2015-09-10, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteMuhammed
MGM heter Zird*st *dil och är född 1 januari 1963!

BO heter Ayt*n *dil och var född 1 januari 1974!

* = e

Orkar ni inte ens googla själv nu????????

Det kom inte upp så värst mycket av intresse när jag googlade "mord årsta"... Är det klarlagt att de personerna du hänvisar till är de personer fallet gäller? Eller är du ett stolpskott som enbart sökt på lägenhetsnummer och adress som postats i tråden tidigare?
Citera
2015-09-10, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Jag tog fram uppgifterna så snabbt som möjligt för att få bort spekulationer. Som det är nu så har de flesta redan lyckats få fram vem MGM och BO är utom just du. Känns det inte ensamt att inte kunna söka själv?

Ensamt kan jag inte säga att det känns... Jag har ju ganska likvärdig information som er andra och undrar mest om om någon uppgift är bekräftad? Jag är trots allt en människa som gillar fakta och inte spekulationer, vad kommer du säga om det visar sig att du har fel?
Citera
2015-09-10, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Det kom inte upp så värst mycket av intresse när jag googlade "mord årsta"... Är det klarlagt att de personerna du hänvisar till är de personer fallet gäller? Eller är du ett stolpskott som enbart sökt på lägenhetsnummer och adress som postats i tråden tidigare?

Nej jag orkar inte skriva mer. Skit i lägenhetsnummer och adress och sök på MGM och BO i stället.

Som snubben tidigare sa, måste kännas kymigt att vara den enda här som INTE vet vilka dessa två är.
Citera
2015-09-10, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JnD
Såp det är 2 turkar det handlar om?

Mm, gissar på kurdiska turkar med tanke på namnen.
Citera
2015-09-10, 19:14
Medlem
psflaxs avatar
Citat:

Men vad vill du ha?
Någon som undertecknar ett dokument där han heligt svär att det är sanning?

Du ska få två ledtrådar, diskutionsforum och spekulationer.
Citera
2015-09-10, 19:14
Medlem
Citat:
Ensamt kan jag inte säga att det känns... Jag har ju ganska likvärdig information som er andra och undrar mest om om någon uppgift är bekräftad? Jag är trots allt en människa som gillar fakta och inte spekulationer, vad kommer du säga om det visar sig att du har fel?

Om du söker först på MGM och han heter Zird*st *dil och är född 1 januari 1963 och så ersätter du stjärnorna med bokstaven E!

Om du gör detsamma när du vill veta hennes namn och eftersom hon heter Ayt*n *dil och var född 1 januari 1974 och här gör du samma sak, du ersätter stjärnorna med bokstaven E!

Har det klarnat nu för dig?
Citera
2015-09-10, 19:32
Medlem
Citat:
Om du söker först på MGM och han heter Zird*st *dil och är född 1 januari 1963 och så ersätter du stjärnorna med bokstaven E!

Om du gör detsamma när du vill veta hennes namn och eftersom hon heter Ayt*n *dil och var född 1 januari 1974 och här gör du samma sak, du ersätter stjärnorna med bokstaven E!

Har det klarnat nu för dig?

Så långt är jag med, men är det någon som kan bekräfta att det handlar om just dessa personer? Trots allt är det ju endast på Flashback dessa uppgifter för tillfället florerar och det är de facto ingen som hittills bekräftat uppgifterna.
Citera
2015-09-10, 19:34
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Tja, du kanske kan säga om bilderna verkar komma från den i tråden angivna adressen:
http://x.cdn-expressen.se/images/5b/...6x9/645@70.jpg
http://y.cdn-expressen.se/images/eb/...6x9/645@70.jpg
http://www.mitti.se/wp-content/uploa...49247h1024.jpg
Citera
2015-09-10, 19:34
Medlem
Citat:
Nej jag orkar inte skriva mer. Skit i lägenhetsnummer och adress och sök på MGM och BO i stället.

Sökte på MGM och BO och inget vettigare framkom... Varför är ni så rädda att avslöja hur ni vet det ni vet?
Citera
2015-09-10, 19:36
Medlem
Citat:
Så långt är jag med, men är det någon som kan bekräfta att det handlar om just dessa personer? Trots allt är det ju endast på Flashback dessa uppgifter för tillfället florerar och det är de facto ingen som hittills bekräftat uppgifterna.

Åldern stämmer, adressen stämmer och det finns en tidigare dom. Svårt att tänka sig att det är någon annan, men omöjligt är det ju inte. Ingen annan på adressen passar in.
Citera
2015-09-10, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Tja, du kanske kan säga om bilderna verkar komma från den i tråden angivna adressen:
http://x.cdn-expressen.se/images/5b/...6x9/645@70.jpg
http://y.cdn-expressen.se/images/eb/...6x9/645@70.jpg
http://www.mitti.se/wp-content/uploa...49247h1024.jpg

Dessa bilder kan absolut vara från Sandfjärdsgatan 68... Gick förbi där nyss. Noterade tyvärr inte den krossade rutan men noterade att det stod en taxi utanför samt en van som såg smått polisiär ut med regnummer: RSH387, visade sig dock att denna van är leasad av JM.

Eftersom det är så självklart att jag inte kan hantera google, varför kan ingen presentera fakta och enkelt bekräfta de "självklara" uppgifterna utan att hänvisa till google som givetvis inte publicerat ett piss....

Hur vet vi att de utpekade offret och misstänkt gärningsman är de vi diskuterar? Att googla vart de bor kirrar de flesta.....
Citera
2015-09-10, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
BO och MGM är födda 1 januari respektive år. Ringer det en klocka någonstans?
Ja det finns många som är födda den 1 januari
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in