2007-05-16, 16:00
Medlem
Ahj

www.solstollarna.se
Citera
2007-05-16, 18:46
Medlem
PaulieRamones avatar
Mer om dem

Hallå där! Här är mer info. Bläddra ner och hitta citat från Per Dunsö. http://www.kollegiet.nu/show.asp?a=3&b=155
Citera
2007-08-13, 19:14
Medlem
Måste tyvärr instämma i ovan nämnda uppgifter. Var ute i en bar i Pattaya i april i år, pratade med lite folk och nämnde Ola Ström för en tjej i sällskapet, då de öppnat sin hemsida, och han berättade mycket om hur han älskar Thailand där.

Hon säger: "Yes, Ooola Stroom, very well known. Sweden TV. He has a good heart."

För er som är halvinsatta i Thailand så betyder "He has a good heart" lite halvslang att han betalar för tjejerna. Flera som enligt egna utsagor hade varit med honom.
Citera
2007-08-13, 22:33
Medlem
peppeks avatar
Ser att ingen noterat att Zlatans sambo, Helena Seger, spelade "Annika" i TV-serien Cozmoz. Kan det vara så att Ola eller Per är bukis med vår fotbollshjälte?
Citera
2007-08-13, 22:50
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peppek
Ser att ingen noterat att Zlatans sambo, Helena Seger, spelade "Annika" i TV-serien Cozmoz. Kan det vara så att Ola eller Per är bukis med vår fotbollshjälte?

Är du säker på att det är samma person? Inte 2 som heter samma?
Citera
2007-08-14, 09:30
Medlem
peppeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Är du säker på att det är samma person? Inte 2 som heter samma?

Helt säker. Känner henne.... Men inte bukis med Ola/Per eller Zlatan
Citera
2007-08-14, 13:02
Medlem
krabbovics avatar
det skulle man annars kunna skriva i CV:n ...muahahah
Citera
2007-08-14, 15:16
Medlem
Ola Ström skriver riktigt bittra avsnitt på sin blogg, www.solstollarna.se
Citera
2007-11-08, 09:06
Medlem
magdalenarts avatar
Olas blogg

Citat:
Själv sitter jag och brottas med veckans kåseri. Det handlar om huruvida det är roligt att bli gammal. Detta med anledning av att Carina Berg nyss fyllde 30, och att hon såg fram mot livet som pensionär. Hon skulle bara veta. Men det är ju vackert tänkt, så all heder åt henne.
Citat:
På lördag är det bara en vecka kvar till hemsidan fyller 1 år (11 november). Det måste vi naturligtvis fira på något sätt. (Skicka inte för stora presenter bara, jag bor så trångt.)

Citat:
Att slippa vara ensam ibland - att någon tycker om en - och någon håller om en - det är väl det man vill - att vara med och höra till - och slippa vara ensam ibland…
Här sitter jag ensam och nog kan det kännas lite trist. Jonathan sover över hos min systerdotter Pella. Väldigt många människor i den trappa jag bor sitter också ensamma just nu. Undrar om de känner likadant som jag, att livet nog kunde varit lite roligare?
När Toffelhjältarna gick på TV satt jag också ensam och tittade på programmet. Det kändes en smula underligt att veta, att det just då satt en tre-fyra miljoner människor runtom i landet och tittade på samma sak. Spökflickan som sjöng “En väv av legender” var på något sätt också ensam, hon fanns där på slottet bland massvis med människor, men ingen kunde se henne. Så känner jag just nu. Och det är jag säkert inte ensam om.

Naaaaaahh!!!!!!

Stackars Ola!! Man vill ju bara... säga åt honom att skärpa sig och lägga sitt forna rockstarliv bakom sig. Stäng fotoalbumet och glöm bort alla de söta tjejerna du fick sätta på en gång i tiden. Gå till Stadt i stället och ragga på kvinnor i din egen ålder... Kanske du har tur och lyckas impa på någon av dem.
Citera
2007-11-08, 09:56
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magdalenart
Naaaaaahh!!!!!!

Stackars Ola!! Man vill ju bara... säga åt honom att skärpa sig och lägga sitt forna rockstarliv bakom sig. Stäng fotoalbumet och glöm bort alla de söta tjejerna du fick sätta på en gång i tiden. Gå till Stadt i stället och ragga på kvinnor i din egen ålder... Kanske du har tur och lyckas impa på någon av dem.

Han brukar figurera på Stadt....
Citera
2007-11-08, 10:07
Medlem
erikbes avatar
Killen som är med i de flesta produktioner, André. Var han grymt talangfull eller hur fick han stora roller i varje serie?

http://solstollarna.se/medverkande_barn_andre.htm

Fritt fram för spekulationer
Citera
2007-11-08, 10:14
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Killen som är med i de flesta produktioner, André. Var han grymt talangfull eller hur fick han stora roller i varje serie?

http://solstollarna.se/medverkande_barn_andre.htm

Fritt fram för spekulationer

Han spände upp skitan för de båda herrarna såklart,vad trodde du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in