• 1
  • 2
2015-12-05, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camogli
Men vad fan, den där St*g L*nnart har hållit på med sånt sedna han var i tioårsåldern. Min farbror berättade om slemhögen som försökte redan när St*g var smågrabb. Fy fan.Ålder och namn stämmer.

Namnet stämmer. St*g L*nnart . Har hört en del oxå, om honom. Från många håll, å folk som inte känner varann.. Brukar inte tro på vad folk snackar, för en trovärdig sanning behövs det höras från minst tre håll.. För ens vara nära sanningen. Men just nu tror jag på allt som sägs. Han är inte värd smutsen under mina skor. Han är enbart värd ett dagligt lidande resten av hans liv.
Citera
2015-12-05, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tassimo
Namnet stämmer. St*g L*nnart . Har hört en del oxå, om honom. Från många håll, å folk som inte känner varann.. Brukar inte tro på vad folk snackar, för en trovärdig sanning behövs det höras från minst tre håll.. För ens vara nära sanningen. Men just nu tror jag på allt som sägs. Han är inte värd smutsen under mina skor. Han är enbart värd ett dagligt lidande resten av hans liv.

Han har säkert ställttilldetför många redan i den stan.
Citera
2015-12-16, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camogli
Han har säkert ställttilldetför många redan i den stan.

Ja, alldeles för många har det svinet förstört för. Tingsrätten är nu över efter 3 veckor. Domen faller den 23 dec. Å han är fortsatt häktad.
Citera
2015-12-28, 21:33
Medlem
Citat:
Den 70-årige mannen lockade till sig 11-13-årigar, som fick cigaretter och onanera tillsammans med honom. Nu döms mannen till fängelse för våldtäkt och sexuellt övergrepp.

Citat:
Den 70-årige mannen är sedan tidigare ostraffad och lever under ordnade former. Han har tidigare hamnat i spelberoende men uppger sig vara fri från beroendet.

Återfallsrisken bedöms som medel till hög av frivården, som menar att mannen saknar insikt om allvaret i de saker han åtalas för.
Han döms till 2.5 års fängelse och ska betala skadestånd till barnen.

http://www.skd.se/2015/12/28/70-arin...ll-grupponani/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in