2015-10-02, 01:06
Medlem
Har en gammal LG som håller på att lägga av så jag behöver uppgradera mig, men kan inte bestämma mig för om det är värt att köpa 6s eller inte, skillnaderna är ju ändå inte jättestora, vad tycker ni?
Citera
2015-10-02, 01:11
Medlem
fakirens avatar
Tror inte du skulle märka av så stor skillnad på en iPhone 6 och en 6S. Apple är luriga, de största förändringarna kom i iOS 9 och 9.1 (som kommer inom en snart framtid).

Den stora skillnaden mellan 6 och 6S är tryckkänsligheten på displayen, den klarar du dig utan kan jag garantera.

Slutsats: Köp en begagnad iPhone 6 i nyskick till vrakpris nu när alla Apple-fantaster som måste äga den senaste produkten säljer ut sina gamla telefoner.
Citera
2015-10-02, 01:46
Medlem
ihelps avatar
köp 6s. Inte 6+s. + är för fucking stor. Tycker till o med min 6s är för stor.
Citera
2015-10-02, 01:55
Medlem
om du köper en ny 6a så är det ju typ samma pris för den nya 6s?
Citera
2015-10-04, 14:41
Medlem
Scatizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lh00
om du köper en ny 6a så är det ju typ samma pris för den nya 6s?

Stämmer inte. Apple kommer att sälja den nya 6s för samma pris som Iphone 6 kostade när den var ny. Därmed kommer priset på Iphone 6 att sänkas.
Citera
2015-10-04, 14:48
Medlem
Scatizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stroem1894
Har en gammal LG som håller på att lägga av så jag behöver uppgradera mig, men kan inte bestämma mig för om det är värt att köpa 6s eller inte, skillnaderna är ju ändå inte jättestora, vad tycker ni?

Är oerhört stor skillnad på 6:an och 6s. Sen är det svårt för oss att svara på om det är värt för din del att köpa 6s istället för 6:an. Det beror ju på vad du anser är viktigast med telefonen, vad du använder den till mest osv. Om du vill se exakta skillnaderna på telefonerna så föreslår jag att du kollar på Apples event och det finns även bra klipp på Youtube med jämförelser av telefonerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in