Sluta ta namn i PM. Är det så svårt att censurera delar av namnet med * och sen skriva vilka bokstäver som saknas. Sluta larva er. Det finns säkert fler som känner igen mannen och kan lämna värdefull info om honom.
Senast redigerad av JaredLeto 2015-09-08 kl. 16:52.
Macho.mannen gör helt rätt. Du kan ju själv se att en användare i tråden klagar över att hans likhet med GM har gjort att han fått blickar på sig. Tänk om det är en annan som ser likadan ut som macho.mannen tipsat polisen om?
Intressant att dom visar ocensurerade bilder på en vit GM. Hoppas dom förhåller sig till det även när det gället icke-vita GM så kanske programmet kan göra någon nytta till skillnad från Efterlyst.
Jag bor och rör mig ofta omkring Södermalm och tycker mig också känna igen honom. Men varifrån exakt vet jag inte. PM med namn på den ni misstänker tack.
Fan va aftonbladet är patetiska. Det är rent objektivt av godo att hänga ut honom, men det hade ALDRiG skett om det inte va en svensk. Han är ändå inte dömd än för vare sig onanin eller våldtäkten. De går till och med så långt att utöver bilden specifikt säga att han pratade svenska. Sen i ett skrattretande försök att dölja hyckleriet lägger de till slutsatsen att det därför är sannolikt att han är kvar i landet. Det är deras befogande av att gå ut med den uppgiften.
Det kommer förhoppningsvis en dag när Aftonbladethuset bränns ner och deras äckliga "journalister" avrättas.
Fan va aftonbladet är patetiska. Det är rent objektivt av godo att hänga ut honom, men det hade ALDRiG skett om det inte va en svensk. Han är ändå inte dömd än för vare sig onanin eller våldtäkten. De går till och med så långt att utöver bilden specifikt säga att han pratade svenska. Sen i ett skrattretande försök att dölja hyckleriet lägger de till slutsatsen att det därför är sannolikt att han är kvar i landet. Det är deras befogande av att gå ut med den uppgiften.
Det kommer förhoppningsvis en dag när Aftonbladethuset bränns ner och deras äckliga "journalister" avrättas.
Det stämmer att MGM inte är dömd för något av de två brotten. Men om man har hans DNA från båda brotten är det inte mycket att orda om.
Kan inte någon hjälte bara dra ner till Söderbiljarden och kolla om personen ni misstänker är gm jobbar ikväll? Kanske t o m fotografera personen?
Alternativt verkligen fylla skorna som flashbackdetektiv och ta med en utskrift från Aftonhorabilderna och visa för den personal som jobbar där ikväll och fråga om dom känner igen personen? Den som gör det och sedan rapporterar tillbaka till tråden skall få en imaginär chockladask av undertecknad (som tyvärr vabbar för tillfället, annars skulle jag kunna tänka mig att göra det själv).
Ni har fel alla.
Jag vet vem det är. Han greps imorse
Varför skulle efterlyst då posta detta. De har ju tät kontakt med polis och man kan anta att de dubbelkollar att det firtfarande är aktuellt innan de skickar ut en efterlysning av den här kalibern.
Den ligger förövrigt fortfarande kvar. https://www.facebook.com/EfterlystTV8/posts/10153772354982214:0