2015-09-06, 06:02
Medlem
kysstiarslets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Du kan lägga in en annons på Bodycontact

Du menar att han ska sälja sitt rövhål för en säng?

Har du inga bättre förslag, ditt rövhål
Citera
2015-09-06, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shonne99
Var kan man hitta gratisdusch? Ganska sugen.

Om dom inte tog bort den vid renoveringen finns det en utomhus vid tanto. I kanten av rålambshovsparken vet jag säkert att det finns en i alla fall. Gå bara längs vattnet så hittar du den.

Men det är ju tyvärr utomhus.

Sen har du ju dom där större friliggande offentliga toaletterna, finns bland annat en vid stadshuset, där man kan få tak över huvudet och tillgång till vatten i handfat. Det är separata byggnader som ligger lite frånskilt så där kan du nog smita in och vara ostörd under natten.

Hoppas du kom in under tak i natt/nu under morgonen, det är inte nådigt vad det regnat nu på morgonkvisten här i sthlm.

Dom flesta gym kan du ju provträna på gratis (eller smita in) på en gång. Det är väl bara att skippa träningen och gå direkt in bastun.

Men själv hade jag nog samlat burkar i någon timma och sedan åkt till badhuset.
Citera
2015-09-06, 10:08
Bannlyst
Update: alive and well!
Tyvärr har jag ett takfönster inte långt ifrån stället där jag slaggade, så det störde sömnen lite. Känner mig begränsad av dagens väder. Vad kan man hitta på, tro?
Kan ju gå ned ett par våningar och nå WiFi:t i lägenheten (hehe) för att kanske Netflixa eller dylikt, men på de nedre planen är det ju ett sådant jäkla rännande i trapphuset, och det känns inte som att kroppen skriker efter mer sittliggande just nu.
Citera
2015-09-06, 10:37
Medlem
Citat:
Update: alive and well!
Tyvärr har jag ett takfönster inte långt ifrån stället där jag slaggade, så det störde sömnen lite. Känner mig begränsad av dagens väder. Vad kan man hitta på, tro?
Kan ju gå ned ett par våningar och nå WiFi:t i lägenheten (hehe) för att kanske Netflixa eller dylikt, men på de nedre planen är det ju ett sådant jäkla rännande i trapphuset, och det känns inte som att kroppen skriker efter mer sittliggande just nu.

haha... En riktig snyltare när de är som bäst Väldigt dåligt och tråkigt väder idag ja även där jag befinner mig.
Citera
2015-09-06, 10:39
Medlem
Ta ett varv på centralstationen för att sedan promenera ner mot plattan bara för att kolla på lite folk.
Ett bra sovställe är just centralstationen, då den är både befolkad samt öppen.

Södermalm är även härligt att knalla runt!
Citera
2015-09-06, 10:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av joffen87
haha... En riktig snyltare när de är som bäst Väldigt dåligt och tråkigt väder idag ja även där jag befinner mig.
För fan! Jag har betalt för internet. 80% av mina grejer är kvar i lyan, så tar ut en avgift (dvs internet) för det. Man lever bara en gång!
Citera
2015-09-06, 10:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr.xduba
Ta ett varv på centralstationen för att sedan promenera ner mot plattan bara för att kolla på lite folk.
Ett bra sovställe är just centralstationen, då den är både befolkad samt öppen.

Södermalm är även härligt att knalla runt!
Utan regnrock...? Men jo, kanske värt att prova ändå.
Citera
2015-09-06, 10:45
Medlem
DogShitEaters avatar
Citat:
För fan! Jag har betalt för internet. 80% av mina grejer är kvar i lyan, så tar ut en avgift (dvs internet) för det. Man lever bara en gång!

Kan du inte åka till valfritt sjukhus och simulera att du mår dåligt, har läst att en del kör med att de är psykotiska. Då kanske du får lite mat och vila i en säng några dagar.
Citera
2015-09-06, 11:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DogShitEater
Kan du inte åka till valfritt sjukhus och simulera att du mår dåligt, har läst att en del kör med att de är psykotiska. Då kanske du får lite mat och vila i en säng några dagar.
Galet sugen på att hitta någon sådan där studie där man gör tester och annat och samtidigt bor på sjukan i typ 2-3 veckor. Hade varit guld, men var fan hittar man sånt?
Citera
2015-09-06, 11:30
Medlem
Citat:
Galet sugen på att hitta någon sådan där studie där man gör tester och annat och samtidigt bor på sjukan i typ 2-3 veckor. Hade varit guld, men var fan hittar man sånt?

På sjukan finns det ju dessutom snygga damer i kort kort och vita kjolar

Tak under huvudet samt glo på damer.. 2 flugor i en smäll alltså
Citera
2015-09-06, 12:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av joffen87
På sjukan finns det ju dessutom snygga damer i kort kort och vita kjolar

Tak under huvudet samt glo på damer.. 2 flugor i en smäll alltså
Nu har du nog sett för mycket på serier från USA, men visst finns det fina damer! Ser det framför mig hur jag ligger i sängen och spanar in dem och beskriver dem för FB för att sedan (som sig bör) spela skitsvensk och inte säga ett knyst när de kommer nära.

Vore guld att kunna signa upp sig på något sådant! Var hittar man det?
Citera
2015-09-06, 12:31
Medlem
fghjkls avatar
Kan inte bidra med mycket, men läste attfu stod upp närdu laddar mobilen, när jag var ute och rände hela dygnen så lärde jag mig också att dem flesta ofentliga eluttag sitter högt upp. Gå till närmsta postcentral och leta på marken efter gummiband,det ligger alltid utanför där dem packar in och ur sina bilar, så kan du spänna ihop mobilen med laddaren så klarar den att hänga själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in