2015-09-01, 22:12
Medlem
Vill börja med att säga att jag vet att det finns över 50 trådar, dock så var den senaste jag läste uppdaterad 2014, ni som säger att jag är en pundare eller tattare för jag ska köpa det, får mellan 15-20 innan skatt så har inte alls råd med en tröja för 1000kr.

Finns det något sida som är pålitlig och som det inte tar 7-8 veckor för kläderna att komma fram? har beställt ett par skjortor ifrån ebay men tar ett par veckor/månader för dem att komma. Har sett vfo.se och ett par olika svenska sidor där dem säljer billiga märkes kläder i sverige men mina storlekar är tyvärr inte där. Tack på förhand!
Citera
2015-09-01, 22:47
Medlem
Snälla, köp billiga kläder i vanliga butiker istället.
Fejkkläder brukar sitta väldigt dåligt. På JC o.s.v. kan du hitta kläder som är snygga, bättre passform och bättre kvalitet.

De flesta tjejerna bryr sig verkligen ingenting om märket på kläderna killar har på sig...
Citera
2015-09-01, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
Snälla, köp billiga kläder i vanliga butiker istället.
Fejkkläder brukar sitta väldigt dåligt. På JC o.s.v. kan du hitta kläder som är snygga, bättre passform och bättre kvalitet.

De flesta tjejerna bryr sig verkligen ingenting om märket på kläderna killar har på sig...
Saken är den att jag tycker verkligen inte om kläder som JC, HM och dem, visst dem flesta är fina o de men tycker att märkeskläder är min smak, hade varit mycket bättre om det fanns en butik som i stort sett kopierar kläderna fast sätter sitt egna märke (därmed fake kläder). Tackar för svaret!
Citera
2015-09-01, 23:05
Medlem
sarekfbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesperj536
Saken är den att jag tycker verkligen inte om kläder som JC, HM och dem, visst dem flesta är fina o de men tycker att märkeskläder är min smak, hade varit mycket bättre om det fanns en butik som i stort sett kopierar kläderna fast sätter sitt egna märke (därmed fake kläder). Tackar för svaret!

Asos är bra!
Citera
2015-09-01, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sarekfb
Asos är bra!
Är det märkes kläder där då? var inne och såg rätt fina kläder men vet ej frakten, tackar för svaren!
Citera
2015-09-02, 00:02
Medlem
Etsy/Ioffer/Aliexpress/eBay är bra men det kan som sagt ibland ta ett tag för frakten, dock finns det försäljare som är snabba och du max kommer behöva vänta en vecka från.

Vad för typ av märkeskläder är det du letar efter? Snackar vi designer så som i Raf Simons/Acne eller snackar vi typ Gant?
Citera
2015-09-02, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesperj536
Vill börja med att säga att jag vet att det finns över 50 trådar, dock så var den senaste jag läste uppdaterad 2014, ni som säger att jag är en pundare eller tattare för jag ska köpa det, får mellan 15-20 innan skatt så har inte alls råd med en tröja för 1000kr.

Finns det något sida som är pålitlig och som det inte tar 7-8 veckor för kläderna att komma fram? har beställt ett par skjortor ifrån ebay men tar ett par veckor/månader för dem att komma. Har sett vfo.se och ett par olika svenska sidor där dem säljer billiga märkes kläder i sverige men mina storlekar är tyvärr inte där. Tack på förhand!

Menar du nu märkeskläder eller menar du kläder av hög kvalité?

Du kan aldrig ta en billig tröja och klistra dit en Versacelapp och lura i någon som vet vad den pratar om. Bra märken är också kvalité.
Citera
2015-09-02, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RufusX
Etsy/Ioffer/Aliexpress/eBay är bra men det kan som sagt ibland ta ett tag för frakten, dock finns det försäljare som är snabba och du max kommer behöva vänta en vecka från.

Vad för typ av märkeskläder är det du letar efter? Snackar vi designer så som i Raf Simons/Acne eller snackar vi typ Gant?
Ungefär gant, armani och lite såntdär
Citera
2015-09-02, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Menar du nu märkeskläder eller menar du kläder av hög kvalité?

Du kan aldrig ta en billig tröja och klistra dit en Versacelapp och lura i någon som vet vad den pratar om. Bra märken är också kvalité.
Märkeskläder, antar att man inte kan göra det men känner i stort sett inga klädsfantaster.
Citera
2015-09-02, 14:49
Medlem
Vad är vitsen med att köpa fejkade märkeskläder?
Åk en vecka till Turkiet eller Grekland, så kan du köpa hur många kopior som helst.

Annars har du Brothers, Malmströms med flera som säljer bra kläder till vettiga pengar.
Citera
2015-09-02, 14:54
Bannlyst
Eftersom det är olagligt att sälja fejkade märkeskläder så finns det knappast någon sida som är "pålitlig".
Citera
2015-09-02, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert
Eftersom det är olagligt att sälja fejkade märkeskläder så finns det knappast någon sida som är "pålitlig".
Tänkte mer utländska sidor men måste väl finnas 2-3st svenska sidor som är pålitliga?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in