rätt till ett eget land.
Mp och Fi-sympatisörer jag talat med, anser att yttrandefriheten skall begränsas endast till att omfatta de som är för den välkända globaliseringen ... som slumpartat råkar -händelsevis - sammanfalla, ... med krig ... flyktingar ... massinvandring ... för lite barnafödande ... solidaritet ... och andra floskler, svepskäl eller sammanträffanden.
Den rasistiska globaliseringsagendan och "mångkulturen", kommer gradvis att leda till alla kulturers successiva urvattnande, vilket kommer att leda till ett slutligt utplånande av det särpräglade ursprungliga, lokala och orginella och sedermera till nationers kulturella särarters uppgående i en oåterkallelig global monokultur.