• 1
  • 2
2005-10-27, 10:41
Bannlyst
S som frldrar har lmnat efter sig LP-samlingar, frimrken och kort.

Jag anser d att vi i framtiden kommer lmna efter oss hrddiskar p 1000gig med filmer, musik och kort.

Vad tror ni om det?

Om hur lng tid tror ni att det kommer vanligt?
Citera
2005-10-27, 11:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glox
S som frldrar har lmnat efter sig LP-samlingar, frimrken och kort.

Jag anser d att vi i framtiden kommer lmna efter oss hrddiskar p 1000gig med filmer, musik och kort.

Vad tror ni om det?

Om hur lng tid tror ni att det kommer vanligt?

Nja.. De flesta inspelningsmedium vi anvnder idag r vl inte mycket att hnga i julgrannen om vi snackar i termer som lngsiktig hllbarhet.
Citera
2005-10-27, 11:39
Medlem
Det finns redan folk som sitter hemma och leker med sina 1000gb= 1tb
Men jag tror att det kommer bli allt mer vanligare att ha 1tb n 250gb eller 100gb p datan
Citera
2005-10-27, 11:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Umut
Det finns redan folk som sitter hemma och leker med sina 1000gb= 1tb
Men jag tror att det kommer bli allt mer vanligare att ha 1tb n 250gb eller 100gb p datan

Hehe, ptal om det. 1000gb = 1tb. Kilo = K = 1000. 1 kgb =)

Jag tror det blir vanligare med kgb n 250gamla bgar eller 100grova bgar p gatan.

Jag har trkigt! Hjlp!
Citera
2005-10-27, 11:49
Medlem
Hylands avatar
r det verkligen ngot att lmna till eftervrlden? 1000GB varaf 9550 af dessa bestr af Roccos Adventures 1-125?
Citera
2005-10-27, 11:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
r det verkligen ngot att lmna till eftervrlden? 1000GB varaf 9550 af dessa bestr af Roccos Adventures 1-125?

Vad snackar du om? Nattmssan! Vi snackar hardcore "gag n puke" porr.
Ingen jkla fisig pizzabagare som fastnat fr att fista kringlor med kuken.
Citera
2005-10-27, 11:57
Bannlyst
Det r ju mer tnkt att lmna p ett personligt plan.

Alla bra filmer, all bra musik, alla bra bcker...

Ligger p ddsbdden, ger det till din sonson, lyssna, titta, ls och njut...

Sen skulle han kanske uppskatta lite rocco sefredi 90-tals porr.
Citera
2005-10-27, 11:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glox
Alla bra filmer, all bra musik, alla bra böcker...

BROTT!!!!! Så får man inte göra!
Citera
2005-10-27, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maeztroo
BROTT!!!!! S fr man inte gra!

Citera
2005-10-27, 12:02
Medlem
Hylands avatar
Allvarligt talat nu. Ingen som har funderat p vad ens familj skulle tnka om man helt pltsligt skulle avliva och de skulle tmma ddsboet och hitta all den dr djur- och gayporren som man har lagrat p datorn? Det skulle nog helt klart frndra bilden de hade af en.
Citera
2005-10-27, 12:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Allvarligt talat nu. Ingen som har funderat p vad ens familj skulle tnka om man helt pltsligt skulle avliva och de skulle tmma ddsboet och hitta all den dr djur- och gayporren som man har lagrat p datorn? Det skulle nog helt klart frndra bilden de hade af en.

sssssch d, vilken bild? Dom vet ju redan vad man r fr en sketen filur s det lr ju inte komma som ngon verraskning. Skulle jag dela med mig av det jag har p burken t mina barnbarn lr de ju bara sagt ngot i stil med: "Kre onkel Maeztroo, att du aldrig lrde dig. Varfr bara sna in p sdanhr eugenik-porr. *suckar hgt*"
Citera
2005-10-27, 12:11
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeztroo
sssssch d, vilken bild? Dom vet ju redan vad man r fr en sketen filur s det lr ju inte komma som ngon verraskning. Skulle jag dela med mig av det jag har p burken t mina barnbarn lr de ju bara sagt ngot i stil med: "Kre onkel Maeztroo, att du aldrig lrde dig. Varfr bara sna in p sdanhr eugenik-porr. *suckar hgt*"
Det stmmer vl till viss del. Dessutom s r man ju dd s vad spelar det fr roll d? Jag bara tnkte att det r nog lite skillnad nu fr tiden mot hur det har varit d kanske barnbarnen har hittat sin farfars gamla porrtidningar. Nu s har vi internet dr alla slags perversiteter kan f utlopp. Roligt tycker jag - trkigt tycker nog Lisa 24 som hittar farsans barnporr.
Nej sna hr tankar r onda, mste till systemet s de kan drnkas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in