Flashback bygger pepparkakshus!
2005-10-26, 15:45
Medlem
Surreal life var roligt, jag började kolla av en slump sen kunde jag inte sluta Visas på kanal 5 söndagar 22.30, missa inte! Brigitte (som är danska förresten) var helt urflippad och mycket kul att se på. Min gamla flamma Jordan från NKOTB var också med men han verkade ju skittråkig. Go BN! Go Denmark!
Citera
2005-10-26, 17:32
Medlem
BenLadens avatar
Fastnade också av en slump vid Surreal. Fanns väl förresten nåt svenskt försök också, 24timmar eller vad det nu hette. Fast då var dom väl bara 2 personer som blev instoppade i ett hus. Minns vagt ett avsnitt där Peter Wahlbeck bodde med nån brud (var det V.Silvstedt?) som var rätt kul.
Citera
2005-10-26, 17:32
Medlem
shredders avatar
Eeeehhhhh....

Dansk.
Citera
2005-10-26, 22:32
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenLaden
Fastnade också av en slump vid Surreal. Fanns väl förresten nåt svenskt försök också, 24timmar eller vad det nu hette. Fast då var dom väl bara 2 personer som blev instoppade i ett hus. Minns vagt ett avsnitt där Peter Wahlbeck bodde med nån brud (var det V.Silvstedt?) som var rätt kul.

Haha... jupp 24 timmar, men det var Paolo Roberto och Victoria om jag inte minns helt fel. Dom började snacka om hur dom hade matat hemlösa etc. etc.
Citera
2005-10-27, 02:26
Medlem
Whitmores avatar
Men...
Visst är den här Nielsen från Danmark?
Citera
2005-10-27, 02:50
Medlem
Oddballs avatar
Såg ingen programmet 'High Chaparall' när Filip & Fredrik spenderade ett par dagar med henne i Italien?! Det var stor komik!!

Från Danmark.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Brigitte_Nielsen
Citera
2005-10-27, 07:48
Medlem
damienthorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenLaden

Har för mig att Peter Wahlbeck delade hus med Paula Pennsäter.
Citera
2005-10-27, 08:30
Medlem
BenLadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Såg ingen programmet 'High Chaparall' när Filip & Fredrik spenderade ett par dagar med henne i Italien?! Det var stor komik!!

Från Danmark.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Brigitte_Nielsen

Jag tycker det var ännu värre eftersom hennes stackars son dessutom bodde med henne. Danska staten borde låsa in henne och tvångsvårda henne. För visst är hon från Danmark väl?
Citera
2005-10-27, 11:17
Medlem
Bastardos avatar
Hennes "filmkarriär" verkar ha lugnat sig lite grann. http://www.imdb.com/name/nm0000557/

Är det någon som vet vilket land hon kommer ifrån?
Citera
2005-10-27, 11:27
Medlem
StyleWarss avatar
Jag såg "Surreal Life" alldeles nyss och det var värst vad väck hon var! Vicodin+alkohol, någon?
Dessutom tjatade hon hela tiden om hur "europeiskt" (hon är nämligen från Danmark) det var att gå omkring naken och röka folk i fejset och att bada med kläderna på osv.
Intressant hur de som har lyckats inom showbiz alltid verkar bli värsta vraken - programmet kryllar av dom - är det verkligen något att eftersträva?
Citera
2005-10-27, 12:46
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kia
Helt uppenbart alkoholist.

Mer än så.
Citera
2005-10-27, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckholm
Mer än så.
Hon gick väl in på toan under Fredriks och Filips besök hos henne i Italien och drog en lina eller två? Det var i alla fall deras spekulationer... Hon verkade väldigt påverkad efteråt i alla fall och hela programmet urartade kan man väl säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in