2005-10-27, 09:41
Medlem
ekishs avatar
Hejsan!
Har en kompis son har pratat en tid om att börja köra sterioder i en vecka eller två, han har därför bett mig ta reda på lite med om anabola steroider.

T.ex när beräknas man börja bli "körd i huvet"? Kan man köra i till exempel en vecka eller två utan att bli knäpp, men russin i pungen?

Tacksam för alla svar och tips som kan associeras med rubriken!
Citera
2005-10-27, 09:50
Medlem
Fel forum!

Men jag svarar ändå, för tråden flyttas snart.

en eller två veckor? Kommer inte hända ett skit. Stoeroider tas minst i 8 veckor i ganska så kraftiga doser.

biverkningsmässigt behöver det inte hända någonting, eller så kan han flippa totalt för minst alilla. Omöjligt att säga.

Men en sak kan jag säga: Din "polare" ska INTE börja med det här ännu iaf. Ni kan inte ett skit om det och ni kommer inte få några resultat alls med eran plan.

Anabola steroide är inte en substans i sig. Det är samlingsnamnet för en uppsjö av preparat och mediciner med hormonella egenskaper. Alla har olika verkan, styrka, egenskaper ...
Citera
2005-10-27, 10:12
Medlem
Ok, här är ett tips: peta inte på några preparat förrän du noga studerat och läst på vad de faktiskt gör med kroppen, hur man ska ta dem, och hur man ska göra för att återställa kroppen efteråt.

Och är du under 22-23 år och inte har tränat hårt i minst 2 år bör du inte ens tänka tanken.
Citera
2005-10-27, 10:18
Medlem
El Zorros avatar
Flyttas från träning.
Citera
2005-10-27, 10:22
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekish
Hejsan!
Har en kompis son har pratat en tid om att börja köra sterioder i en vecka eller två, han har därför bett mig ta reda på lite med om anabola steroider.

T.ex när beräknas man börja bli "körd i huvet"? Kan man köra i till exempel en vecka eller två utan att bli knäpp, men russin i pungen?

läs på du har så fel
Citera
2005-10-27, 10:59
Medlem
karlshamn_yes avatar
Hahah, körd i huvudet? russin till bollar? aha, ni går i åttan på högstadiet och har lyssnat på någon som förelöst om anabola, då förstår jag..

Citera
2005-10-27, 11:06
Medlem
getosts avatar
Körd före eller efter?

Blir man "körd i huvet" på steroider är det nog inte rätt person att öht använda prepp. De flesta som flippar ur på ett eller annat sätt under kur är presumptivt labila personligheter innan de ens började.

I kombo med alkohol eller andra droger däremot, kan i princip vemsomhelst gå snett på steroider.
Citera
2005-10-27, 11:06
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Hejsan!

"Kompis" eller hur. När man kollar din MSN-adress så verkar det som att du är 17 år och då är det bara att lägga ner planerna.
Citera
2005-10-27, 13:37
Medlem
Citat:
Hejsan!

jaaa du läs sticky trådarna
Citera
2005-10-27, 13:47
Medlem
pretorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlshamn_ye
Hahah, körd i huvudet? russin till bollar? aha, ni går i åttan på högstadiet och har lyssnat på någon som förelöst om anabola, då förstår jag..

ja,antar att så måste det va! russin till bollar! hahahaaa....läs på lite innan ni ens funderar på att köra! o ska ni bara köra 2 veckor så lägg ner!
av alla grejor jag har kört så har jag fått väldigt få biverknigar!
lite "deca dick"att kulorna krymper lite och svettningar, allt återgår till det normala efteråt, och effekterna man får uppväger lätt biverkningarna!
Citera
2005-10-27, 15:02
Bannlyst
Citat:
Hejsan!

du/ni har ju inte en aning om nått käka välling
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in