2015-10-03, 15:37
Bannlyst
kl 1700 debatt om flyktingmottagandet på Svt. Ska se om de tar motståndsgrupperna vid Hyllie.
Citera
2015-10-03, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIILAB
Snacka om fiasko. mer sådant !

Fler än 20.000 manifesterade för flyktingar i Stockholm/Göteborg/Malmö. Färre än 100 emot.

Fan tror du egentligen? Har du bilder eller liknande på dig och det kommer ut riskerar du att förlora jobbet m.m. Folk är för yttrandefrihet, bara man håller med vänstern. Detta landet är ett skämt och vänstern är ett gäng fattiga hycklare som borde bli hängda en efter på närmsta torg,
Citera
2015-10-03, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Fan tror du egentligen? Har du bilder eller liknande på dig och det kommer ut riskerar du att förlora jobbet m.m. Folk är för yttrandefrihet, bara man håller med vänstern. Detta landet är ett skämt och vänstern är ett gäng fattiga hycklare som borde bli hängda en efter på närmsta torg,

Du menar att du är för feg för att offra ditt eget välbefinnande för att rädda sverige och svenska folket ?

Det duger inte
Citera
2015-10-03, 15:53
Medlem
S.Kandals avatar
Det hade varit mer verkningsfullt att arrangera en demonstration mot DÖ och för ett nyval. Tyvärr är Svensken fortfarande för ängslig för att delta i en demonstration mot färre flyktingar, tråkigt men sant.

Edit: I dagens Expressen gör Löfven ett uttalande om att vi behöver fortsatt invandringen för att klara av framtida vårdbehov od. Dvs polletten verkar inte fallit ner där ännu tyvärr.
Senast redigerad av S.Kandal 2015-10-03 kl. 15:56.
Citera
2015-10-03, 15:55
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkgemenskap
Ja det är bra att folk försöker i alla fall. Någonstans måste man börja, det gäller att försöka nå ut till så många som möjligt, där måste vi försöka samarbeta med alternativ media, demonstration avgå numera "Folkets demonstration" kunde samla några i alla fall, Jimmie Åkesson kan samla många med lite reklam som i Sölvesborg.
Jävla fåntratt, börja i rätt ände med o engagera dig o er politiskt istället för o störa vår infrastruktur.

Fängelse för dom idioterna som vandrade mot bron o hotar vår trafik säger jag. Hoppas varken polis eller trafikverk ser blint på detta tilltag.
Citera
2015-10-03, 15:56
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Sammanlagt var det en bra bit över 20.000. Ett rationellt svar är att det kommer inte att ske. Hämta information från trovärdig media som DN,SVD,SVT,GP mfl. och läs inte populistisk dynga som Avpixlat och fria tider.

Jag träffade häromdan SD:s gruppledare i Borås och han oroade sig mycket för en ökad radikalism och polarisering inom SD det kändes bra. Sannolikt kommer vi enligt honom att se mer avhopp och interna schismer.

Vi tar emot mer än 1000 invandrare per dygn i Sverige, detta innebär ca 365 000 invandrare per år, och eftersom Sverige är ett litet land med endast åtta miljoner svenskar (resten är invandrare, tro inget annat) så kommer, om denna massinvandring håller på tillräckligt länge, förändra den svenska demografin radikalt. I värsta fall kommer svenskar bli minoritet i sitt eget land och då är Sverige ett icke-svenskt land, antagligen muslimskt.

Det är tragiskt att du föredrar att låta dig föras bakom ljuset av de förljugna svenska medierna, läs utländsk media istället, de är seriösa i motsats till svensk msm. Avpixlat är en mycket bra sida och hittar aldrig på några nyheter utan anger alltid källa.

