2015-09-09, 06:14
Bannlyst
Varför är det så? Diskuterar de med varandra eller varför ignorerar de mig?

Har fått ett konto avstängt på lösa grunder, det står inte med i bannlysningar heller.

Morfar-52 t.ex redovisar ett svagt bevis och avslutar med att han inte tänker diskutera det med mig. Hur kan en sån vara moderator?
Senast redigerad av CoffeMunken 2015-09-09 kl. 06:24.
2015-09-09, 06:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CoffeMunken
Varför är det så? Diskuterar de med varandra eller varför ignorerar de mig?

Har fått ett konto avstängt på lösa grunder, det står inte med i bannlysningar heller.
Du har väl uttryckt lite väl många antirasistiska åsikter. Sådant beteende "Bör" beivras.
2015-09-09, 06:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Illrosa
Du har väl uttryckt lite väl många antirasistiska åsikter. Sådant beteende "Bör" beivras.

Nej så var inte fallet, morfar-52 påstår att jag äger ett konto som jag inte gör. Han vill inte heller diskutera saken. Så jävla dåligt av honom.

"Glasklara bevis sa han" in my ass haha
2015-09-09, 06:33
Bannlyst
Citat:
Nej så var inte fallet, morfar-52 påstår att jag äger ett konto som jag inte gör. Han vill inte heller diskutera saken. Så jävla dåligt av honom.

"Glasklara bevis sa han" in my ass haha
Släpp det bara. Du är chanslös.
2015-09-09, 06:37
Bannlyst
Citat:
Släpp det bara. Du är chanslös.

Förmodligen men hoppas att Admin kan lösa detta åt mig, annars bojkottar jag fan flashback för gott. Det där är inte okej som morfar-52 håller på med, hans bann på grundades på att jag skickat en CM-adress till olika personer som troligtvis var en mail-kran. En vän skrev till mig att jag skulle sprida hans CM på flashback och det var inte heller något spam som morfar påstod.
2015-09-09, 06:45
Bannlyst
Citat:
Förmodligen men hoppas att Admin kan lösa detta åt mig, annars bojkottar jag fan flashback för gott. Det där är inte okej som morfar-52 håller på med, hans bann på grundades på att jag skickat en CM-adress till olika personer som troligtvis var en mail-kran. En vän skrev till mig att jag skulle sprida hans CM på flashback och det var inte heller något spam som morfar påstod.
Moderatorerna har ju självklart agg till olika användare av olika anledningar och driver sina privata agendor. Om den morfaren hatar dig så ser han ju till att få dig avstängd av någon anledning. Byt forum. Du kommer aldrig att vinna en rättegång här. Du vänder dig till morfars pappa (Gammelmorfar) för hjälp. Vems sida kommer han vara på tror du? Ge upp.
Senast redigerad av Illrosa 2015-09-09 kl. 07:10.
2015-09-09, 06:48
Bannlyst
Citat:
Moderatorerna har ju självklart agg till olika anvädare av olika anledningar och driver sina privata agendor. Om den morfaren hatar dig så ser han ju till att få dig avstängd av någon anledning. Byt forum. Du kommer aldrig att vinna en rättegång här. Du vänder dig till morfars pappa (Gammelmorfar) för hjälp. Vems sida kommer han vara på tror du? Ge upp.

Funderar på forumbyte om inte detta löser sig, att en moderator inte ens kan förklara sig på ett bättre sätt och säger "tänker inte diskutera detta med dig mer" efter ett fåtal PM är ju helt sanslöst.
2015-09-09, 06:58
Bannlyst
Citat:
Funderar på forumbyte om inte detta löser sig, att en moderator inte ens kan förklara sig på ett bättre sätt och säger "tänker inte diskutera detta med dig mer" efter ett fåtal PM är ju helt sanslöst.
Tror du någon skulle bry sig, du är inte en betalande kund till Flashback. Släpp egot nu.
2015-09-09, 07:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AntiBus
Tror du någon skulle bry sig, du är inte en betalande kund till Flashback. Släpp egot nu.

Näe faktiskt inte men hoppas att en Admin bryr sig och gör rätt för sig, visst jag kanske förtjänar en bann eftersom att jag har spridit en CM som tydligen inte är okej att sprida. Men jag blev bannad på helt fel grunder.

Sen är Morfar-42s bemötande mot användare här bedrövligt. Han använder tydligen inte delforumet för bannlysningar heller.
2015-09-09, 07:09
Bannlyst
Citat:
Näe faktiskt inte men hoppas att en Admin bryr sig och gör rätt för sig, visst jag kanske förtjänar en bann eftersom att jag har spridit en CM som tydligen inte är okej att sprida. Men jag blev bannad på helt fel grunder.

Sen är Morfar-42s bemötande mot användare här bedrövligt. Han använder tydligen inte delforumet för bannlysningar heller.
Jag har fått en massa varningar för trams pga folk inte förstår sarkasm. Jag slutat tjafsa med moderator om sådant, tror faktiskt tycker de tycker det är roligt när användare börja gnälla. De får någon liten kick av sin "makt"känsla men överlag tycker jag moderatorerna gör bra jobb.
2015-09-09, 07:12
Bannlyst
Citat:
Jag har fått en massa varningar för trams pga folk inte förstår sarkasm. Jag slutat tjafsa med moderator om sådant, tror faktiskt tycker de tycker det är roligt när användare börja gnälla. De får någon liten kick av sin "makt"känsla men överlag tycker jag moderatorerna gör bra jobb.
Ironi är inget krav på anställningsintervjun det kan vi konstatera.
Senast redigerad av Illrosa 2015-09-09 kl. 07:34.
2015-09-09, 07:13
Bannlyst
Citat:

Också fått massa varningar för skitsaker innan, skrev i en tråd att jag ätit 6 mg av en substans idag och det funkade bra. Fick varning för trams och OT, det var mer ett informationsinlägg till andra.

Får varningar som inte andra varnas för också, skulle kunna dra väldigt många exempel som jag varnats för men som exakt likadana inlägg ligger uppe just i detta nu.

Det skulle behövas mer kontroll, nån som styr upp. Moderatorer som morfar kanske hör hemma på familjeliv istället.

EDIT: Har också varnats för ironiskt inlägg, en person skrev att en potent drog var skit. Svarade då med "Dags att börja med heroin då kanske" Hahah..

Väldigt hårda moderatorer, speciellt i drogforumet. Har de för lite att göra kanske?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in