2005-10-27, 19:24
Medlem
hur länge sitter roppar i kroppen?
Citera
2005-10-27, 19:26
Bannlyst
Svin länge.
3-10 dagar.

beroendes på hur många du käkat, hur ofta... och vad du käkat under tiden.
Men det sitter i mycket längre än hasch och CS.
Citera
2005-10-27, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av radikal08
Svin länge.
3-10 dagar.

beroendes på hur många du käkat, hur ofta... och vad du käkat under tiden.
Men det sitter i mycket längre än hasch och CS.

Du kan inte mena allvar? Gå in på www.erowid.org och läs till
dig riktig info.
Citera
2005-10-27, 23:26
Medlem
Unbalanceds avatar
Mina erfarenheter säger att Flunitrazepam inte brukar sitta i så länge som
10dygn, brasset brukar sitta i längre.
Jag skulle nog påstå 3-7dygn, givetvis beror mycket på hur länge du har
brukat flunn eller benzo för den delen & i hur bra skick dina organ är.
Citera
2005-10-27, 23:59
Medlem
min erfarenhet av benzo över huvudtaget är att det går ur fortare (iaf i min kropp) än cannabis...
Citera
2005-10-28, 00:12
Medlem
Cykeltratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimpen
dig riktig info.

2-4 dagar? vad är den informationen baserad på? skulle inte tro det gäller 10mg om dagen i ett halvår iaf.

tror nog han menar allvar i allra högsta grad, precis som han skrev, beror ju på vilka doser och hur länge han ätit det...
Citera
2005-10-28, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gimpen
dig riktig info.

En gång när jag torskade för benzo bland annat, så hade jag inte tagit BENZOS på 5 dagar. Och under den tiden hade jag ätit mycket dåligt... och även rökt Cannabis lite då och då. Jag torskade dit på BENZO, cannabis och Amfetamin. (Ja, jag hade tagit E tre dagar innan).

SÅ, beroendes på VAD du gör efter du tagit en Drog, så går det faktiskt att hitta sånt efter en jäkla tid. Jag hade som sagt, ätit och druckigt dålgit och hållt på med andra droger under tiden.

Kan ju tillägga att det inte var EN tablett benzo jag tog utan det var några stycken.
Sen rensar ju kroppen bort droger olika fort från person till person, det är inte så att alla kroppar rensar bort alla droger likafort.

En kompis jag har... jag har aldrig i hela mitt liv sett någon knarka så mycket som han gjorde... han proppade i sig flera nävar fyllda med benzo, och det är bokstavligen talat..fattar inte att han inte dog..... hur som helst... han var inte normal på TVÅ veckor.... så han hade nog benzo i blodet i över en vecka.... för jag har aldrig sett en sån förstörd person av benzo tidigare... men som sagt, han tog NÄVAR fulla med benzos..och proppa i sig..dumt..javisst... men vad gjorde han mer under dagarna? inte så mycket....käkade mycket lite, drack lite...bara så han klarade sig... han belv totalt förstörd.

Men hur som helst, lite mer än en vecka senare torskade vi dit för en grej.. och dom hittade benzo i hans blod på en gång... och då hade det gått en jäkla tid också...
Citera
2005-10-28, 00:54
Medlem
Unbalanceds avatar
Jag gick på Heroin och Alprazolam, Flunitrazepam i 1 & ½ år, ungefär och jag
var helt ren på 7 dygn och då har jag Hepatit - alltså en leversjukdom som
gör det svårare för levern att arbeta.
Men olika individers kroppar arbetar snabbare och söligare.. (jag har tur att tillhöra dom som snabbar på)

Hänvisar till mitt förra inlägg;
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in