• 1
  • 2
2005-11-12, 20:44
Medlem
Bråkmakarns avatar
Vad menas egentligen med "fem rader"
Sur som fan har ju mer än fem rader, men får ha kvar det..? Eller räknas det bara om texten fyller fem hela rader?

http://forum.flashback.info/scandina...er.php?u=11948
Citera
2005-11-12, 21:02
Moderator
impieteers avatar
Jag skriver mest så korta inlägg att signaturen gått kunde vara på 7, 8 rader utan att inlägget skulle bli längre för det. Inläggets längd anpassar sig ju till avatar och namn och det som står i vänsterkolumnen, så skriver man korta inlägg, skulle man få plats med en massa signatur utan att det skulle störa trådens utseende. Kolla t ex hur mycket luft det är under min eller onemans signaturer i den här tråden.
Citera
2005-11-12, 21:05
Medlem
Subb[a]s avatar
Mjo, lite fjantigt må jag säga. Jag gillade bl.a nemesis1 gamla signatur där den där roliga paradoxala kommentaren av Padme fanns med
Citera
2005-11-12, 22:12
Medlem
onemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Jag skriver mest så korta inlägg att signaturen gått kunde vara på 7, 8 rader utan att inlägget skulle bli längre för det. Inläggets längd anpassar sig ju till avatar och namn och det som står i vänsterkolumnen, så skriver man korta inlägg, skulle man få plats med en massa signatur utan att det skulle störa trådens utseende. Kolla t ex hur mycket luft det är under min eller onemans signaturer i den här tråden.
Fast det håller inte till 100%. En del har t ex avatarer avstängda. Andra kanske har väldigt låg upplösning så att även korta inlägg delas upp på flera rader.
Dessutom fungerar luften i slutet på inläggen som en sorts avskiljare.
Citera
2006-02-22, 19:59
Medlem
Carradines avatar
Ledsen att jag drar upp den här tråden från "graven" men jag tycker detta skötts jävligt illa, vissa får tydligen varningar och uppmaningar till att redigera sina signaturer, jag fick ingen varning utan fick hela min signatur raderad utan pardon - självklart så återfinns inte mitt unika citat på internet någonstans så man är ju måttligt glad över det där lilla övergreppet.

En annan intressant sak att notera är att vissa fortfarande har fler än 5 rader i sina signaturer, känns som man blivit lite särbehandlad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in