Citat:
Ursprungligen postat av
yoloforonce
man blir ju rädd

måste dock säga att det kändes vinklat, men det är klart man blir negativt inställd om sådant händer en, därav förmedlas det nog genom texten. men vad vet jag :P
Om man jobbar och bor med araber i någon större procentuell utsträckning så blir man genast ganska negativ till dem. Känslan av att de är trevliga men inte kan hjälpa att de gör vissa för oss helt galna saker och är helt otroligt översexuella, den känner jag igen. De kan liksom inte hejda sig. Jag är övertygad om att det inte är kulturellt, alla folkslag har väldigt egna betéenden som de ofta uppvisar (när fasaden rämnar eller när de är ensamma) oavsett hur de blivit uppfostrade. Vare sig vi nu talar om negrer från somalia eller kongo, tamiler, asiater... De är liksom på ett visst sätt. Nog har miljön ett visst inflytande, men naturens inflytande är mycket större.
Exempel, tamiler och många indier är nog så trevliga som personer. Däremot är de ofta tjuvaktiga som tusan och liksom opålitliga. Skakar hand som en död fisk, varenda en jag träffat. Adopterade eller ej.
Negrer kan vara väldigt joviala. Men de är lite som väldigt fulla människor, det känns som att det mestadels är krokodilhjärnan som är aktiv/utvecklad. Testa göra bara lite "fel" i hur du bemöter en neger en mörk natt så ska du få se på annat. Ifall du är fysiskt mindre eller kvinna, det vill säga. Eller om de är fem sex stycken och du är ensam. Att negrer kallar varandra "dog" och dylikt är väldigt passande. Likt en hund så kan du tukta en neger till en trogen slav, men han kommer alltid vara ett vilt djur som inte borde hållas i fångenskap och som inte borde springa löst i våra länder.
Araber är lite mer som människor/folk än dessa grupper. Lustigt nog, eller hur? För de beter sig ju inte direkt jättetrevligt heller. Det finns en utbredd trevlighet från araber i många sociala sammanhang. Det är däremot extremt dualistiskt. Själv har jag aldrig haft personliga problem med araber, de respekterar mig eftersom jag fysiskt är starkare än dem, tittar dem i ögonen och har ett stort skägg. Däremot har jag sett hur de behandlar folk svagare än dem, när de går på folk i grupp, hur de konstant stryker omkring i flockar, otroligt många kvinnor jag känner har blivit våldtagna av en eller flera araber etc. Även negrer är överrepresenterade här, givetvis. Men det torde väl vara självskrivet.
Om vi går vidare till judar. Här kanske någon nitisk moderator känner PK-behovet av att censurera... Men de kan liksom inte heller hjälpa sitt beteende. Det är naturligt för dem att konspirera, idka bedrägerier av både stora och små proportioner, likt sina arabiska avlägsna släktingar så är de även mycket perversa. En däremot rätt unik sak för dem är att de konstant lider av förföljelsemani till den punkt att de faktiskt skadar ALLA andra folk utom judar av ren princip. Kevin MacDonald skrev en intressant bok om just deras gruppöverlevnadsstrategi, vilken i allra högsta grad baserar sig på att de är under angrepp och måste banka och klösa ihjäl alla omkring sig.