För dom som behöver är julklapparna riktigt bra deals, 4 incubators kostar 600 coins, för 550 får du nu i mellanpaketet 4 st och utöver det även 20 great balls och 2 incenses
Personligen tycker jag nog lilla paketet x2 känns mest värdigt. Då spar man 50 mynt (jämfört med mellanpaketet alltså)och slipper insence, som jag ändå aldrig använder.
För dom som ev undrar så har vårt hotell riktigt bra wifi på hela hotellområdet så mobildata behövs inte. Däremot har jag bara 1 stop och 1 gym inom räckhåll och tyvärr är gymmet fullt av mitt eget lag. Lyckligtvis spawnar egsequte här och det var evigheter sen jag såg i Sverige
Ni som brukar få 10km ägg, har ni något "knep" eller liknande för att få dom? Jag minns ej när jag fick ett senast..
Ja, ha 9/9 ägg igång i incubators, kläck alla, collecta nya -> repeat, du kommer få flera 10km ägg på detta sätt dock kostar det ju pengar i form av incubators
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!