2015-09-11, 21:30
Medlem
Emiliasecrets avatar
Jag använder en brun utan sol och på den står det att den inte ska användas i ansiktet, men jag brukar bara smörja in den i ansiktet ändå och har bara gjort det några få gånger. Så varför ska den inte smörjas in i ansiktet, kan något hända med huden eller är det dåligt på något sätt? Eller är det lugnt om jag smörjer in den i ansiktet i alla fall?

Jag vet att det finns såna brun utan sol som man kan smörja in ansiktet med, har själv en annan men problemet är att den ger väldigt stark effekt efter en gång vilket kan se väldigt konstigt ut eller alldeles för mörkt, dessutom tvättas den ur fort.
Citera
2015-09-23, 22:04
Medlem
Takiidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emiliasecret
Jag använder en brun utan sol och på den står det att den inte ska användas i ansiktet, men jag brukar bara smörja in den i ansiktet ändå och har bara gjort det några få gånger. Så varför ska den inte smörjas in i ansiktet, kan något hända med huden eller är det dåligt på något sätt? Eller är det lugnt om jag smörjer in den i ansiktet i alla fall?

Jag vet att det finns såna brun utan sol som man kan smörja in ansiktet med, har själv en annan men problemet är att den ger väldigt stark effekt efter en gång vilket kan se väldigt konstigt ut eller alldeles för mörkt, dessutom tvättas den ur fort.
Jag tror att det finns olika. Vissa är just för ansiktet medan andra är för kroppen. Läs på dem nästa gång i affären.

/Takiida
Citera
2015-09-23, 22:12
Medlem
lirareflashbacks avatar
Kop en dar det star "for ansiktet" sa slipper du fundera pa saken.
Citera
2015-09-24, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emiliasecret

Varför önskar du bli brun? Att vara brun ger inga fördelar såvida man inte är en flykting.
Citera
2015-09-25, 08:09
Medlem
Emiliasecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takiida
Jag tror att det finns olika. Vissa är just för ansiktet medan andra är för kroppen. Läs på dem nästa gång i affären.

/Takiida

Antagligen smörjer de för ansiktet ut sig bättre än de för kroppen, jag menar just på ansiktet. Så får kolla efter en för ansiktet,

Citat:
Ursprungligen postat av maconero
Varför önskar du bli brun? Att vara brun ger inga fördelar såvida man inte är en flykting.

För att jag tycker att jag är mycket finare i det, får finare hud och dessutom så syns det inte lika mycket om man t.ex blir röd i ansiktet.
Citera
2015-12-02, 17:03
Medlem
Det kan du använda, brukar ha samma för kropp och ansikte trots att de står kropp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in