2015-10-02, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knake
Han sköt bara ihjäl kristna:

"Tretton personer har dödats och ett tjugotal skadats efter att en 20-årig man öppnat eld i flera klassrum på Umpqua community college i delstaten Oregon.
Innan han sköt sina offer ska han ha frågat dem om de var kristna.
”Om de svarade ja sköt han dem i huvudet”, skriver en kvinna på Twitter.
Gärningsmannen sköts sedan ihjäl av polis, meddelar sheriffen John Hanlin."

källa: Aftonbladet
Nu vet man vad man ska säga, "jag är muslim" oavsett situtation.
Citera
2015-10-02, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Nu har den börjat. Obama låter ovanligt upprörd. Han poängterar också att det bara är USA som har denna typ av masskjutningar rutinmässigt, "every other month". USA måste skärpa vapenlagarna säger han, och så fick Alex Jones ännu mer vatten på sin kvarn.

Jag gillar Obama ,lite stake i den där killen,han ser ju problemet.
Som inte tex Bush gjorde.
Citera
2015-10-02, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JevlaTomteVerkstad
Nu vet man vad man ska säga, "jag är muslim" oavsett situtation.
Hur vet du om det rätta svaret inte var "jag är ateist" i detta fallet? Inget tyder på att GM var muslim.
Citera
2015-10-02, 00:30
Medlem
Citat:
Hur vet du om det rätta svaret inte var "jag är ateist" i detta fallet? Inget tyder på att GM var muslim.
Bara muslimer som dödar kristna.
Citat:
Innan han sköt sina offer ska han ha frågat dem om de var kristna.
”Om de svarade ja sköt han dem i huvudet”, skriver en kvinna på Twitter.
Citera
2015-10-02, 00:31
Bannlyst
Citat:
Bara muslimer som dödar kristna.

du har ingen aning om hur många vita ateister det finns som avskyr kristna med passion.
Citera
2015-10-02, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DelusionGrandieure
du har ingen aning om hur många vita ateister det finns som avskyr kristna med passion.
Skillnad på att ogilla en religion och att avrätta någon. Jag själv är ateist men ändå medlem i svenska kyrkan och värdesätter kristna värderingar.

Se hur världen ser ut förfan, det är muslimer som jagar kristna överallt.
Senast redigerad av JevlaTomteVerkstad 2015-10-02 kl. 00:35.
Citera
2015-10-02, 00:36
Bannlyst
Citat:
Skillnad på att ogilla en religion och att avrätta någon. Jag själv är ateist men ändå medlem i svenska kyrkan och värdesätter kristna värderingar.

ja de där onda muslimerna alltså.
Citera
2015-10-02, 00:37
Medlem
Citat:
Sant. Men det är inte nämnt i detta fallet, tvärtom verkar det vara en vanlig vit amerikan med psykiska problem.
Citera
2015-10-02, 00:40
Medlem
Citat:

Kolla igenom gärningsmännen i alla skolskjutningar på 2000-talet i usa och säg sedan hur många muslimska gärningsmän du hittar.

edit: Oklahoma bomberna kan du räkna in där också, inte för att det var en skola men.
Citera
2015-10-02, 00:41
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:

Inget? Nå, nog finns det saker som tyder på muhammedanism (+), liksom det finns saker som tyder på annat (-).

+ GM uppges ha förhört sig om BO:s religion, och skjutit de kristna.
+ Massmedia, inkl. de amerikanska, samt myndigheter har inte gått ut med GM:s identitet och bakgrund.
- GM påstås ha följt den vanliga skolskjutarmiffomallen genom att i förväg yra på 4chan.
- Inget jihadbabbel i ovannämnda yrande.
- Inga vittnesuppgifter om något allahuakbarande e.d.

Jag utesluter inte helt Fredens och Toleransens Religion, men miffoalternativet tycker jag ser troligare ut just nu.

Och som vanligt hade det inte skett, åtminstone inte lika omfattande, om folk i omgivningen hade varit beväpnade.
Senast redigerad av S-hund temporär 2015-10-02 kl. 00:43.
Citera
2015-10-02, 00:44
Medlem
-DaRude-s avatar
Era jävla slitna mongon.

Statistiken för såna här dåd talar för att det är en helt vanlig amerikan. Även killarna i Colorado frågade offren emellanåt om de var religiösa (kristna naturligtvis!) innan de sköt ner dem, så dådet behöver inte alls ha några religiösa motiv på något sätt.

Några "etniska amerikaner" existerar inte i den meningen och man kan givetvis vara både amerikan och muslim, förresten. Vilka dumma jävla människor vi har i det här landet.
Citera
2015-10-02, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Era jävla slitna mongon.

Statistiken för såna här dåd talar för att det är en helt vanlig amerikan. Även killarna i Colorado frågade offren emellanåt om de var religiösa (kristna naturligtvis!) innan de sköt ner dem, så dådet behöver inte alls ha några religiösa motiv på något sätt.

Några "etniska amerikaner" existerar inte i den meningen och man kan givetvis vara både amerikan och muslim, förresten. Vilka dumma jävla människor vi har i det här landet.
man ska inte ute sluta muslimer statistiskt sett ligger dom bakom terrordåd oftast. i sverige är 2 av 2 terrordåd utförda av muslimer tex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in