2015-09-01, 14:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Shit. SvD är modiga alltså. Att kritisera en "rasifierad" och "god" människa som villa motverka "rasistiska normer". Det var som fan.

Jag vill se seriealbumet "Mystiska 2:an och Biblioteksligan" snart.
Citera
2015-09-01, 15:21
Medlem
Behrang verkar gilla att rensa ut gamla saker så det skulle vara intressant om han lyckades ersätta de som gör mer seriösa program som uppdrag granskning och agenda med hans inkompetenta kompisar i trettioårsåldern med snedvridna kepsar.

De som betalar sin tvavgift kommer att älska det.
Citera
2015-09-01, 15:33
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aleh09
Vad betyder Swat enligt svt? Eller menar dom special weapons and tactics?

Det betyder att personer och åsikter som närmar sig åsiktskorridorens (sugröret) gränser ska slås ihjäl som flugor.
Citera
2015-09-01, 16:33
Medlem
Uran233s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Detta nya projekt är för att anställa nya araber och fostra den redan kulturmarxistiska peronalen ännu mer. Inget ungdomsprojekt. Jag trodde inte att SVT kunde bli mer PK, men ledningen tycks vilja radikalisera koncernen i ännu högre takt. Redan idag är de ju PK-extremister. Men de förstår det inte själva. - Målet är givetvis att fostra svenskarna.

Jag fattar inte, vill jag ha ett Mellanösternperspektiv på omvärlden rattar jag ju in Al-Jazeera streamat via nätet, hur ska SVT kunna konkurrera med dem? Nej, det blir fortsatt koll på NRK för mig, det verkar som de behåller en skandinavisk synvinkel på saker och ting.
Citera
2015-09-01, 18:23
Medlem
Behrang Miri, mannen som ansåg att svenskar var svaga och mesiga för att man har tagit emot honom och hans muslimska familj men som sedan fick sig en rejäl käftsmäll. Nu ska han alltså betämma hur många muslimer som ska få synas i rutan. Det är bra att jag inte tittar på TV. Vad kan Miri och hans muslimska kollegor lära mig speciellt när man är en simpel papegoja och klown som Miri är. Man undrar vem Miri har sugit av för att få jobbet.
Citera
2015-09-01, 23:06
Medlem
boll-svantes avatar
Då ska vi se om jag fattat dagens dumheter korrekt.

Behrang Miri alias Tintin-turken har anställts av en statlig organisation, som i sin värdegrund förnekar förekomsten av raser, till att granska organisationen utifrån raskriterier?

Only in Sweden, folks.
Citera
2015-09-02, 07:18
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Idag valsade Behrang in som programledare i barnprogrammet morgonshowen. Indroktineringen ska tydligen börja i unga år. Fyfan! Morgonkaffet fick en besk eftersmak.
Citera
2015-09-02, 08:12
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uran233
Hur stort är idag egentligen TV-tittandet och radio-lyssnandet i den grupp som avses, dvs 15-25 år? De kollar väl bara på mobilen/streamar media via internet nuförtiden? Är inte en ungdomssatsning i SVT ett dödfött projekt?

Det är väl som det alltid varit. I stort sett knappt mätbart. Pensionärerna har alltid varit Public Service' kärntrupp. Gäller även barn- och ungdomsprogram
Citera
2015-09-02, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Idag valsade Behrang in som programledare i barnprogrammet morgonshowen. Indroktineringen ska tydligen börja i unga år. Fyfan! Morgonkaffet fick en besk eftersmak.

Ja, jag kräktes lite i munnen när jag såg honom i Bolibompa. Han rappade på nån slags hemsnickrad invandrarsvenska som han lagt sig till med. Han pratar säkert felfri lundensiska egentligen.
Citera
2015-09-02, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust

PK uppfostran skall börjas tidigt. Södermalmsvänstern vill ha det så.

I Danmark är det förbjudet med personal som bryter inom barnomsorgen.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2015-09-02 kl. 09:38.
Citera
2015-09-02, 09:41
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Ja, jag kräktes lite i munnen när jag såg honom i Bolibompa. Han rappade på nån slags hemsnickrad invandrarsvenska som han lagt sig till med. Han pratar säkert felfri lundensiska egentligen.

Ja, han är Sascha Baron Cohen som Ali G, fast utan uppsåtet att satirisera över Ali G-attityden/beteendet, utan istället att använda Ali G-rollen helt på riktigt för att försörja sig på vita PK-iter som är rädda för Ali G eller som vill använda Ali G mot andra vita PK-iter.
Citera
2015-09-02, 10:01
Medlem
Noterade B. Miri på ett omslag för en tidning; "Djurens rätt" i förrgår, "kött är för rika människor", eller liknande var citatet.

Är det något projekt, i stil med J. Phoenix rap-karriär? Eller kan man genom argumentation och eftertanke, faktiskt kan komma fram till slutsatserna om att tycka så "rätt" i alla frågor? Klart är att det iaf. varit framgångsrikt, nu när han och statlig media funnit varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in