2015-09-12, 10:46
Medlem
Hej! de så att jag skulle vilja ha hjälp med att börja köpa inbytes bilar från märkeshandlare, igår ringde jag runt till många firmor och så hade dom inget på lagret allihopa och tro mig då ringde jag MÅNGA!
dom hade också redan etablerade handlare som dom sålde till.
Skulle gärna vilja ha tips från er
Citera
2015-09-12, 11:29
Medlem
Tips pa vad?

Hur du ska komma i kontakt med en serios nybilshandlare som ar villig att dumpa sina daliga inbytesbilar till dig sa du kan tjana pengar pa dessa,eller hur du ska fa kontakt med Abdallah Ali&Mahmoods Fina BilenKB som du ska byta kamel guld och flygande matta med?

Tror du far det riktigt svart som random neger/blatte att ringa runt och vrala
EY KOMPIIS du salja bilen billigt till mig sa jag tjana? Okej bruhr?

Vore du en serios etablerad beg-bil handlare sa hade du redan de kontakter som kravs for att antingen fa egna daliga inbytesbilar till ratt pris,eller kunna kopa den skit som nybilshandlarna inte vill ha.

Ett tips ar val att lana/spara ca 500.000 och kopa in 25-30bil fran privatsaljare pa Blocket/Gora zigenarannons om att du koper alla bilar till basta prisen Bruhr.....och pa sa satt ha ett utbud dar du med lite tur kommmer fa in en hel hog med skrotfardiga bilar som inbyten..och sa snurrar det pa.

Men ditt klientel kommer vara negrer muslimer och zigenare som vilja gora fina affar med Kompis.
Vita och Svenskar handlar i regel inte i negerfororter,occh som nyoppnad beg-bil handlare tror jag inte du har det kapital som kravs for att starta en serios firma tyvarr.

Lycka till
Peller
Citera
2015-09-13, 18:46
Medlem
Tror itne du ska gå på märkeshandlare - du ska höra med KVD samt bolag som leaseplan(som antagligen har ganska stora mängder leasingbilar som dom gärna blir av med efter 36mån - så om du betalar dom bättre än märkeshandlare så är ingenting omöjligt).
Citera
2015-09-16, 22:26
Medlem
Purpurhaegers avatar
Varför vill du köpa inbytesbilar?

Jag ser i lokaltidningen i varje nummer finns det 10 annonser under "köpes" där folk erbjuder sig att köpa bilar i vilket skick som helst. Vad är grejen? Hur tjänar man pengar på det?
Citera
2021-08-14, 00:59
Medlem
Saabgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peller
Tips pa vad?

Hur du ska komma i kontakt med en serios nybilshandlare som ar villig att dumpa sina daliga inbytesbilar till dig sa du kan tjana pengar pa dessa,eller hur du ska fa kontakt med Abdallah Ali&Mahmoods Fina BilenKB som du ska byta kamel guld och flygande matta med?

Tror du far det riktigt svart som random neger/blatte att ringa runt och vrala
EY KOMPIIS du salja bilen billigt till mig sa jag tjana? Okej bruhr?

Vore du en serios etablerad beg-bil handlare sa hade du redan de kontakter som kravs for att antingen fa egna daliga inbytesbilar till ratt pris,eller kunna kopa den skit som nybilshandlarna inte vill ha.

Ett tips ar val att lana/spara ca 500.000 och kopa in 25-30bil fran privatsaljare pa Blocket/Gora zigenarannons om att du koper alla bilar till basta prisen Bruhr.....och pa sa satt ha ett utbud dar du med lite tur kommmer fa in en hel hog med skrotfardiga bilar som inbyten..och sa snurrar det pa.

Men ditt klientel kommer vara negrer muslimer och zigenare som vilja gora fina affar med Kompis.
Vita och Svenskar handlar i regel inte i negerfororter,occh som nyoppnad beg-bil handlare tror jag inte du har det kapital som kravs for att starta en serios firma tyvarr.

Lycka till
Peller

6 år sedan.. men ditt svar vinner fortfarande alla pris för mest fjantiga och töntiga svaret genom alla tiders.. hoppas att växt upp nu och blivit en mognare individ.. det känns som att det krävs nån slags kompetens för att bete sig som normal vuxen människa idag.
Citera
2021-08-15, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saabgubben
6 år sedan.. men ditt svar vinner fortfarande alla pris för mest fjantiga och töntiga svaret genom alla tiders.. hoppas att växt upp nu och blivit en mognare individ.. det känns som att det krävs nån slags kompetens för att bete sig som normal vuxen människa idag.

Jahaja.....säger den som letar upp gamla inlägg.
Men så är det kanske när man åker Saab? Man vill leva i det förgångna.

Hur går du själv tillväga när du ska starta bilhandel och få in bilar till priser du kan tjäna ditt levebröd på men saknar kontakter?
Citera
2021-08-15, 13:40
Medlem
Är det ett bolag du driver med bilhandlarlicens? I så fall tror jag det finns ställen att buda på. Men jag vet inte mer än så. Känner du till bolaget "Vi köper din bil"? Dessa bilar hamnar sedan på akution till bilhandlare. Kanske kan du helt enkelt köpa dem på det sättet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in