• 3
  • 4
2015-09-07, 06:13
Bannlyst
Vi får börja importera lite poliser utifrån med lite ruter i.
Amerikanska till exempel.
Citera
2015-09-07, 06:56
Bannlyst
Det är sånt här samhälle vi får när statsministern står och säger att han vill ha öppna gränser.
Citera
2015-09-07, 06:58
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Dags för polisen att visa vem som bestämmer.
Våld kräver starkt våld tillbaka. Att prata fungerar inte mot dessa galningar.

Paradoxalt nog är det också vad blattarna önskar. De är funtade så att de automatiskt blottar strupen inför den starkare medan de sparkar på de som är nedanför dem.
Citera
2015-09-07, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H4XXM4N1337
Samma dag som vänstern demonstrerar för att vi ska importera mer av slöddret Ja herregud, de är SD:s bästa valarbetare. Undrar hur många inom poliskåren som sympatiserar med SD, fast inte öppet då, vill säga.

Av de yngre, en minoritet. Hjärntvätt fungerar nämligen. Jag tycker nästan synd om dessa "humanister" när de en dag vaknar och inser att de arbetat åt en ond sekt på bekostnad av sina egna och sina barns liv. Gamla poliser är desillusionerade, på sin arbetsgivare och samhället så de skiter i vilket. Polisens möjligheter att stävja dessa ligisterers beteende är minimal då cheferna och politiker är mer intresserade av att blidka msm än att stävja brotten. Givetvis en omöjlig situation för polisen på gatan. Det kommer bli mer av samma och det kommer få än större konsekvenser för både polis och allmänhet. Enda sätten att komma tillrätta med dessa stenkastare är att betrakta och bestraffa dem för vad de är och gör, terrorister potentiella mördare. Det lär inte dröja länge innan en polisbil får ett brunnslock eller vägsten eller än värre genom rutan och dödar en polis. Vem tar då ansvar för den förda och påtvingade politiken? Tjalle Tvärvigg AKA Löfven? Peter Wolodarski?
Senast redigerad av Pingubengt 2015-09-07 kl. 07:29.
Citera
2015-09-07, 09:14
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunstable
Vi får börja importera lite poliser utifrån med lite ruter i.
Amerikanska till exempel.

Ungerska poliser är ganska tuffa, ungefär som franska.
Citera
2015-09-07, 09:31
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Rinkeby hade en trygghetsvärd men tyvärr så sköt han en 16 åring på Q8 för någon månad sedan.
Brushan vart tydligen skjuten.

Det kallar jag ett CV i framtiden. Trygghetsvärd som missuppfattade sin roll?
Citat:
Ursprungligen postat av flirk

Vem var snillet och sköt han 16-åringen till döds?

Borde vara den här tråden.

(FB) En person skjuten till döds vid OKQ8 i Bromma-rondellen, Stockholm 2015-07-24
Citera
2015-09-07, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitamin-CE
Svartskallar är ett fegt folk.
Slår kvinnor.
Attackerar i flock.
Ljuger.
Kan inte göra upp i ärligt fight.
Svartskallar är underlägsna fysiskt och psykiskt.
Svartskallar har dålig moral.
Svartskallar saknar heder.

Många Svenskar du kallar fega har drabbats av godhetskomplex.
Vad tror du skulle hända om samma Svenskar skulle skifta till ett ondhetskomplex?

Media politiker och svartskallar är livrädda för att göra Svenskar upprörda.
Eftersom det är bland det segaste jävla folket på jorden, på både gott och ont.

Sant på alla sätt!

Dock är svartskallar en mäktig fiende ändå för svensken. I kontakt med den ärliga, civiliserade svensken så vinner oftast svartingen med sitt bedrägeri, hotfulla beteende, svartnande ögon fylld med mörker och hat samt fysiska macho beteende.

"Var det en ärlig fight?" - Nej, "Var det heroiskt på något sätt?" - Nej inte det heller. Men sånt betyder inget för svartingar likt övrigt 3:e världs land mentalitet där seger som allt!
Senast redigerad av Papaoutai 2015-09-07 kl. 15:10.
Citera
2015-09-07, 15:22
Medlem
Citat:
Rinkeby hade en trygghetsvärd men tyvärr så sköt han en 16 åring på Q8 för någon månad sedan.

Detta är ju djupt tragiskt, varför kan jag inte låta bli att garva åt det??? Är jag cynisk? Trygghetsvärd...
Citera
2015-09-07, 20:07
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Detta är ju djupt tragiskt, varför kan jag inte låta bli att garva åt det??? Är jag cynisk? Trygghetsvärd...
http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=5803903

Dom här är dömd för gruppvåldtäkter, skjuter varandra och blir mördade.
Beatrice Ask var ju och besökte Tro Hopp och Kärlek som de kallar sig.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in