2015-09-14, 12:40
Medlem
Pippiguls avatar
Som rubriken lyder.
Tycker det verkar vara trovärdigt i många fall, och alla utger sig inte heller för o vara färskingar.

Det är inte helt ovanligt att hitta aktörerna i andra filmer, men eftersom de uppenbarligen inte släpps kronologiskt så kan det förklara att många som redan är med i andra filmer säger sig vara helt nya.

Dessutom kan det vara många som ljuger för o framstå som nya för o tjäna mer på rullarna.

Det som gör mig fundersam är att nästan ingen slipper ur hans grepp när han väl börjar pilla, och att det går så lätt o övertala.

I och för sig tror jag inte att allt publiceras. Gissar att det finns mycket naket som inte är värt o visa, och säkert flera försök som går helt fel.
Citera
2015-09-14, 14:57
Medlem
Självklart är det inte på riktigt. Det är fiktion.
Citera
2015-09-14, 15:06
Medlem
nitlott123s avatar
för att inte göra reklam för andra forum, så. tror jag att några fall är på riktigt. de har en lång lista med tillåtelser för vad de får göra med det de spelar in. listan är så lång att det skulle ta veckor att läsa. de flesta modeller läser inte genom utan skriver bara under. de säger att det inte ska publiceras men i kontraktet, jävligt finstilt är det precis det de skriver under. en typ av fullmakt. men absolut är mycket, kanske tom större delen fake mtp att många porrstjärnor helt plötsligt gjort castingen efter att ha medverkat i 20 scener med dp och grejer.

there's a tough road to the stars
Citera
2015-09-14, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippigul
Som rubriken lyder.
Tycker det verkar vara trovärdigt i många fall, och alla utger sig inte heller för o vara färskingar.

Det är inte helt ovanligt att hitta aktörerna i andra filmer, men eftersom de uppenbarligen inte släpps kronologiskt så kan det förklara att många som redan är med i andra filmer säger sig vara helt nya.

Dessutom kan det vara många som ljuger för o framstå som nya för o tjäna mer på rullarna.

Det som gör mig fundersam är att nästan ingen slipper ur hans grepp när han väl börjar pilla, och att det går så lätt o övertala.

I och för sig tror jag inte att allt publiceras. Gissar att det finns mycket naket som inte är värt o visa, och säkert flera försök som går helt fel.

Precis, det är inte på riktigt utan animerat, jävligt bra gjort dock. Eller vad menar du?
Citera
2016-06-20, 16:35
Medlem
MartinStLouiss avatar
Tror inte att det är på riktigt, kanske någon enstaka gång. Men flera av tjejerna som är med i filmerna dyker senare upp i deras andra filmer.
Citera
2016-06-20, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Tror inte att det är på riktigt, kanske någon enstaka gång. Men flera av tjejerna som är med i filmerna dyker senare upp i deras andra filmer.

Som sagt, det är animerat och inte alls på riktigt. I vissa fall använder de också dockor.
Citera
2016-06-20, 17:05
Medlem
Sen har de ju exempelvis sajterna www.czechfantasy.com och www.chechdungeon.com med. De är ju inte "riktiga" såtillvida att den typen av bordeller inte finns, utan att det är fråga om fiction, tjejerna där är dock riktiga. Skulle såna bordeller finnas skulle jag dock gärna besöka dem.
Citera
2016-06-21, 21:56
Medlem
macdress avatar
Czechstreets och Czechbitch kan jag tänka mig ha några äkta i alla fall. Vissa videor är lite för skumma, ofta betalar gubben i lastbilen 3500 för att få sex utan kondom. Några gånger när dom inte accepterat utan kondom så har han knullat dom i typ 25-30 min sen under akten tar han av den så att dom inte ska se. Visst kan det vara uppgjort men finns många andra exempel.

Citat:
Ursprungligen postat av ulf_varg
Sen har de ju exempelvis sajterna www.czechfantasy.com och www.chechdungeon.com med. De är ju inte "riktiga" såtillvida att den typen av bordeller inte finns, utan att det är fråga om fiction, tjejerna där är dock riktiga. Skulle såna bordeller finnas skulle jag dock gärna besöka dem.

Haha, Czechfantasy är ju sjukt. Hade det funnits så hade nog folk vallfärdats till Tjeckien.
Citera
2016-06-25, 18:04
Medlem
Beror på vad man menar med riktigt, det var väl där den uppmärksammade filmen fanns med lärarinnan som fick sparken från skolan där hon jobbade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in