2005-10-25, 17:32
Medlem
Ack, vad jag ogilalr den boken, hursomhellst. Jag har ett skolarbete om den, och dessvärre befinner sig boken i skolan, hos en lärare, och jag befinner mig hemma. Och skiten ska vara inlämnat imorgon och jag har varit sjuk en längre tid.

I alla fall. Kan någon hjälpa mig med att minnas boken lite bättre, jag har googlar och sökt på diverse sidor med hittar bara recensioner om hur bra boken är.

Men vem utav skitungana är det osm kryper in i en vedspis och blir kvar där och sedan växer. Matti eller Niilan.

Och vad heter den äckliga gubben som rymde från ett arbetsläger i ryssland genom att förvandla sig till en kvinna?

Och vem var det som berättade om hur han gick upp för en backe, och bara gick och gick och gick i några, eller, väldigt många år tills han kom fram till ngn by..?

thank youuuu
Citera
2005-10-26, 08:38
Medlem
dallassallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caspian
Men vem utav skitungana är det osm kryper in i en vedspis och blir kvar där och sedan växer. Matti eller Niilan.
Matti.
Citat:
Och vad heter den äckliga gubben som rymde från ett arbetsläger i ryssland genom att förvandla sig till en kvinna?
Ryssi-Jussi.
Citat:
Och vem var det som berättade om hur han gick upp för en backe, och bara gick och gick och gick i några, eller, väldigt många år tills han kom fram till ngn by..?
Laestadtius - eller hur det nu stavas.
Citat:
thank youuuu
Vassego'
Citera
2005-10-26, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dallassallad
Matti.

Ryssi-Jussi.