2015-09-07, 19:04
Medlem
Jag sitter i en knivig sitatuione. Och nu frsker jag hitta extra jobb. Jag r med i underhllningsbranschen, men som ni kanske redan vet. r den karriren mycket tuff. Men jag gr det som jag tycker r kul och som jag brinner fr!

Men jag mste hitta extra jobb.

Tror ni ven att det finns en mjlighet att man kan ta paus ifrn arbetet fr att skdespelar arbetet kom med i bilden?

Liksom, nr jag har ftt jobb i en roll. Och helt enkelt inte kan arbeta p extra jobbet. Gr det bra att ta paus. Tills man r klar med pjsen? Eller blir det bara kicken?

Jag skulle klara av att diska och plocka. ven lagerarbete r ngot intressant d jag gillar att anvnda kroppen.

Tack p frhand!!
Citera
2015-09-07, 19:07
Medlem
Intressant hantering av sprket.

Finns vl hur mycket deltidsjobb som helst att ska. Kolla Metrojobb tex.

Sk deltidsnattjobb fr att maximera ln plus att du har dagarna ledigt fr dina roller.
Citera
2015-09-07, 19:09
Medlem
Du fr vl frga din arbetsgivare.
Citera
2015-09-07, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnespoonE

Sk deltidsnattjobb fr att maximera ln plus att du har dagarna ledigt fr dina roller.

hm dagarna blir vl inte lediga.. de mste man ju sova.
Citera
2015-09-07, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnespoonE

Skulle man ocks kunna vnda sig till AF fr att f tag p deltidsjobb. S de ocks kan kolla upp lediga jobb fr en?
Citera
2015-09-08, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joffen87
hm dagarna blir vl inte lediga.. de mste man ju sova.

De blir iaf MER lediga n om man jobbar dag.

Du gr vl inte och lgger dig direkt efter jobbet och vaknar nr du ska jobba. Fritid/rolltiden ligger ju p dagtiden nr man jobbar natt.

Lite sknhetssmn fr man offra fr stora rollen.

8h jobb, 8h roller, 8h smn.
Senast redigerad av OnespoonE 2015-09-08 kl. 07:46.
Citera
2015-09-08, 13:41
Medlem
Extrajobb r enklare att hitta, r det verkligen s?

Jag har nu frskt hitta lediga deltidsjobb. Men hittar ingenstans. Jag tappar bara min psykiska energi. Jag hamnar bara lngre ner i mrkret.

Hur sker jag jobb?

Jag bor i Vstmanlands ln . . .

Finns ngon sida. Jag har gtt till flera olika sidor via Google.se.

Men knner ni till en sida som r vldigt bra fr att hitta extrajobb utan erfarenheter?

TACK!
Citera
2015-09-08, 13:42
Medlem
Finns tusentals sidor fr detta. Gr ocks gra fysiskt.
Citera
2015-09-08, 14:00
Medlem
Nu fr du sluta att gra dig till offer, ngonting frutom att hitta en sida fr du vl gra.

Sluta att dra ner dig sjlv i det svarta hlet, ingen gillar en cryer.

Registrera dig p alla bemanningsfretag, nmn vad du sker. En brjan.

Ser att du inte ens frstr vad ett CV r, brja dr.

Hur gammal r du egentligen? Har du ngot handikapp, en seris frga fr det verkar faktiskt som det.

Ja, SJLVKLART kan du kolla arbetsfrmedlingens sida om deltidsjobb, varfr frgar du s konstigt?

VIKTIGT:PS: ta ett besk p AF och skriv in dig, s kan du vl iaf f ngra hundralappar eller annat std. Rcker allts inte att registrera dig p hemsidan fr att betraktas som arbetsskande. VIKTIGT

Se dock till att vara registrerad p alla sidor du hittar. Adecco, Manpower och allt vad de nu heter.

Personlig assistent? Kan det vara ngot? I s fall ta kontakt med tex: http://www.jag.se/jobba-pa-jag

Dags att man up och ta lite initiativ.

Sluta tyck synd om dig!
Senast redigerad av OnespoonE 2015-09-08 kl. 14:04.
Citera
2015-09-09, 13:10
Medlem
Klopeks avatar
Ta kontakt med samhall? Eftersom det verkar som du lider av ngot handikapp. Det r allt frn cpbarn till mer "original" som jobbar dr om jag fattat det rtt, s det r en rejl grzon p hur handikappad man r. Frmodar att du har ett mindre handikapp. Arbetsfrmedlingen kan skert hjlpa dig f kontakt med samhall.

Oftast enklare jobb ssom parksktsel och stdjobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in