2015-09-17, 23:36
Medlem
Det är lätt Samir. Kolla bakgrunden och luvans konturer. Expressen har bara ändrat färgen på den.
Citera
2015-09-18, 00:05
Medlem
Det är inte en viss "kock" på trean då? Han har ju varit i farten tidigare. http://www.expressen.se/noje/nilson-...ig-pa-en-lina/
Citera
2015-09-18, 00:14
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag tror faktiskt att det är en kvinna eller i alla fall en person med hår långt nog för att sätta i en lite slarvig hästsvans.

Det står han...
Citera
2015-09-18, 01:08
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Det står han...
Jaha. Likt många andra besöker jag inte aftonsnaskan om jag inte måste. Hur som helst så tror jag ändå att det är en person med lite längre hår än den där Samir, vem det nu är.
Citera
2015-09-18, 04:13
Medlem
Citat:
Jaha. Likt många andra besöker jag inte aftonsnaskan om jag inte måste. Hur som helst så tror jag ändå att det är en person med lite längre hår än den där Samir, vem det nu är.

den där Samir, vem det nu är
Det är ju klart enkelt att vet att någon har längre hår än någon annan, speciellt om man inte vet vem någon annan är
Citera
2015-09-18, 07:23
Medlem
Kan vara ute och cykla men när dom använder ord valet han stod och snorta med en kompis, så känns det som en yngre kille/tjej.
Citera
2015-09-18, 07:24
Medlem
I Nilsson artikeln så heter med en annan person? Känns äldre och lite mer respektfullt och moget.
Citera

Moderatormeddelande

Postat av Moll-E 2015-09-18, 10:01
Avslutat konto
I den här tråden gäller samma förhållningssätt som vanligt när en kändis grips för (narkotika)brott:
1. Inget "namndroppande". Spekulationer skall motiveras och inlägg som "Det är NN", "NN?", "Jag tror det är NN" är inte okej. En motivering kan vara så simpel som "Det kan vara NN, han har gripits för kokaininnehav tidigare".

2. Inget allmänt tjafsande om narkotikapolitik eller droger. Diskussionsämnet är kändisen som greps med kokain på nattklubb, inte vad ni tycker och tänker om Sveriges narkotikalagstiftning eller om ni brukat droger tidigare. Vill ni diskutera sådant har vi forum för det: (FB) Narkotikapolitik & (FB) Droger

Inlägg som strider mot dessa två punkter blir raderade och användaren riskerar även att bli tilldelad en varning.

/Moderator
2015-09-18, 13:50
Medlem
Citat:

Så det du gjorde var alltså att säga vem du trodde det var utan att ens läsa artikeln som tråden handlade om? Haha
Citera
2015-09-18, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nortonlight
Kan vara ute och cykla men när dom använder ord valet han stod och snorta med en kompis, så känns det som en yngre kille/tjej.
Det står HAN och HONOM.
Citera
2015-09-18, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nortonlight
I Nilsson artikeln så heter med en annan person? Känns äldre och lite mer respektfullt och moget.
Handlar nog mer om vem som skriver och deras ålder.
Citera
2015-09-18, 14:07
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annie247
Så det du gjorde var alltså att säga vem du trodde det var utan att ens läsa artikeln som tråden handlade om? Haha
Nej, jag sa vem jag trodde det handlade om efter att ha tittat på bilden. Nära men tyvärr ingen cigarr för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in