Jag hatar verkligen anti-rasister som du eftersom sådana som du ser på européer som ett problem som ska röjas ur vägen och inte som några som har ett etniskt och kulturellt värde.
Citera
2015-10-03, 15:57
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
http://www.expressen.se/kvallsposten/facebookuppror-om-att-stanga-granserna/

"Skapa lite kaos"
I Malmö kommer demonstrationen att starta på Stortorget klockan 12.00, efter det att Sverigedemokraterna hållit en manifestation timmen innan.
"Därefter tar vi oss i samlad trupp ut till Hyllie med tåg, för att därifrån sedan gå mot motorvägen och blockera infarten till Sverige från bron", står det i Facebook-uppropet.
I beskrivningen om vad som ska hända sen, står det:
"Vi ska stoppa ALLA fordon som vill ta sig in till Sverige för att skapa lite kaos, så att regeringen MÅSTE agera NU..."
Fredrik Marthell vill förtydliga att det inte handlar om att någon kommer att bruka våld. Han kallar aktionen för "nödvärn".
– Det blir väl kaos om det blir långa köer, säger Marthell.
– Det här är inte mot flyktingarna på något sätt. Utan det är för folket mot politikerna.

Man är inspirerade av de finska demontranterna i Torneå-
Gör det här nån nytta i vårt land?
Som jag skrivit tidigare så finns det i dag minst fyra hemliga grupper på facebook som är mer seriösa och planerar lite större aktioner, den ena har åldersgräns +35 och den andra som jag har tillgång till verkar vara lite sansat folk med som begriper att det inte räcker med att stå och skrika utan även där planeras det lite udda aktioner.
Så var lugn bara lugn det kommer aktioner
Citera
2015-10-03, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Vi tar emot mer än 1000 invandrare per dygn i Sverige, detta innebär ca 365 000 invandrare per år, och eftersom Sverige är ett litet land med endast åtta miljoner svenskar (resten är invandrare, tro inget annat) så kommer, om denna massinvandring håller på tillräckligt länge, förändra den svenska demografin radikalt. I värsta fall kommer svenskar bli minoritet i sitt eget land och då är Sverige ett icke-svenskt land, antagligen muslimskt.

Det är tragiskt att du föredrar att låta dig föras bakom ljuset av de förljugna svenska medierna, läs utländsk media istället, de är seriösa i motsats till svensk msm. Avpixlat är en mycket bra sida och hittar aldrig på några nyheter utan anger alltid källa.

Jag hatar verkligen anti-rasister som du eftersom sådana som du ser på européer som ett problem som ska röjas ur vägen och inte som några som har ett etniskt och kulturellt värde.

Jag antar att du inte röstar på SD för de delar inte alls din uppfattning. I alla fall inte partiets ledande företrädare.
Citera
2015-10-03, 16:08
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Jag antar att du inte röstar på SD för de delar inte alls din uppfattning. I alla fall inte partiets ledande företrädare.

Nu får du utveckla?????
Citera
2015-10-03, 16:14
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Som jag skrivit tidigare så finns det i dag minst fyra hemliga grupper på facebook som är mer seriösa och planerar lite större aktioner, den ena har åldersgräns +35 och den andra som jag har tillgång till verkar vara lite sansat folk med som begriper att det inte räcker med att stå och skrika utan även där planeras det lite udda aktioner.
Så var lugn bara lugn det kommer aktioner

Det där gjorde gott att läsa! Det ser jag fram emot.
Citera
2015-10-03, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Nu får du utveckla?????

"jag hatar verkligen anti-rasister som du eftersom sådana som du ser på européer som ett problem som ska röjas ur vägen och inte som några som har ett etniskt och kulturellt värde"

Detta är inget uttalande som Jimmie eller Jomshof skulle omfamna. "Hata" ?

Träffar som sagt ofta SD:s gruppledare i Borås och han är orolig för polariseringen i partiet. Det kommer att bli mer splittringar och avhopp.

Var manifestationen i dag sanktionerad av partiet ?
Citera
2015-10-03, 16:20
Medlem
LameBulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Tillåt mog skratta. En svenne som visar vad han tycker? LOL! Vågar ju för fan knappt fnissa på bion utan att vara orolig för att göra fel socialt. Svenskar är så jävla menlösa och fega.
Vilket land kommer Du själv ifrån, eller dina föräldrar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in