2015-11-09, 17:35
Medlem
SuraStinas avatar
Jag har också haft med de här att göra. Jag beställde 3 produkter och de kom som de skulle någon vecka senare. Enda problemet var att jag ville returnera en vara där jag hittat en bättre annorstädes och en annan vara motsvarade inte beskrivningen alls så därför ville jag returnera den med. Jag kollade runt på hemsidan men underligt nog har de ingen kundtjänsttelefon. Jag menar, hur oseriöst får det bli?

Oavsett så letade jag på Eniro och hittade ett telefonnummer till Trionet, som tycks äga Djurmaxi. Men det är endast en telefonsvarare man kommer till! Ringde dit i flera dagars tid och bad att få återlämna 2 produkter och bad dem ringa mig om hur. Då deras returadress var Gävle och jag var i närheten hade jag inte lust att betala massor i returfrakt utan kunde lämpa av paketet när jag ändå var i stan. Självklart ringde ingen upp... Tillslut åkte jag till adressen i Gävle och knackade på deras lagerdörr och gav tillbaka produkterna. Fick pengar tillbaka på kontot veckan efter vilket jag blev glatt förvånad över då jag trodde jag aldrig skulle se röken av dem.

Men en annan usel sak var att jag fick en rabattkod vid beställningen för 10% rabatt vid nästa köp. Enda problemet var att giltighetstiden hade redan gått ut när jag fick paketet... Med så dåliga produktbeskrivningar och service så kommer jag definitivt inte handla där igen!

För övrigt så har företaget valt på Eniros hemsida att inte tillåta omdömen om dem. Undrar varför...
Senast redigerad av SuraStina 2015-11-09 kl. 18:01.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in