2015-09-26, 22:15
Medlem
U-Figs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Väldigt starkt avslut av Higuain från rätt knepig vinkel. Perfektionisten Buffon knappast nöjd där, men svårt att ta den bollen.
Mycket möjligt att jag ändrar mig när jag ser en repris, men känns som att det var nästintill omöjligt att ta det. Det såg ut som en kanonkula skulle ha gått långsammare. Capokanoniere. Höhö.

Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Hahaha. Jag tyckte de gröna varelserna var mycket otäcka.
Mycket som var läskigt i den.
2015-09-26, 22:19
Medlem
sebastian_s avatar
Mertens är nästan napolis egna lilla iturbe.
2015-09-26, 22:38
Medlem
U-Figs avatar
Gabbiadini försöker sig på en Florenzi. Två fel: 1) Buffon är inte ter Stegen, 2) dålig träff.
2015-09-26, 22:49
Medlem
Saandros avatar
Det är fan snart ridå för Allegri. Jag fattar inte vad han håller på med. Fattar han det själv?

Vi har inget grundspel. Alla spelar som individer inte som ett lag. Vad ska vi spela? 4-3-1-2, 4-3-3 eller 3-5-2? Ingen vet.

Hernanes som FUCKING REGISTA när Lemina är tusen gånger bättre. Cuadrado som varit våran bästa spelare hittills på BÄNKEN mot NAPOLI.
2015-09-26, 22:52
Medlem
sebastian_s avatar
Insigne hoppade över en reklmaskylt och var med och firade på löparbanan efter. Någon som förstår vad han kan ha för skada?
2015-09-26, 22:56
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
Det är fan snart ridå för Allegri. Jag fattar inte vad han håller på med. Fattar han det själv?

Vi har inget grundspel. Alla spelar som individer inte som ett lag. Vad ska vi spela? 4-3-1-2, 4-3-3 eller 3-5-2? Ingen vet.

Hernanes som FUCKING REGISTA när Lemina är tusen gånger bättre. Cuadrado som varit våran bästa spelare hittills på BÄNKEN mot NAPOLI.

Snett ute på det hittills den här säsongen. Jag hoppas han får ordning på torpet.
2015-09-26, 23:42
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Insigne hoppade över en reklmaskylt och var med och firade på löparbanan efter. Någon som förstår vad han kan ha för skada?

Var väl helt enkelt bara en känning. Tog det säkra före det osäkra.

---

Buffon ser allt rätt stabbig ut på båda målen får jag säga... Skönt att se Juve kräla i dyngan iaf.
2015-09-27, 00:14
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro

ja det är katastrof att se Juventus spela nu. Allegri måste vara helt tappad som roterar spelare inför varje match, visst vi har fått en del skador Morata senaste matchen och därför kunde han inte starta. Lichsteiner åkte till sjukhus efter förra matchen p.g.a yrsel. Och samma med spelsystemet, tre olika system. Förra säsongen var 4-3-1-2 cementerat men vi bytte till 3-5-2 under matchen vid behov eller körde 3-5-2 vid spel mot bättre motstånd då den är bättre defensivt. Allegri har tappa det totalt.

Padoin som högerback men vad gör man inte när ersättaren Caceres är skadad igen, gjord av glas? Fattar fan inte hur caceres lyckas skada sig som rotationsspelare VARJE säsong och blir ofta borta under en längre tid. Lichsteiner som spelar 75% av alla matcher i ligan + CL åker sällan på skador.

Dagens match:

+ Lemina, kämpar och sliter och gör dagens enda mål för Juve
+ Backlinjen får godkänt

-Hernanes, vill aldrig se honom i en Juventus matchtröja igen. Seg, orörlig, säkerhetsrisk och bidrar inte med ett skit som mittmitt.
-Zaza kan inte ta emot en boll och passa rätt. Ett skott på mål som blev halvfarligt i första halvlek, resten av tiden bambi på hal is.

Morata och Mandzukic måste starta, tyvärr blir Mandzukic borta ett par veckor till. Anfallet är skrämmande dåligt hur som helst ändå.

En Tevez där framme idag så hade vi gjort minst 1 mål till, så saknad är han. Frisparkarna är värdelösa, ingen målchans längre när inte Pirlo är med. Grinta bortblåst utan Vidal på plan.
2015-09-27, 11:36
Medlem
Ezzelinos avatar
Lagen i matchen Genoa-Milan:

Citat:
Lamanna; De Maio, Burdisso, Marchese; Figueiras, Rincon, Dzemaili, Laxalt; Capel, Pavoletti, Perotti

Ujkani, Ierardi, Gakpé, Izzo, Lazovic, Tachtsidis, Raul Asensio, Lazovic, Ntcham

Diego Lopez; Calabria, Zapata, Romagnoli, De Sciglio; De Jong, Montolivo, Bertolacci; Bonaventura; Luiz Adriano, Balotelli

Abbiati, Donnarumma, Alex, Antonelli, Rodrigo Ely, Kucka, Nocerino, Poli, Suso, Honda, Bacca, Cerci
2015-09-27, 12:02
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Lagen i matchen Genoa-Milan:
Vafan behöver Bacca verkligen vila? 10 gånger bättre än båda startspelarna på anfallet.
2015-09-27, 12:22
Medlem
Spännande se om Super Mario kan hålla stilen från senaste matcherna..

Bacca-luiz-Mario kommer nog roteras runt rätt kraftigt under säsongen,om inte Sinisa ittar nån formation md 3 nfallare..
2015-09-27, 12:25
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Vafan behöver Bacca verkligen vila? 10 gånger bättre än båda startspelarna på anfallet.

Kanske...men han hade en blek match senast. Får säkert speltid i dag ändå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in