2005-10-28, 22:35
Medlem
gräddgäddans avatar
jag å några polare tänkte dra ut i sverige å liva runt.
är det nån som vet en affär som säljer lustgas från linköping å söderut ?
Citera
2005-10-28, 22:47
Medlem
$Snake$s avatar
Dem flesta DUKA butiker och andra butiker som har köksredskap. Kolla Lustgas FAQ.

4. Var får man tag på det/Vad är priserna?

Patroner kan köpas hos din lokala vinhandlare/essensaffär eller järnaffär.
Fråga efter gräddgaspatroner. Ett tiopack med patroner kostar mellan femtio och hundra kronor. En gräddsifon kostar ny, runt 450 kr.
Begagnad kostar dem runt en hundring, kolla på Tradera eller liknande sida.
Citera
2005-10-28, 22:54
Medlem
gräddgäddans avatar
jo jag har läst på mkt om lustgas och provat en jävla masa ggr då jag har beställt av pgw shoppen på näte, men jag har inte tid att beställa nu eftersom vi åker imårrn, är det nån som vet en specifik affär som ni VET att det finns på ?
Citera
2005-10-28, 23:16
Medlem
RosaBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gräddgäddan
jo jag har läst på mkt om lustgas och provat en jävla masa ggr då jag har beställt av pgw shoppen på näte, men jag har inte tid att beställa nu eftersom vi åker imårrn, är det nån som vet en specifik affär som ni VET att det finns på ?
Finns ju typ alltid på DUKA och Verner och Verner, men tror det är ganska dyrt där. Tror ett pack går på typ 90 :- på DUKA :/
Citera
2005-10-28, 23:18
Medlem
$Snake$s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaBatman
Finns ju typ alltid på DUKA och Verner och Verner, men tror det är ganska dyrt där. Tror ett pack går på typ 90 :- på DUKA :/

men nu fråga han efter en specifik affär gata etc batman din lilla moralkärring (skojja )
Citera
2005-10-28, 23:26
Medlem
gräddgäddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaBatman

Me är du säker på att det finns patroner på alla DUKA affärer, ellr bara på dom lite större butikerna? Anledningen till att jag frågar e för att den närmsta DUKA butiken öppnade för 2 dagar sen:/ och orkar inte åka i onödan:P
Citera
2005-10-28, 23:27
Medlem
$Snake$s avatar
Ring och kolla först då? Annars brukar dem med stor sannolikhet ha det.
Citera
2005-10-29, 01:23
Medlem
gräddgäddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av $Snake$
Ring och kolla först då? Annars brukar dem med stor sannolikhet ha det.

Aja men då litar jag på dig då krappen
Citera
2005-11-03, 18:08
Medlem
Jans0ns avatar
Meneh... Sätter man i en patron i en gräddsifon? Men man ger fan i att ha i grädde? Sen är det bara att suga?
Citera
2005-11-03, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jans0n
Meneh... Sätter man i en patron i en gräddsifon? Men man ger fan i att ha i grädde? Sen är det bara att suga?

precis.

kan passa på att varna: skulle köpa lustgas på verner å verner
för nån vecka sen å frågade efter lustgaspatroner.. fick då en förpackning som såg ut som alla andra gångerna men patronerna va guldfärgade..
de visade sig att de va kolsyrapatroner
å vad ja har hört så kan man dö om man suger i sig en sån(vet inte om de e sant men ändå). så när ni köper se till att ni e säkra på att de e lustgas!
Citera
2005-11-03, 21:24
Medlem
speedracers avatar
man dör inte av kolsyra men det är fan inte gott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in