Citat:
NEJ, NEJ och åter igen NEJ!!! Det är ett basalt farmakologisk faktum att myrkrypningar av Propavan inte påverkas om du tuggar, krossar eller sväljer tabletterna hela! En del påstår även att krossade tabletter med fil ger mindre myrkrypningar eller mindre trötthet dagen efter!
Bara lägg ner sjafset och spekulationerna!
Vi kan väl ändå vid det här laget konstatera att Propavan ger antingen god effekt på sömnen, hang over, myrkryp eller ingen effekt alls, beroende på vem som tar det!
En bra medicin för många men den passar tyvärr inte alla!
Bara lägg ner sjafset och spekulationerna!
Vi kan väl ändå vid det här laget konstatera att Propavan ger antingen god effekt på sömnen, hang over, myrkryp eller ingen effekt alls, beroende på vem som tar det!
En bra medicin för många men den passar tyvärr inte alla!
Varför så aggressiv? Du kanske ska ta nåt för att lugna nerverna?
Du kan tyvärr inte bestämma vad som funkar el inte för mig.
Det är ren fakta att jag inte får myrkrypningar av att krossa tabletterna. Du får bara helt enkelt acceptera att det funkar för MIG och eftersom det funkar för mig så fortsätter jag att tugga sönder dom oavsett vad du skriver.
Du har rätt i att Propavan inte är för alla men det gäller ju allt. Mediciner, sömnmedel, antidepressiva, p-piller osv.
Man får helt enkelt testa sig fram för vad som funkar för en själv. Jag hatade propavan i början pga myrkrypningarna + dåsighet dagen efter. Men det var bara i början, nu känner jag inte någon dåsighet längre. Jag provade Attarax för många år sen och jag var som en jävla zombie dagen efter men det hjälpte mot mitt eksem 😏.
Det var kanske lite för stora ord att lova att myrkrypningarna försvinner om man krossar tabletterna men man kan ju inte skrika NEJ om man inte har provat. Personen jag citerade får helt enkelt testa sig fram. Det kanske inte hjälper, men det kan ju faktiskt vara så att det hjälper och då är det ju kanon 👍🏻.