2015-09-28, 07:48
Medlem
Tja

Ska man börja med rock och höstskor nu på dagarna och kvällarna eller är det för tidigt?

Mitt andra alternativ är att använda mina converse och sommarjacka fortfarande..

Kanske är lite muppigt om det är för tidigt med rock eller för sent för sommarkläder..

Hur gör ni?
Citera
2015-09-28, 08:11
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tolletolle
Tja

Ska man börja med rock och höstskor nu på dagarna och kvällarna eller är det för tidigt?

Mitt andra alternativ är att använda mina converse och sommarjacka fortfarande..

Kanske är lite muppigt om det är för tidigt med rock eller för sent för sommarkläder..

Hur gör ni?
Gunhild Larsson kör rock året runt så det borde du kunna med!
Citera
2015-09-28, 08:23
Medlem
Kör vad fan du vill, tror inte folk kommer peka o skratta för att du har ett par höstskor eller en rock såhär års.
Citera
2015-09-28, 08:27
Medlem
pumbbas avatar
På kvällen/morgonen är det ju ganska kyligt, så rocken och höstskorna tycker jag låter vettigt.
Har själv plockat fram min höstrock!
Citera
2015-09-28, 09:26
Medlem
borrizs avatar
Eftersom hösten kryper ner norrifrån så är det inte oviktigt var i landet du bor ts.

Hösten i Skåne är synonym med snålblåst, jag har därför plockat fram min oljerock ur garderoben.
Senast redigerad av borriz 2015-09-28 kl. 09:28.
Citera
2015-09-28, 14:50
Medlem
Varför säger ni Stockholmare "muppigt"? Vad betyder det?

Förresten så är det tid för höstrock nu utan tvekan, det är sol och fint nu men inte precis 20 grader + längre, särskilt inte på morgon och kväll. Själv kör jag med sommarjacka men det är för att jag inte har någon höst/vinter jacka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in