• 1
  • 2
2015-10-11, 12:54
Medlem
cykelsadels avatar
Är en ganska liten skillnad bland de större aktörerna.
Välj något mellan Loopia eller Citynetwork så blir du nog nöjd.
Citera
2015-10-20, 17:47
Bannlyst
För mig med mindre datorvana funka http://www.imcreator.com/xprs väldigt bra. Utan kodning och ligger som värd på Googles och Amazons säkrade servrar, bara sammanbinda med ett domännamn du exempelvis hittar här https://www.domanregister.se/
Citera
2015-12-10, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Har själv ett par domäner där och är mycket nöjd med hotellet och deras service.

Kan inte minnas något driftstopp eller annat.
Har du domän och webbhotell där, eller bara domän och egen server?
Citera
2015-12-10, 21:31
Medlem
key33s avatar
Har lite erfarenhet av binero, one och citynetworks.

Binero får jag säga va bäst, mest för att man fick ssh access, dock var det längesen jag hade med dom att göra.
Citynetworks har jag en domän hos idag, har funkat perfekt, ingen nertid att prata om.
One, nja, dom strulade för mig en del, men det var längesen, har kompisar med domäner där och dom säger att det funkar bra så jag kanske bara hade otur.
Citera
2015-12-10, 23:01
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av key33
Har lite erfarenhet av binero, one och citynetworks.

Binero får jag säga va bäst, mest för att man fick ssh access, dock var det längesen jag hade med dom att göra.
Citynetworks har jag en domän hos idag, har funkat perfekt, ingen nertid att prata om.
One, nja, dom strulade för mig en del, men det var längesen, har kompisar med domäner där och dom säger att det funkar bra så jag kanske bara hade otur.
Har haft citynetwork i nästan 10 år och har aldrig krånglat. Är riktigt nöjd med dom
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in