Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-10-03, 09:07
Medlem
Herregud, varför ens fundera på att framställa Ricin!?!? Det är ju verkligen inget man bara gör för att testa.... Du måste haft en tanke med Ricinet? Och är det så att du tänkte använda det emot någon människa, ja då hoppas jag att du själv lider nu....
Citera
2015-10-03, 13:32
Medlem
Shurikans avatar
Mår inte mycket bättre idag. Jag lyckades sova i 4 timmar sedan vaknade jag såklart av att vara bajsnödig. Diarre , men utan blod, vilket är ett plus. Men allt jag äter kommer upp igen och jag är obotbart törstig. Alltså blev sjukhuset aldrig av och kommer inte att bli det. jag är 100% säker på att jag inte kommer att stryka med i vilket fall, så det är bara att härda.
Citera
2015-10-03, 13:49
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Det finns inga garantier för att du klarar dig för att det känns så nu. Hur många studier på ricinförgiftning hos människor tror du det finns? Ingen vet var risken i ditt fall är att dö.
Citera
2015-10-03, 13:55
Medlem
Duramaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurikan
Blev klar med giftet igår, och i morse vaknade jag upp till att spy kaskader.
Har varit sängliggande hela dagen, med flertalet avbrott för toabesök (Min avföring är blodig)
Börjar bli jävligt orolig faktist... misstänker att jag kan ha andats in det på något sätt.
Sjukan är inget alternativ tyvärr. Någon som har erfarenhet av vad det kan tänkas vara och hur jag skall krya på snabbaste sätt? Kan sjukvårdsupplysningen sånt här? Kan i vilket fall inte åka till sjukhus då polisen naturligtvis kopplas in när dom fattar vad det är..

Hoppas du dör dock. Finns inget användningsområde för privatpersoner att tillverka ricin förutom när man ska förgifta andra.
Citera
2015-10-03, 15:12
Medlem
Shurikans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duramater
Hoppas du dör dock. Finns inget användningsområde för privatpersoner att tillverka ricin förutom när man ska förgifta andra.
Med tanke på sakerna jag gjort under mitt liv så förtjänar jag mycket riktigt att dö, men det är inget jag önskar på mig själv. Är dock säker på att jag överlever.
Citera
2015-10-03, 15:43
Medlem
Citat:
Med tanke på sakerna jag gjort under mitt liv så förtjänar jag mycket riktigt att dö, men det är inget jag önskar på mig själv. Är dock säker på att jag överlever.

Hahahaha, antingen ljuger du eller så kan du dö om någon dag, jag hoppas på det sistnämnda. Utvinner man ricin är det bättre att man dör än får en möjlighet att använda det, och är det så att man tror att man trollar om man bara hittar på och ljuger helt fantasilöst kan man lika gärna gå samma väg. Good riddance.

Ingestion:*If someone swallows a significant amount of ricin, he or she would likely develop*vomiting*and*diarrhea*that may become bloody. Severe*dehydration*may be the result, followed by*low blood pressure. Other signs or symptoms may includeseizures, and blood in the urine. Within several days, the person's*liver, spleen, and kidneys might stop working, and the person could die.
Citera
2015-10-03, 17:48
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Är dock säker på att jag överlever.

Det kan du bara vara säker på ifall du trollar.

Kan mycket väl tänka mig de inre organen som lever och njurar pajar och det blir ett utdraget förlopp.
Citera
2015-10-03, 18:45
Medlem
Alplandskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Det är nåt man paraplymördar folk med.
Helvete, vad jag skrattade åt den här kommentaren.

OnT: uppsök akuten TS.
Citera
2015-10-05, 20:49
Medlem
Shurikans avatar
För er som är intresserade så lever jag ännu, är helt återställd utan bestående men, förutom lite magont och lös avföring. Jag vet fortfarande inte hur jag fick i mig något, jag antar fortfarande att jag andades in det..

Självklart skulle jag inte ha ihjäl någon med det.. vet inte vad det är för dårar som hänger här på medicin och hälsa, det var endast experimentellt.

Detta var en upplevelse från helvetet kan jag säga, avråder starkt från att exprimentera med gifter, det kan sluta jävligt illa när man inte vet vad man håller på med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in