2023-11-19, 13:52
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Sådär ja. Nu är även Stina antisemit.

https://www.expressen.se/noje/stina-...-antisemitism/
Inte så konstigt kanske. Hon är väl lika mycket kommunist som hennes farsa var.... Kommunister, nazister, muslimer = antisemiter. Vänster i största allmänhet är ju judefientliga.

Fast jag får erkänna att det finns vissa videos med henne där jag tycker hon är riktigt söt & känner min kuk stelna när hon klämmer på sina tuttar.
Citera
2023-11-21, 07:26
Medlem
Stina verkar ha tappat det helt. 40 filmer på ett dygn, hon gråter framför kameran, säger att media ljuger, förklarar varför ”from the river to the sea…” inte är antisemitiskt, postar bilder på döda barn, klagar över mainstream media, suckar, fler videos etc.

Hon kan omöjligen jobba på SR nu väl ni som lyssnar på P3? Hennes ställningstagande är ju oomtvistat och dessutom kritiserar hon hela tiden ”medierna” för att de inte visar ”sanningen”.

Det är dock lite kul. Vänstertossor och högertokar förenas i att båda menar medierna ljuger. Dock om olika saker men de tycker nog båda att ”judarna ligger bakom”.
Citera
2023-11-21, 13:30
Medlem
Citat:
Stina verkar ha tappat det helt. 40 filmer på ett dygn, hon gråter framför kameran, säger att media ljuger, förklarar varför ”from the river to the sea…” inte är antisemitiskt, postar bilder på döda barn, klagar över mainstream media, suckar, fler videos etc.

Hon kan omöjligen jobba på SR nu väl ni som lyssnar på P3? Hennes ställningstagande är ju oomtvistat och dessutom kritiserar hon hela tiden ”medierna” för att de inte visar ”sanningen”.

Det är dock lite kul. Vänstertossor och högertokar förenas i att båda menar medierna ljuger. Dock om olika saker men de tycker nog båda att ”judarna ligger bakom”.

Det var väl 2018 hon senast var programledare för något på SR? Så det var ett tag sen.
Citera
2023-11-21, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
Det var väl 2018 hon senast var programledare för något på SR? Så det var ett tag sen.

Kanske. Jag har dålig koll på SR:s programledare men hon hänvisade själv till sitt jobb på SR och sin neutralitet i ett av sina utspel. Snabbt googlande visar att hon har varit julvärd 2021 eller 2022 och sommarpratat också. Men jag antar att såsom SR väljer ut sina sommar- och vintervärdar att detta är en merit.
Citera
2023-11-21, 15:46
Medlem
Citat:
Kanske. Jag har dålig koll på SR:s programledare men hon hänvisade själv till sitt jobb på SR och sin neutralitet i ett av sina utspel. Snabbt googlande visar att hon har varit julvärd 2021 eller 2022 och sommarpratat också. Men jag antar att såsom SR väljer ut sina sommar- och vintervärdar att detta är en merit.

Ja, hon har sommar/vinter-pratat, men jag skulle inte definiera det som att man jobbar på SR...
Citera
2023-11-21, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nannegijala
Ja, hon har sommar/vinter-pratat, men jag skulle inte definiera det som att man jobbar på SR...

Hon har jobbat i 30 år på SR enligt egen utsago och även om hon inte längre är fast anställd så är väl tex julvärd ett hedersuppdrag som hon fick nyligen. Tycker det rimmar illa med att skandera ”from the river to the sea, Palestine will be free”.

Men det är klart. SR har ju aldrig gjort någon större hemlighet av sina politiska sympatier men det är väl snarare för en annan tråd. Kanske hon inte blir julvärd i år dock. Det får vänta t nästa.
Citera
2023-11-21, 16:47
Medlem
Amors avatar
https://en.wikipedia.org/wiki/Rick_Wiles

Roligt att hon länkade klipp från denna herre.
Citera
2023-11-21, 18:15
Medlem
Telegramas avatar
Pinsamt att hon engagerar sig i något hon uppenbarligen saknar kunskap om. Uttrycket handlar om att förgöra Israel. Artister, konstnärer håll er hemma!
Citera
2023-11-22, 14:36
Medlem
Verkar ha farit totalt.
https://twitter.com/drdanielschatz/s...70124741136787
Citera
2023-11-22, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fru-Justitia
Verkar ha farit totalt.

Hennes konto kommer ju bli avstängt snart, hon är uppenbart antisemitisk. Kanske till och med gör sig skyldigt till hatbrott det är väl straffbart? Sprider konspirationsteorier som att Israel iscensatte massakern på israeler, att ingen egentligen dödades i massakern, att inga bebisar mördades, att inga kvinnor våldtogs, att israel går in och plockar organ från döda i Gaza.

Det sistnämnda inte bara extremt antisemititiskt utan även praktiskt ogenomförbart. Man har ju bara några minuter på sig vid organdonation efter att någon dött. Funkar i princip bara om man dör på sjukhus.
Citera
2023-11-22, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fru-Justitia
Verkar ha farit totalt.

Det är lite psyksjukdom över det där. Även om man tycker saker i världen är hemsk så postar man inte 60 IG-stories om det, gråter inte, lever med det 24/7. Det är det jag säger. De där feministerna/kroppsaktivisterna lider nästan alltid av någon form av psykisk ohälsa. Märks ju ganska tydligt på Stina och Lady Dahmer tex.
Citera
2023-11-22, 20:10
Medlem
Citat:
Det är lite psyksjukdom över det där. Även om man tycker saker i världen är hemsk så postar man inte 60 IG-stories om det, gråter inte, lever med det 24/7. Det är det jag säger. De där feministerna/kroppsaktivisterna lider nästan alltid av någon form av psykisk ohälsa. Märks ju ganska tydligt på Stina och Lady Dahmer tex.
Jaaa...
De verkar handla jättemycket om deras egon av någon konstig jäkla anledning.
Deras liv får mening av att posta content om Palestina.
Vad hjälper det egentligen?
Det är många konflikter i världen där det dör ännu fler.
Varför är just Palestina så hemskt för dem?
Känns som om de väver in sitt ego i det hela.
De får en kick v att ta ställning emot den förbjudna sidan och visa hur goda de är. Annars skulle de väl gråta varje dag.
Det gör de inte. Så hysteriskt. Som om empati endast visas genom gråt på instagram. Vad är deras tårar värda om de inte får visa upp dem liksom?

Dessa otroligt äckliga, narcissistiska snuskblobbor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in