Citat:
Ursprungligen postat av
Humbug
Rubriken är troligtvis skriven av trådstartaren, så den frågan får nog ställas till denne. Men visst, rubriken i detta fall kan jag hålla med om borde utformas även för homosexuella män.
/användaren Humbug
Det finns en betydligt större grupp än just homosexuella män där många gillar att se snygga killar och det är helt vanliga heterosexuella kvinnor. Jag tycker inte vi ska glömma dessa bara för det är ett grabbigt forum.
Som det är nu så finns det tusentals trådar med tjejbilder i avdelningen M, P & K och bara en enda (klistrad) tråd för bilder på killar samt att moderatorsmeddelandet t o m uppmanar att sådana endast ska postas i den tråden. Det kan jag tycka är lite snett.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltestet
(OBS, jag har bara läst och svarat på trådrubriken. Jag sket i att läsa introduktionmeddelandet)
"Varför enbart trådar med tjejer i forumet kändisbilder?"
För att 90% av befolkningen är Hetero och för att resten av befolkningen fortfarande, 20 år efter "bögarnas befrielse", av naturlighet antar att väldigt få nät-tomtar är intresserade av killbilder.
Vill du se fler killbilder, så får du väl skapa en tråd i sagda forum, där sådant efterfrågas?
Svårare än så behöver det inte vara.
Du verkar ha missat att c:a 50 % av befolkningen är kvinnor. Flashback är säkert betydligt mer mansdominerat men vi behöver väl inte ställa till det medvetet med att göra det ännu grabbigare.