Flashback bygger pepparkakshus!
2015-09-02, 22:22
Medlem
missionarydaughters avatar
Hur är relationen mellan dessa marockaner och de inhemska invandrargängen från förorterna?
Är förtortsblattarna rädda för marockanerna?
Citera
2015-09-02, 22:23
Medlem
fasligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
TV3 borde göra dokusåpa med barnen. Samir kan bli en stjärna.

Ja, duktig pojke, bara 14 år och allt.
Citera
2015-09-02, 22:25
Medlem
LaScalas avatar
Nåt som inte lyftes fram ordentligt var prostitutionen bland dessa bäbisar.
Den är rätt omfattande enligt de som vistas i de miljöerna.
http://www.svd.se/fler-pojkar-an-flickor-saljer-sex
Citera
2015-09-02, 22:25
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
De verkar helt avsaknad av empati mot andra, det handlar bara om mig, mitt och jag och kan jag inte svara så dunka till med något värre.
På sätt och vis kan jag förstå dessa " barn " att de handlar om deras överlevnad...

Människor utan empati och utan samvete är för sin överlevnad (på andra) beroende av att kunna flytta "någonannanstans" där deras brist på empati och samvete inte är känd.

Nu blir de väl inte så gamla i alla fall, men de har förlängt sina dimmiga lågmedvetandeliv något genom att ta sig till Sverige - där den mentala och kulturella motståndskraften mot den sortens "människor" är på nivå med inkaindianernas motståndskraft mot smittkoppor.
Citera
2015-09-02, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missionarydaughter
Hur är relationen mellan dessa marockaner och de inhemska invandrargängen från förorterna?
Är förtortsblattarna rädda för marockanerna?

Ingen aning men jag svarar vad jag tror, de skiter i varann.
Det var i början av programmet bråk eller tände till lätt mellan olika grabbar.
Citera
2015-09-02, 22:30
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fasligt

Lever man på gatan i fyra år så mognar man snabbt. Kan inte jämföras med Sveriges vanliga curlade 14-åriga bäbisar.
Citera
2015-09-02, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Människor utan empati och utan samvete är för sin överlevnad (på andra) beroende av att kunna flytta "någonannanstans" där deras brist på empati och samvete inte är känd.

Nu blir de väl inte så gamla i alla fall, men de har förlängt sina dimmiga lågmedvetandeliv något genom att ta sig till Sverige - där den mentala och kulturella motståndskraften mot den sortens "människor" är på nivå med inkaindianernas motståndskraft mot smittkoppor.

Ja, eller detta:
Som 10 åring tog han båten till " ett annat land " som jag inte minns namnet på.
10 bast, går i 4:an, en sån där kotte med en ryggsäck man ser varje dag.

Eller när han sa: jag har inte ringt min mamma på 6 månader finns inget positivt att säga.
OK, du tror inte hon vill veta om du lever ? Kanske inte dagens positivaste nyhet eller ?
Citera
2015-09-02, 22:33
Medlem
missionarydaughters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Lever man på gatan i fyra år så mognar man snabbt. Kan inte jämföras med Sveriges vanliga curlade 14-åriga bäbisar.

Det är coolare att vara gatubarn än svenne?
Citera
2015-09-02, 22:34
Medlem
AlfaQhards avatar
Inte en chans stt gubben var 14, snarare 26 med den skäggväxten
Citera
2015-09-02, 22:37
Medlem
.
Senast redigerad av Reflector 2015-09-02 kl. 22:45.
Citera
2015-09-02, 22:38
Medlem
NemesisSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fasligt
😅
Citera
2015-09-02, 22:47
Säger det igen, identifiera dom så gott det går, ta ifrån dom allt, och fånga in dom o flyg dom till lämpligt land.

Går ju inte ha sådana som lever på kriminalitet o skyller på att det är enda sättet att tjäna pengar och mat. Knarkar o lever djävel.

Nej! sådana behöver inte Sverige, det klarar vi oss utan. Känner ingen empati med dessa lösdrivare.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in