Flashback bygger pepparkakshus!
2015-10-04, 12:41
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Munkry
Hoppas att de gör kopplingar till mordet 2006... En sådan människa bör inte få se solljuset på många år. Repstump och ett långt straff i en håla så hon kan ta sig egna liv.
Så kanske världen blir lite bättre.

Vad hände 2006?
Var det Torskholmen, eller Surbrunnsgatan?
Citera
2015-10-04, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Vad hände 2006?
Var det Torskholmen, eller Surbrunnsgatan?
Citat:
2011 åtalades hon för att ha knivskurit sin sambo svårt i armen, men friades då ord stod mot ord – kvinnan hävdade att mannen skurit sig själv.Tingsrätten skrev i domen att sambons uppgifter, och den övriga bevisningen "talar starkt" för att kvinnan knivskurit honom. Men, skriver rätten, det är "inte ställt utom rimligt tvivel", och därför friades hon.

Några år tidigare, sommaren 2006, satt kvinnan häktad misstänkt för att ha knivskurit sin dåvarande sambo till döds.
Sambon kunde ta sig ut ur lägenheten och själv ta sig till akuten, men dog av skadorna.
I en månad satt den då 24 år gamla kvinnan häktad misstänkt för mord innan hon släpptes på fri fot. Utredningen lades ner utan att det blev riktigt klarlagt vad som hänt.

Den som fattade beslutet var dåvarande åklagaren Barbro Jönsson. Hon kommer ihåg fallet och uppger:
– Hon hävdade att mannen, som hade två knivstick i bröstet, hade orsakat sig skadorna själv, och rättsläkaren sa att det inte gick att utesluta, så då kom vi inte längre.

Året därpå, 2007, dömdes den då 25-åriga kvinnan för grov misshandel då hon "vid flera tillfällen" knivskurit en ung man i armarna och i ryggen. Den gången blev det en fällande dom och straffet bestämdes till fängelse i ett år och tre månader

http://unvis.it/http://www.aftonbladet.se/nyheter/kr...cle21512603.ab
Senast redigerad av adolfhilter 2015-10-04 kl. 13:25.
Citera
2015-10-04, 14:12
Medlem
Lifeisnows avatar
Enligt en tills vidare anonym källa så har samtliga inblandade trasiga liv med våld, droger och allmänt kommit snett här i livet.
Citera
2015-10-04, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RagataChristie
Psykopatögon på henne.... :s

Fy fan vilken vidrig människa. Bara en jävla massa selfies tagna i exakt samma position, lite snett uppifrån. Hon ser jävligt gloig ut, fula jävla tattarungar också, skelögda!
Citera
2015-10-04, 14:49
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Aftonbladet: Man höggs ihjäl i Strömstad – två begärs häktade
Citat:
Men brottsrubriceringen har ändrats från mord till grov misshandel och grovt vållande till annans död.
– Jag anser inte att det finns förutsättningar för att rubricera det som mord, säger åklagaren Lars Åke Ahlström.
Citera
2015-10-04, 15:34
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Aftonbladet: Man höggs ihjäl i Strömstad – två begärs häktade
Vad jag hört var samtliga inblandade kända för våldsamma utbrott. En enda röra och social misär..
Citera
2015-10-05, 02:09
Medlem
Mantillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingo100
Är Je**y *yste* och *atacha Kriza*ic samma person?? *=n
Att hon på bilderna som har länkats i den här tråden har östeuropeiskt ursprung är ganska uppenbart, så "Jenny Nysten" är möjligen ett namn som hon antagit för att dölja sitt utländska ursprung.
Vilken "skämsfaktor" bör man tilldela de rättsvårdande myndigheterna för att ha låtit detta as slinka igenom nätet otaliga gånger, till de överlevande offrens och efterlevande anhörigas stora förtvivlan?
Citera
2015-10-05, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mantilla
Att hon på bilderna som har länkats i den här tråden har östeuropeiskt ursprung är ganska uppenbart, så "Jenny Nysten" är möjligen ett namn som hon antagit för att dölja sitt utländska ursprung.
Vilken "skämsfaktor" bör man tilldela de rättsvårdande myndigheterna för att ha låtit detta as slinka igenom nätet otaliga gånger, till de överlevande offrens och efterlevande anhörigas stora förtvivlan?
Nej hon är svensk och hette Jenny tidigare och har troligen bytt namn, om jag inte kommer ihåg fel har hon ristat BO med kniv vid tidigare tillfälle.
Citera
2015-10-05, 07:12
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingo100
Nej hon är svensk och hette Jenny tidigare och har troligen bytt namn, om jag inte kommer ihåg fel har hon ristat BO med kniv vid tidigare tillfälle.

Hon ser inte svensk ut. Hon har något slags öststatsutseende.
Citera
2015-10-05, 11:18
Medlem
Hon hette Jenny Nysten innan hon gifte sig å bytade till krizanic. Sen mördade hon sin då varande pojkvän som va 19 år och hette Pontus, påstod att att satte kniven i sitt hjärta själv, å sen har kraft att sätta den i ryggen, och svartsjuke drama inblandat, Då vågade hon inte komma tillbaka till strömstad efter de, då flyttade hon till Bergsjön, knivskar en i Magnusson släktet när han sov, hon slapp undan för de va ord mot ord. Efter de så fixade hon att sin dåvarande pojkvän och sitt ex hon hade barn med träffades å hon manipulerade båda 2 till ett slagsmål som slutade att dom borrade exet i kinden mm mm deras gemensamma barn va hemma i lägenheten under händelsen, hon klarade sig igen men fick byta namn till Nataza och sen natazo mm mm hon är svensk, Jenny och brottsoffret nu i strömstad har haft ett förhållande tidigare och gerardo va me och jag kan tänka mig att hon startat nån svartsjuke drama igen. Detta kostade min kompis liv. Jag hatar kvinnan å kommer fan ta henne nät hon kommer ut
Citera
2015-10-05, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimoje
Hon hette Jenny Nysten innan hon gifte sig å bytade till krizanic. Sen mördade hon sin då varande pojkvän som va 19 år och hette Pontus, påstod att att satte kniven i sitt hjärta själv, å sen har kraft att sätta den i ryggen, och svartsjuke drama inblandat, Då vågade hon inte komma tillbaka till strömstad efter de, då flyttade hon till Bergsjön, knivskar en i Magnusson släktet när han sov, hon slapp undan för de va ord mot ord. Efter de så fixade hon att sin dåvarande pojkvän och sitt ex hon hade barn med träffades å hon manipulerade båda 2 till ett slagsmål som slutade att dom borrade exet i kinden mm mm deras gemensamma barn va hemma i lägenheten under händelsen, hon klarade sig igen men fick byta namn till Nataza och sen natazo mm mm hon är svensk, Jenny och brottsoffret nu i strömstad har haft ett förhållande tidigare och gerardo va me och jag kan tänka mig att hon startat nån svartsjuke drama igen. Detta kostade min kompis liv. Jag hatar kvinnan å kommer fan ta henne nät hon kommer ut
Hoppas hon själv får smaka på bladet en dag, ett riktigt as är hon i alla fall.
Citera
2015-10-05, 13:40
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Bohusläningen: Knivskärningen: Två häktade
Citat:
Om misstankegraden höjs från skäligen till sannolika skäl måste åklagaren meddela detta snarast och då kommer det att hållas nya häktningsförhandlingar. Annars blir nästa häktninsgförhandling om en vecka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in