2016-01-27, 16:38
Medlem
lasternassummas avatar
Angående "eskortspåret" som några varit inne på.

Om GM köpt sexuella tjänster, skulle det i så fall ha varit med
i åtalet mot honom?

Är det möjligt att den åtalspunkten tagits bort för att skona BO?

Om svaret på sista frågan är nej så kan vi ju definitivt såga
"eskortspåret", en gång för alla.
Citera
2016-01-27, 16:50
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
Angående "eskortspåret" som några varit inne på.

Om GM köpt sexuella tjänster, skulle det i så fall ha varit med
i åtalet mot honom?

Är det möjligt att den åtalspunkten tagits bort för att skona BO?

Om svaret på sista frågan är nej så kan vi ju definitivt såga
"eskortspåret", en gång för alla.
Det behövs inte eftersom människorov ligger så mycket högre på straffskalan.
Citera
2016-01-27, 17:01
Medlem
brevlunds avatar
Saker som bunkerläkaren tänkt bygga enligt beslagtaget datormaterial: pinne för pole dance samt knullbänk.

Kan verkligen föreställa mig hans pubertala fantasi kring dessa grejer kontra vad verkligheten skulle blivit, med honom sittandes på knullbänken med jez-extendern i full action utan resultat.
Citera
2016-01-27, 17:07
Medlem
Danneskjölds avatar
- GM tar första kontakt per telefon, sedan ses de i hennes lägenhet 2 timmar och har sex. Bestämmer att de ska ses igen: https://minfil.org/G9t3leb6b8/del2sid65.jpg
- GM nämner i förhör att han ville "passa på" att kidnappa henne medan hon var i Stockholm.
- Kontakterna mellan BO och GM framstår som opersonliga och "professionella".
- BO är egentligen från en annan ort än Stockholm
- GM var väldigt angelägen att testa BO för HIV mm.
Mm...

Tycker ledtrådarna talar mycket starkt för att det rör sig om prostitution..
Citera
2016-01-27, 17:28
Medlem
Hade BO ett arbete, studerade eller vad gjorde hon?

Ber om ursäkt att jag inte än läst FUP.
Citera
2016-01-27, 17:31
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danneskjöld
- GM tar första kontakt per telefon, sedan ses de i hennes lägenhet 2 timmar och har sex. Bestämmer att de ska ses igen: https://minfil.org/G9t3leb6b8/del2sid65.jpg
- GM nämner i förhör att han ville "passa på" att kidnappa henne medan hon var i Stockholm.
- Kontakterna mellan BO och GM framstår som opersonliga och "professionella".
- BO är egentligen från en annan ort än Stockholm
- GM var väldigt angelägen att testa BO för HIV mm.
Mm...

Tycker ledtrådarna talar mycket starkt för att det rör sig om prostitution..

Ja, nu tror jag inte vi hör mer från Back_Flash i denna tråden. Nästa gång vi ser hen trolla blir någon annanstans.
Tack för att du tog dig tid att ta fram "bevis" så vi kan lägga denna diskussion till handlingarna
Citera
2016-01-27, 17:35
Medlem
henki420s avatar
Två åtalspunkter har försvunnit. Förmodligen var den ena för sexköpet. De faller bort eftersom han är anklagad för grövre saker.

Hon bor på annan ort och använder lägenheten för prostitution. Det andra antagandet är att hon har en hund. Du som säger dig känna henne kan kanske svara på om det stämmer med hunden?

Jag har läst förhören två gånger. Första gången var det något som inte stämde. Efter att ha läst här om de två antagandena läste jag om förhören och då faller allt på plats. Det är en mängd indicier och små detaljer som annars inte fungerar.
Citera
2016-01-27, 17:36
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark

Att du inte läst FUPen kan jag ha överseende med, men du kan väl åtminstone läsa 1 eller 2 sidor bakåt innan du frågar något. Om det är för mycket begärt så kan jag dra ner kravet på lästa inlägg till 1 eller 2 av de senaste skrivna inläggen
Citera
2016-01-27, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeaceOnEarth
Att du inte läst FUPen kan jag ha överseende med, men du kan väl åtminstone läsa 1 eller 2 sidor bakåt innan du frågar något. Om det är för mycket begärt så kan jag dra ner kravet på lästa inlägg till 1 eller 2 av de senaste skrivna inläggen

OK. Tack.
Citera
2016-01-27, 17:48
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark

Svarta pennan har varit framme i stora delar av fup, i synnerhet över sånt som rör BO.

Jag vet ingenting om henne och vill inte veta heller. Förhoppningsvis kan vi hålla henne utanför tråden så mycket som möjligt. Att hon sen indirekt berörs på grund av brottet mot henne går ju inte att göra nånting åt.
Citera
2016-01-27, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Svarta pennan har varit framme i stora delar av fup, i synnerhet över sånt som rör BO.

Jag vet ingenting om henne och vill inte veta heller. Förhoppningsvis kan vi hålla henne utanför tråden så mycket som möjligt. Att hon sen indirekt berörs på grund av brottet mot henne går ju inte att göra nånting åt.

Ja. Hon är BO. Det är GM som är huvudpersonen här. Helt rätt.

Som allmänläkare på VC har han haft arbeten på troligtvis många orter.
Citera
2016-01-27, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henki420
Två åtalspunkter har försvunnit. Förmodligen var den ena för sexköpet. De faller bort eftersom han är anklagad för grövre saker.

Hon bor på annan ort och använder lägenheten för prostitution. Det andra antagandet är att hon har en hund. Du som säger dig känna henne kan kanske svara på om det stämmer med hunden?

Jag har läst förhören två gånger. Första gången var det något som inte stämde. Efter att ha läst här om de två antagandena läste jag om förhören och då faller allt på plats. Det är en mängd indicier och små detaljer som annars inte fungerar.

Någon hund har inte hört till lgh, finns absolut inget som tyder på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in