2015-09-25, 21:14
Avstängd
Doodis avatar
Ja, som topic lyder. Jag har försökt med allt jag kunnat komma på, men har inte lyckats minska textstorleken i min signatur.

Jag har prövat med koden "[font size=”5″]--->[/font]", vilket inte gjorde någonting.

Skulle verkligen uppskatta svar på den här, förmodligen, simpla frågan.

Jag har sökt, och jag har skickat pm till "najas" utan att överhuvudtaget få svar.

Tack på förhand.
Citera
2015-09-25, 21:21
Medlem
epost72s avatar
Som väl är går det inte att ändra teckenstorlek vare sig i inlägg eller signaturer.
Citera
2015-09-25, 21:25
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Ja, som topic lyder. Jag har försökt med allt jag kunnat komma på, men har inte lyckats minska textstorleken i min signatur.

Jag har prövat med koden "[font size=”5″]--->[/font]", vilket inte gjorde någonting.

Skulle verkligen uppskatta svar på den här, förmodligen, simpla frågan.

Jag har sökt, och jag har skickat pm till "najas" utan att överhuvudtaget få svar.

Tack på förhand.

Det är det som är mycket av Flashbacks styrka. Ett inägg är ett inlägg. Det går inte att göra det mer eller mindre uppseendeväckande med trams som fonter, teckenstorlek eller bilder. Ett inlägg är ett inlägg. Punkt.
Citera
2015-09-25, 21:48
Avstängd
Doodis avatar
Är det så? Jag tycker mig se signaturer med mindre storlek på typsnittet lite nu och då, men då måste det vara någon slags synvilla.

Tack för svaren iallafall!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in