2005-10-26, 18:25
Medlem
StyleWarss avatar
Loving it!

Många har ju signaturen bara för att onanera sitt ego. Som sagt - löjligt - när signaturen är 5 ggr så stor som inlägget.

Imponera med inläggen istället för att hybrisrunka!
Citera
2005-10-26, 18:32
Medlem
onemans avatar
Jag tycker att det är skönt att det försvinner en massa trams från forumet. Först slapp vi animerade avatarer, nu får vi mindre och kortare signaturer. De enda som stör sig på det är nog de som främst håller till i loungen och/eller de som är under 18.
Förhoppningsvis kan vi slippa de flesta smileys snart också.

En mindre bugg har jag dock hittat. När man förhandsgranskar sitt inlägg har signaturen den gamla storleken.
Citera
2005-10-27, 22:45
Bannlyst
Jag stör mig på att det finns de som får ha bortåt tio (10) rader i sin signatur nu när jag raderat, klippt o fixat mina fem rader. Och kirrat ASCII-smileys. Ensamrättt! sno dem inte för då djävlar...

ÅSSÅ LIIITE STÖRRE TEXTSTORLEK TACK!

EDIT:
Det här är den sista smajlin jag visar.
\m/(>.<)\m/

Om ni inte ser vad den föreställer så kan jag tala om att den föreställer en hårdrockare på konsert.
Citera
2005-10-27, 22:48
Bannlyst
Vad var det man inte skulle sno?
Citera
2005-10-28, 01:24
Medlem
Skandhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bishops Arms
Bra jobbat, är mycket positiv till denna förändring! Var väldigt frustrerande att sitta och läsa inlägg som var kortare än författarens signatur. Tycker det är fullständigt förträffligt att administrationen inte tillåter smiliesar i signaturerna - detsamma borde även gälla inläggen; dvs inga smiliesar överhuvudtaget på diskussionforumet Flashback!

"Keep up the good work...!"
Bah, förstår inte poängen med att helt ta bort smileys. Dom kan faktiskt göra en skillnad i hur ett inlägg framstår och hur det läses.
Citera
2005-10-28, 01:34
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skandha
Bah, förstår inte poängen med att helt ta bort smileys. Dom kan faktiskt göra en skillnad i hur ett inlägg framstår och hur det läses.

Flinosarna är ju kvar i inlägg - det är bara i signaturer som de är bortplockade.
Citera
2005-10-28, 13:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurrez
Vad var det man inte skulle sno?
Va nääääää
Du har snott MINA ASCII-smajlisar!!

Jag har patent på dem!

HITTA PÅ EGNA SJÄLV din drummel

*surar*
Citera
2005-10-28, 13:09
Bannlyst
Dina?
Du ser väl vad jag har skrivit? Dessa har jag gjort själv .

Citera
2005-10-28, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurrez
Dina?
Du ser väl vad jag har skrivit? Dessa har jag gjort själv .

Du kunde väl åtminstone länka till mitt inlägg högre upp, i din sign, så folk inte ger dig all äran.
Alltså där det står "dessa har jag gjort själv" så klickar man där o hamnar på mitt inlägg där jag skrev "sno dem inte".

Nu kommer jag behålla mina bästa ASCII-smileys för mig själv bara för det.

( @ )( @ )

How ya like them apples?
Citera
2005-10-28, 19:30
Medlem
Mycket bra att signaturerna minskats på detta sätt! Det hade gått överstyr med en del versioner som tog upp onödigt mycket plats.
Citera
2005-10-29, 02:02
Medlem
catlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Jag stör mig på att det finns de som får ha bortåt tio (10) rader i sin signatur nu när jag raderat, klippt o fixat mina fem rader. Och kirrat ASCII-smileys. Ensamrättt! sno dem inte för då djävlar...

ÅSSÅ LIIITE STÖRRE TEXTSTORLEK TACK!

EDIT:
Det här är den sista smajlin jag visar.
\m/(>.<)\m/

Om ni inte ser vad den föreställer så kan jag tala om att den föreställer en hårdrockare på konsert.

Va. De där smileysarna har ju var och varannan ensamstående småbarnsmor på lunarstorm.
Citera
2005-10-29, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av catland
Va. De där smileysarna har ju var och varannan ensamstående småbarnsmor på lunarstorm.
Är det sant...! Tragiskt isf. Jag har inte varit på Lunar. Hursomhelst, jag har hittat på dem helt själv.
T o m sökt efter "infinity"-tecknet på google och lagt till ett komma som ett leende.
Jag höll på o hitta på massor av Ascii-figurer när jag höll till på IRC förr i världen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in