Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2005-10-27, 10:41
Bannlyst
Så som föräldrar har lämnat efter sig LP-samlingar, frimärken och kort.

Jag anser då att vi i framtiden kommer lämna efter oss hårddiskar på 1000gig med filmer, musik och kort.

Vad tror ni om det?

Om hur lång tid tror ni att det kommer vanligt?
Citera
2005-10-27, 11:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glox
Så som föräldrar har lämnat efter sig LP-samlingar, frimärken och kort.

Jag anser då att vi i framtiden kommer lämna efter oss hårddiskar på 1000gig med filmer, musik och kort.

Vad tror ni om det?

Om hur lång tid tror ni att det kommer vanligt?

Nja.. De flesta inspelningsmedium vi använder idag är väl inte mycket att hänga i julgrannen om vi snackar i termer som långsiktig hållbarhet.
Citera
2005-10-27, 11:39
Medlem
Det finns redan folk som sitter hemma och leker med sina 1000gb= 1tb
Men jag tror att det kommer bli allt mer vanligare att ha 1tb än 250gb eller 100gb på datan
Citera
2005-10-27, 11:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Umut
Det finns redan folk som sitter hemma och leker med sina 1000gb= 1tb
Men jag tror att det kommer bli allt mer vanligare att ha 1tb än 250gb eller 100gb på datan

Hehe, påtal om det. 1000gb = 1tb. Kilo = K = 1000. 1 kgb =)

Jag tror det blir vanligare med kgb än 250gamla bögar eller 100grova bögar på gatan.

Jag har tråkigt! Hjälp!
Citera
2005-10-27, 11:49
Medlem
Hylands avatar
Är det verkligen något att lämna till eftervärlden? 1000GB varaf 9550 af dessa består af Roccos Adventures 1-125?
Citera
2005-10-27, 11:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Är det verkligen något att lämna till eftervärlden? 1000GB varaf 9550 af dessa består af Roccos Adventures 1-125?

Vad snackar du om? Nattmössan! Vi snackar hardcore "gag n puke" porr.
Ingen jäkla fisig pizzabagare som fastnat för att fista kringlor med kuken.
Citera
2005-10-27, 11:57
Bannlyst
Det är ju mer tänkt att lämna på ett personligt plan.

Alla bra filmer, all bra musik, alla bra böcker...

Ligger på dödsbädden, ger det till din sonson, lyssna, titta, läs och njut...

Sen skulle han kanske uppskatta lite rocco sefredi 90-tals porr.
Citera
2005-10-27, 11:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glox
Alla bra filmer, all bra musik, alla bra böcker...

BROTT!!!!! Så får man inte göra!
Citera
2005-10-27, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maeztroo
BROTT!!!!! Så får man inte göra!

Citera
2005-10-27, 12:02
Medlem
Hylands avatar
Allvarligt talat nu. Ingen som har funderat på vad ens familj skulle tänka om man helt plötsligt skulle avliva och de skulle tömma dödsboet och hitta all den där djur- och gayporren som man har lagrat på datorn? Det skulle nog helt klart förändra bilden de hade af en.
Citera
2005-10-27, 12:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Allvarligt talat nu. Ingen som har funderat på vad ens familj skulle tänka om man helt plötsligt skulle avliva och de skulle tömma dödsboet och hitta all den där djur- och gayporren som man har lagrat på datorn? Det skulle nog helt klart förändra bilden de hade af en.

Ässsssch då, vilken bild? Dom vet ju redan vad man är för en sketen filur så det lär ju inte komma som någon överraskning. Skulle jag dela med mig av det jag har på burken åt mina barnbarn lär de ju bara sagt något i stil med: "Käre onkel Maeztroo, att du aldrig lärde dig. Varför bara snöa in på sådanhär eugenik-porr. *suckar högt*"
Citera
2005-10-27, 12:11
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeztroo
Ässsssch då, vilken bild? Dom vet ju redan vad man är för en sketen filur så det lär ju inte komma som någon överraskning. Skulle jag dela med mig av det jag har på burken åt mina barnbarn lär de ju bara sagt något i stil med: "Käre onkel Maeztroo, att du aldrig lärde dig. Varför bara snöa in på sådanhär eugenik-porr. *suckar högt*"
Det stämmer väl till viss del. Dessutom så är man ju död så vad spelar det för roll då? Jag bara tänkte att det är nog lite skillnad nu för tiden mot hur det har varit då kanske barnbarnen har hittat sin farfars gamla porrtidningar. Nu så har vi internet där alla slags perversiteter kan få utlopp. Roligt tycker jag - tråkigt tycker nog Lisa 24 som hittar farsans barnporr.
Nej såna här tankar är onda, måste till systemet så de kan dränkas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in