2015-09-03, 09:12
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hur yttrar sig det?
Om du vill att det ska vara en diskussion om änglar så är det ju tacksamt om du tillhandahåller lite mer info än att de är två stycken...
De har manifesterat sig för mig, de talar till mig ofta när jag behöver goda råd osv.
Citera
2015-09-03, 09:19
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
De har manifesterat sig för mig, de talar till mig ofta när jag behöver goda råd osv.

Hur har de manifesterat sig? Har du sett dem alltså, och hur såg de ut?
Vad brukar de säga och kan du ge exempel på goda råd de gett dig och vad de sa?

Jag börjar förstå varför du inte startade en blogg istället, man måste ju dra vartenda ord ur dig...
Citera
2015-09-03, 09:43
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Hur har de manifesterat sig? Har du sett dem alltså, och hur såg de ut?
Vad brukar de säga och kan du ge exempel på goda råd de gett dig och vad de sa?

Jag börjar förstå varför du inte startade en blogg istället, man måste ju dra vartenda ord ur dig...
Jag förstår att du är nyfiken. De ser ju inte ut som du och jag, precis. De är mycket vackra uppenbarelser. Vad de säger till mig är rätt privat så det vill jag inte dela med mig av. Det har hänt att dom har sjungit för mig också.
Senast redigerad av enfindam 2015-09-03 kl. 09:54.
Citera
2015-09-03, 11:01
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag förstår att du är nyfiken. De ser ju inte ut som du och jag, precis. De är mycket vackra uppenbarelser. Vad de säger till mig är rätt privat så det vill jag inte dela med mig av. Det har hänt att dom har sjungit för mig också.

Om det är privat vad änglar säger och gör så verkar det lite underligt att starta en diskussionstråd om dem. De kommer nog bli lite sura på dig, tror du inte?
Citera
2015-09-03, 11:20
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Om det är privat vad änglar säger och gör så verkar det lite underligt att starta en diskussionstråd om dem. De kommer nog bli lite sura på dig, tror du inte?
Mina kontakter har varit så omfattande men jag kan säga så mycket som att de har gett mig ett smeknamn som jag brukar uppfatta.
Senast redigerad av enfindam 2015-09-03 kl. 11:22.
Citera
2015-09-03, 12:35
Medlem
Baba.Sedos avatar
Citat:
Tråden heter Änglakontakter - dina erfarenheter. Kan det bli mer tydligt?
Jag tycker du kan börja med att dela med dig om dina erfarenheter om möten med änglar.
Ska bli rätt spännande att läsa faktiskt
Citera
2015-09-03, 13:39
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baba.Sedo
Jag tycker du kan börja med att dela med dig om dina erfarenheter om möten med änglar.
Ska bli rätt spännande att läsa faktiskt
Det är lättare att öppna sig för likasinnade, det verkar mest vara skeptiker här. Jag uppmanar alla som har haft sådana här erfarenheter att skriva en rad.
Senast redigerad av enfindam 2015-09-03 kl. 13:58.
Citera
2015-09-03, 17:32
Moderator
Humbugs avatar
Trams och OT raderat.
/mod
Citera
2015-09-03, 17:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrAndres
Jag såg min döda pappa i mitt rum när jag var ung. Han stog i dörröppningen och tittade på mig och log.

Jag var klar vaken och vart livrädd. Men i efterhand så har jag förstått att han bara tittade till mig och ville försäkra sig om att jag mådde bra.
Dom döda kan inte komma hit. Det var en demon isåfall.
Citera
2015-09-03, 17:41
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Repent-OR-Perish
Det kan inte du avgöra, det kan bara hans son veta som upplevde det.
Citera
2015-09-03, 19:53
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det är en realitet att vi är omgivna av änglar som ger oss vägledning och stöd i tillvaron. Det skulle vara intressant att höra om dina erfarenheter av möten med dessa himmelska budbärare.

Citat:
Ursprungligen postat av Repent-OR-Perish

Citat:
Det kan inte du avgöra, det kan bara hans son veta som upplevde det.

Du anser alltså att du är i position att konstatera att änglar är en realitet.
Du anser också att du är i position att konstatera att andra inte kan avgöra om döda kan komma hit.

Är du en väldigt speciell och utvald person, eller vad är det som gör att du, helt utan fakta, kan besluta vad som är sant och falskt i andevärlden?
Citera
2015-09-03, 20:07
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Du anser alltså att du är i position att konstatera att änglar är en realitet.
Du anser också att du är i position att konstatera att andra inte kan avgöra om döda kan komma hit.

Är du en väldigt speciell och utvald person, eller vad är det som gör att du, helt utan fakta, kan besluta vad som är sant och falskt i andevärlden?
Det tackar vi för! Eftersom jag har så gott som daglig kontakt med mina andliga vägledare så kan jag ju inte gärna avfärda deras existens?
Det är väl ändå bara sonen som fick den här hälsningen från sin döde far som kan avgöra om det verkligen var hans far eller inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in