Det finns redan folk som sitter hemma och leker med sina 1000gb= 1tb
Men jag tror att det kommer bli allt mer vanligare att ha 1tb n 250gb eller 100gb p datan
Det finns redan folk som sitter hemma och leker med sina 1000gb= 1tb
Men jag tror att det kommer bli allt mer vanligare att ha 1tb n 250gb eller 100gb p datan
Hehe, ptal om det. 1000gb = 1tb. Kilo = K = 1000. 1 kgb =)
Jag tror det blir vanligare med kgb n 250gamla bgar eller 100grova bgar p gatan.
Allvarligt talat nu. Ingen som har funderat p vad ens familj skulle tnka om man helt pltsligt skulle avliva och de skulle tmma ddsboet och hitta all den dr djur- och gayporren som man har lagrat p datorn? Det skulle nog helt klart frndra bilden de hade af en.
Allvarligt talat nu. Ingen som har funderat p vad ens familj skulle tnka om man helt pltsligt skulle avliva och de skulle tmma ddsboet och hitta all den dr djur- och gayporren som man har lagrat p datorn? Det skulle nog helt klart frndra bilden de hade af en.
sssssch d, vilken bild? Dom vet ju redan vad man r fr en sketen filur s det lr ju inte komma som ngon verraskning. Skulle jag dela med mig av det jag har p burken t mina barnbarn lr de ju bara sagt ngot i stil med: "Kre onkel Maeztroo, att du aldrig lrde dig. Varfr bara sna in p sdanhr eugenik-porr. *suckar hgt*"
sssssch d, vilken bild? Dom vet ju redan vad man r fr en sketen filur s det lr ju inte komma som ngon verraskning. Skulle jag dela med mig av det jag har p burken t mina barnbarn lr de ju bara sagt ngot i stil med: "Kre onkel Maeztroo, att du aldrig lrde dig. Varfr bara sna in p sdanhr eugenik-porr. *suckar hgt*"
Det stmmer vl till viss del. Dessutom s r man ju dd s vad spelar det fr roll d? Jag bara tnkte att det r nog lite skillnad nu fr tiden mot hur det har varit d kanske barnbarnen har hittat sin farfars gamla porrtidningar. Nu s har vi internet dr alla slags perversiteter kan f utlopp. Roligt tycker jag - trkigt tycker nog Lisa 24 som hittar farsans barnporr.
Nej sna hr tankar r onda, mste till systemet s de kan drnkas.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!